Iz Instagrama poručuju da više nisu aplikacija za deljenje fotografija
S usponom TikToka, ostale društvene mreže na sve moguće načine pokušavaju da ostanu relevantne među mladim ljudima. Instagram tu nije nikakav izuzetak, zbog čega nas nimalo ne čudi da je Adam Moseri, izvršni direktor ove društvene mreže, nedavno izjavio da Instagram više nije aplikacija za deljenje fotografija.
U videu objavljenom na njegovom Tviteru, on je rekao: „Naša istraživanja su potvrdila da se Instagram pretvorio u zajednicu ljudi koji koriste ovu aplikaciju radi gledanja zabavnog sadržaja, a ne samo radi deljenja svojih fotografija“. Moseri je priznao da su TikTok i Youtube veliki konkureti Instagramu na ovom polju, zbog čega su on i drugi ljudi iz kompanije odlučili da svoju energiju fokusiraju na unapređenje sledećih aspekata aplikacije: kreiranje sadržaja, objavljivanje video klipova, onlajn kupovina i razmena poruka.
Ako koristite Instagram, verovatno ste primetili da se na ovim stvarima već uveliko radi. Korisnici su još 2016. dobili priliku da objavljuju svoje video klipove preko funkcije Stories. Dve godine kasnije zaživeo je i IGTV, a odnedavno ljudi imaju priliku da koriste i Reels funkcionalnost.
Moseri je istakao i da će se na Instagram feed-u sve više pojavljivati preporuke, nastale na bazi interesovanja korisnika, što predstavlja još jedno približavanje standardima koje su postavili Youtube i TikTok. On je takođe izjavio i da će sami korisnici imati opciju da izaberu teme koje ih zanimaju od ponuđenih.
Izvor: Design Taxi