• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

CityMagazine
04.01.2022. 3 min Intervjui

Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, domaće tržište kafe postalo je u martu ove godine bogatije za Costa kafu, svetski poznat brend. Koliko je važno da na svakom mestu i u svakom trenutku uživamo u vrhunskoj kafi, za naš list otkriva Ivan Jeftić, Coffee Business menadžer.

Koliko je ulazak u novu kategoriju u nepovoljnom epidemiološkom trenutku bio hrabar potez?

Costa kafa donela je mnogo toga novog, u vrlo kompleksnom trenutku. Za razliku od ostalih kategorija u kojima smo apsolutni lideri, u kategoriji kafe smo „izazivači” na tržištu, što zahteva ozbiljnu strategiju i vrlo pažljiv nastup. Osim toga, uveli smo novi-stari brend, s obzirom na to da je Costa kafa bila poznata u Srbiji zahvaljujući Costa kafićima, a sada ga uvodimo kroz sve kanale.  

Na samom početku smo se opredelili da se tržištu predstavimo u najbrže rastućem segmentu, odnosno kroz Costa kapsule. Sa jedne strane, to je bio mudar potez s obzirom na period zatvaranja i pojačanu priliku za konzumaciju kod kuće, ali smo istovremeno svesni da naši potrošači žele da piju kvalitetan proizvod i u svom domu. Zato smo otvorili mogućnost da jedinstven doživljaj iz HoReCa kanala repliciramo i kod kuće. Uz kvalitetan proizvod i dobru pripremu, obećavamo jedinstven ugođaj baš kao da ste u vrhunskom kafiću. Bez obzira na okolnosti oko nas, već u aprilu smo krenuli sa aktivacijom Horeca i At Work kanala i ponudili potrošačima vrhunski proizvod i novu savremenu opremu.

Da, lansiranje Costa kafe na tržištu je bio hrabar potez, ali uz naše znanje o tržištu, jedinstven nastup, jedinstven odnos sa kupcima, inovacije, marketing, sinergiju sa drugim brendovima, nema mesta za neuspeh.  

Kako ocenjujete reakcije kupaca i potrošača na Costa kafu?

Naša trenutna ponuda sadrži različite mešavine i formate, od Costa kafe u celom zrnu, namenjene ugostiteljskim objektima do kapsula namenjenih za kućnu i kancelarijsku upotrebu.

Zahvaljujući izuzetnim odnosom sa našim kupcima, zasnovanom na poverenju, imamo priliku da lakše dopremo do njih, predstavimo brend, pružimo im priliku da probaju naše blendove, razumeju i uvere se u kvalitet. Osim toga, naša prednost je i jedinstven 24/7 portfolio, koji svakako pruža priliku za sinergiju kategorija, zajedničku promociju i slično. Reakcije i kupaca i potrošača su zaista dobre, jer iza naše ponude stoji vrhunski kvalitet, kao i mogućnost da u neponovljivom ukusu podjednako dobro uživate i u omiljenom kafiću i kod kuće.

Šta su dalji planovi za Costa kafu?

Intenzivno radimo na unapređenju naše ponude, pre svega kroz inovacije u premium blendovima kao i ekstenziju portfolia za pripremu kod kuće. Costa Coffee asortiman je trenutno dosta širi od onoga što mi ovde prodajemo, ali naše tržište je prilično specifično za mnoge stvari, pa tako i za kafu, i svakako za neke nove stvari čekamo pravi trenutak. Takođe, želimo da osnažimo svoje prisustvo u kanalima prodaje koji zbog epidemiološke situacije još uvek ne pokazuju svoj pun potencijal. Tu pre svega mislimo na priliku za konzumaciju u poslovnim prostorijama i kompanijama, jer smo sigurni da radnu atmosferu možemo da učinimo relaksiranijom i prijatnijom uz Costa kafu.

Izdvojio bih činjenicu da po prvi put nudimo proizvod koji nije u potpunosti gotov. Zato je veoma važno da priprema bude na vrhunskom nivou, što zavisi od opreme i osobe koja priprema. Naša želja je da o kafi edukujemo i kupce i potrošače. Želimo da razumeju sve – od evolucije kafe, specifičnosti, kvaliteta, da razumeju šta piju, sa kog područja kafa dolazi, razliku između blendova i načina prženja, kao i idealan proces (korake) same pripreme. Dakle, želimo da pružimo drugačiji, neponovljiv doživljaj u svakoj šoljici naše kafe. Imamo velike planove u tom smislu, o kojima ćete uskoro čuti, a iza naših velikih ambicija stoji vrhunski kvalitet i pažljivo osmišljena strategija.  

Za kraj, da li imate neki osoben ritual u ispijanju kafe i da li je neki od blendova vaš favorit?

Moram da priznam da kafu obožavam i svakodnevno uživam u različitim ukusima ovog napitka. Takođe, ne spadam u one kojima je samo jutro rezervisano za kafu. Jednostavno, Costa kafa je odlična prilika za predah i vrhunsko uživanje u svakom delu dana, naročito ako te trenutke delite sa divnim ljudima. Kafa je i za naš Costa tim uvek dobar povod da se okupimo, degustiramo blendove, razmenjujemo utiske i pravimo planove.

I naravno, s obzirom na to koliko poznajemo tržište, na koji način sarađujemo sa kupcima, ali i zahvaljujući našem jedinstvenom Coca-Cola HBC 24/7 portfoliju, prilagođenom različitim ukusima i stilovima života, siguran sam da ambiciozni planovi i dobri rezultati neće izostati. Samo je pitanje vremena kada ćemo govoriti o liderskoj poziciji i u ovoj kategoriji.

Oznake:

coca cola hbc srbijacosta kafakafa

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“
Prethodni

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“

Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“
Sledeći

Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“

Sledeći
Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“
05.01.2022.

Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“

Prethodni
03.01.2022.

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    MMF
    Zoster ponovo na MMF-u: Nedelja koja ne liči na kraj festivala
    CityMagazine
    exit
    Organizatori EXIT festivala povodom izjave gradonačelnika Novog Sada: „Jedina politička zloupotreba je pokušaj cenzure i gušenja Exita“
    CityMagazine
    arlemm
    Otvaraju se vrata muzičkog Makonda u Arilju – počinje festival ARLEMM
    CityMagazine
    čedomir petrović
    Čedomir Petrović u seriji “Vruć vetar” je tumačio lik kog smo zaboravili – a čiji izum bi nam danas itekako dobro došao
    CityMagazine
    film
    Žarko Laušević i Branslav Lečić glume u ovom filmu, ali kad budete videli kako su potpisani na špici ništa vam neće biti jasno: Ostvarenje koje već 30 godina zabavlja filmofile
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖