• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru

Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru

CityMagazine
01.12.2020. 3 min Intervjui

Coca-Cola HBC Srbija je na drugoj onlajn konferenciji Coca-Cola podrška mladima lansirala jedinstvenu platformu Horeca zajednica namenjenu ugostiteljima – vlasnicima, menadžerima, konobarima kao i svima koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. O aplikaciji, ali i tome na koji način ova kompanija u trenutnim uslovima poslovanja pruža podršku svojim partnerima, razgovarali smo sa Bojanom Nenadović, direktorkom marketinga kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Otkud ideja za pokretanje ovakve platforme?

Kompanija Coca-Cola HBC posluje u Srbiji već više od pola veka. U tom periodu na obostrano zadovoljstvo stvorili smo partnerski odnos sa preko 37.000 kupaca. Nije bilo lako izgraditi, a još je teže zadržati tako blizak odnos, a na obostrano zadovoljstvo. Zato se konstantno trudimo da unapredimo saradnju, osluškujemo potrebe tržišta i pravovremeno odgovorimo na njih. Ideja za pokretanje mobilne aplikacije nastala je jer smo na jednom mestu želeli da okupimo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one kojima će određeni profili u ugostiteljstvu biti buduća profesija. Platforma zaista nudi brojne mogućnosti, od razmene znanja i iskustva pa sve do prijavljivanja na otvorene pozicije.

Šta platforma Horeca zajednica konkretno omogućava?

Platforma će pružiti različite mogućnosti različitim korisnicima. Vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima će omogućiti poslovne pogodnosti u saradnji sa našom kompanijom. Sa druge strane konobarima i ljudima koji traže posao ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne da budu konkurentniji na tržištu rada. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili pak nominuju temu za diskusiju.

Bojana Nenadović, direktorka marketinga Coca-Cola HBC Srbija: Snažna podrška HoReCa sektoru

Lansiranje platforme organizovali ste na Coca-Cola podrška mladima platformi. Kako je izgledalo lansiranje i kakvi su vaši utisci?

Naša platforma Coca-Cola podrška mladima je jedinstvena jer već nekoliko godina unazad mladima omogućava unapređenje znanja i iskustva kroz lične priče i sesije sa inspirativnim mentorima, a uz to je i nepresušni izvor podrške mladima u započinjanju karijere. Imajući u vidu relevantne potrebe tržišta, organizovali smo online konferenciju sa stručnjacima i inspirativnim govornicima iz HoReCa sektora koji su sa mladima podelili svoje uspešne priče i, nadam se, podstakli ih da započnu uspešne karijere u tom sektoru. Ovom prilikom bih se zahvalila Juraju, Radetu, Bošku i Bobanu što su učestvovali na ovom događaju i podelili svoje priče o ličnom razvoju. Utisci su sjajni, a i sama platforma Horeca zajednica je naišla na prve simpatije onih kojima je i namenjena.

Nedavno su usvojene i nove mere prema kojima je ograničen rad ugostiteljskih objekata. Na koji sve način Coca-Cola pruža podršku HoReCa sektoru?

Svesni smo koliko je bilo važno podržati predstavnike HoReCa sektora, i naći im se kada im je najteže. Zato smo odmah na početku mera organizovali onlajn vebinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bismo iz prve ruke čuli sa kojim se problemima sve susreću i kako možemo da igramo aktivnu ulogu u tome da im pomognemo. Pridružili smo se i projektu „Čisto i sigurno‟ kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu smo veliki broj objekata podržali lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti beskontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno podržavamo više od 600 ugostiteljskih objekata. Znamo da je podrška HoReCa sektoru u ovom trenutku ključna i zato ćemo i dalje biti odgovorni, i kroz razne aktivnosti dodatno osnažiti naše najznačajnije partnere.

Oznake:

coca cola hbc srbijahorecaugostiteljstvo

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Lijam Nison, doživotni pretplatnik na fajt u vrtlogu osvete
Prethodni

Lijam Nison, doživotni pretplatnik na fajt u vrtlogu osvete

„U jesen”, Karl Uve Knausgor - zbirka eseja koja smiruje i u kojoj se uživa
Sledeći

„U jesen”, Karl Uve Knausgor – zbirka eseja koja smiruje i u kojoj se uživa

Sledeći
„U jesen”, Karl Uve Knausgor - zbirka eseja koja smiruje i u kojoj se uživa
01.12.2020.

„U jesen”, Karl Uve Knausgor – zbirka eseja koja smiruje i u kojoj se uživa

Prethodni
01.12.2020.

Lijam Nison, doživotni pretplatnik na fajt u vrtlogu osvete

Lijam Nison, doživotni pretplatnik na fajt u vrtlogu osvete

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    exit
    Na desetine hiljada ljudi skandiralo „Pumpaj“ na glavnoj bini Exita
    CityMagazine
    film
    Glumio je kod Kusturice i u drugim kultnim filmovima, a danas “prodaje telo” preko svog zvaničnog sajta
    CityMagazine
    za milion godina
    Zdravko Čolić se žalio na ova dva muzičara: Duhovita priča sa snimanja pesme “Za milion godina” koju malo ko zna
    CityMagazine
    Deca Loših Muzičara
    DA SE P(L)OČASTIMO: Deca Loših Muzičara i Bolesna Štenad šamaraju nas rokenrolom na novim albumima
    Miloš Dašić
    beograd
    „Doviđenja iz Beograda, iz Jugoslavije“: Pre 40 godina, ceo svet je čuo pesmu koja se i danas voli i peva na studentskim protestima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖