• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

CityMagazine
04.01.2022. 3 min Intervjui

Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, domaće tržište kafe postalo je u martu ove godine bogatije za Costa kafu, svetski poznat brend. Koliko je važno da na svakom mestu i u svakom trenutku uživamo u vrhunskoj kafi, za naš list otkriva Ivan Jeftić, Coffee Business menadžer.

Koliko je ulazak u novu kategoriju u nepovoljnom epidemiološkom trenutku bio hrabar potez?

Costa kafa donela je mnogo toga novog, u vrlo kompleksnom trenutku. Za razliku od ostalih kategorija u kojima smo apsolutni lideri, u kategoriji kafe smo „izazivači” na tržištu, što zahteva ozbiljnu strategiju i vrlo pažljiv nastup. Osim toga, uveli smo novi-stari brend, s obzirom na to da je Costa kafa bila poznata u Srbiji zahvaljujući Costa kafićima, a sada ga uvodimo kroz sve kanale.  

Na samom početku smo se opredelili da se tržištu predstavimo u najbrže rastućem segmentu, odnosno kroz Costa kapsule. Sa jedne strane, to je bio mudar potez s obzirom na period zatvaranja i pojačanu priliku za konzumaciju kod kuće, ali smo istovremeno svesni da naši potrošači žele da piju kvalitetan proizvod i u svom domu. Zato smo otvorili mogućnost da jedinstven doživljaj iz HoReCa kanala repliciramo i kod kuće. Uz kvalitetan proizvod i dobru pripremu, obećavamo jedinstven ugođaj baš kao da ste u vrhunskom kafiću. Bez obzira na okolnosti oko nas, već u aprilu smo krenuli sa aktivacijom Horeca i At Work kanala i ponudili potrošačima vrhunski proizvod i novu savremenu opremu.

Da, lansiranje Costa kafe na tržištu je bio hrabar potez, ali uz naše znanje o tržištu, jedinstven nastup, jedinstven odnos sa kupcima, inovacije, marketing, sinergiju sa drugim brendovima, nema mesta za neuspeh.  

Kako ocenjujete reakcije kupaca i potrošača na Costa kafu?

Naša trenutna ponuda sadrži različite mešavine i formate, od Costa kafe u celom zrnu, namenjene ugostiteljskim objektima do kapsula namenjenih za kućnu i kancelarijsku upotrebu.

Zahvaljujući izuzetnim odnosom sa našim kupcima, zasnovanom na poverenju, imamo priliku da lakše dopremo do njih, predstavimo brend, pružimo im priliku da probaju naše blendove, razumeju i uvere se u kvalitet. Osim toga, naša prednost je i jedinstven 24/7 portfolio, koji svakako pruža priliku za sinergiju kategorija, zajedničku promociju i slično. Reakcije i kupaca i potrošača su zaista dobre, jer iza naše ponude stoji vrhunski kvalitet, kao i mogućnost da u neponovljivom ukusu podjednako dobro uživate i u omiljenom kafiću i kod kuće.

Šta su dalji planovi za Costa kafu?

Intenzivno radimo na unapređenju naše ponude, pre svega kroz inovacije u premium blendovima kao i ekstenziju portfolia za pripremu kod kuće. Costa Coffee asortiman je trenutno dosta širi od onoga što mi ovde prodajemo, ali naše tržište je prilično specifično za mnoge stvari, pa tako i za kafu, i svakako za neke nove stvari čekamo pravi trenutak. Takođe, želimo da osnažimo svoje prisustvo u kanalima prodaje koji zbog epidemiološke situacije još uvek ne pokazuju svoj pun potencijal. Tu pre svega mislimo na priliku za konzumaciju u poslovnim prostorijama i kompanijama, jer smo sigurni da radnu atmosferu možemo da učinimo relaksiranijom i prijatnijom uz Costa kafu.

Izdvojio bih činjenicu da po prvi put nudimo proizvod koji nije u potpunosti gotov. Zato je veoma važno da priprema bude na vrhunskom nivou, što zavisi od opreme i osobe koja priprema. Naša želja je da o kafi edukujemo i kupce i potrošače. Želimo da razumeju sve – od evolucije kafe, specifičnosti, kvaliteta, da razumeju šta piju, sa kog područja kafa dolazi, razliku između blendova i načina prženja, kao i idealan proces (korake) same pripreme. Dakle, želimo da pružimo drugačiji, neponovljiv doživljaj u svakoj šoljici naše kafe. Imamo velike planove u tom smislu, o kojima ćete uskoro čuti, a iza naših velikih ambicija stoji vrhunski kvalitet i pažljivo osmišljena strategija.  

Za kraj, da li imate neki osoben ritual u ispijanju kafe i da li je neki od blendova vaš favorit?

Moram da priznam da kafu obožavam i svakodnevno uživam u različitim ukusima ovog napitka. Takođe, ne spadam u one kojima je samo jutro rezervisano za kafu. Jednostavno, Costa kafa je odlična prilika za predah i vrhunsko uživanje u svakom delu dana, naročito ako te trenutke delite sa divnim ljudima. Kafa je i za naš Costa tim uvek dobar povod da se okupimo, degustiramo blendove, razmenjujemo utiske i pravimo planove.

I naravno, s obzirom na to koliko poznajemo tržište, na koji način sarađujemo sa kupcima, ali i zahvaljujući našem jedinstvenom Coca-Cola HBC 24/7 portfoliju, prilagođenom različitim ukusima i stilovima života, siguran sam da ambiciozni planovi i dobri rezultati neće izostati. Samo je pitanje vremena kada ćemo govoriti o liderskoj poziciji i u ovoj kategoriji.

Oznake:

coca cola hbc srbijacosta kafakafa

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

5 serija kojima se najviše radujemo u 2022.
Prethodni

5 serija kojima se najviše radujemo u 2022.

5 zanimljivih kulturnih mesta koja su otvorena u 2021. godini
Sledeći

5 zanimljivih kulturnih mesta koja su otvorena u 2021. godini

Sledeći
5 zanimljivih kulturnih mesta koja su otvorena u 2021. godini
04.01.2022.

5 zanimljivih kulturnih mesta koja su otvorena u 2021. godini

Prethodni
04.01.2022.

5 serija kojima se najviše radujemo u 2022.

5 serija kojima se najviše radujemo u 2022.

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    INTERVJU Spisateljica Anja Mijović: „Otpadnici“ su oni koji nisu pristali da se odreknu empatije i pravde
    INTERVJU Spisateljica Anja Mijović: „Otpadnici“ su oni koji nisu pristali da se odreknu empatije i pravde
    CityMagazine
    netfliks
    Imamo za vas savršen film za 1. januar: Novi Netfliks hit je konačno tu
    CityMagazine
    Čola
    Čola otkrio pesmu koju nikada ne peva na koncertima: Napisao ju je Balašević
    CityMagazine
    stripomanija mangamanij
    Novogodišnja Stripomanija i Mangamanija Čarobne knjige od 19. do 28. decembra
    CityMagazine
    album
    Omot ovog albuma bi danas bio “kenselovan”: Ovo kultno izdanje slavi 50 godina od izlaska
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖