• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

CityMagazine
04.01.2022. 3 Mins Read Intervjui

Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, domaće tržište kafe postalo je u martu ove godine bogatije za Costa kafu, svetski poznat brend. Koliko je važno da na svakom mestu i u svakom trenutku uživamo u vrhunskoj kafi, za naš list otkriva Ivan Jeftić, Coffee Business menadžer.

Koliko je ulazak u novu kategoriju u nepovoljnom epidemiološkom trenutku bio hrabar potez?

Costa kafa donela je mnogo toga novog, u vrlo kompleksnom trenutku. Za razliku od ostalih kategorija u kojima smo apsolutni lideri, u kategoriji kafe smo „izazivači” na tržištu, što zahteva ozbiljnu strategiju i vrlo pažljiv nastup. Osim toga, uveli smo novi-stari brend, s obzirom na to da je Costa kafa bila poznata u Srbiji zahvaljujući Costa kafićima, a sada ga uvodimo kroz sve kanale.  

Povezani članci

Tribina „Ljubav, vera, sloboda…i Vera“ u okviru ciklusa Gnevni filmovi

Nastavlja se Romodrom!

Na samom početku smo se opredelili da se tržištu predstavimo u najbrže rastućem segmentu, odnosno kroz Costa kapsule. Sa jedne strane, to je bio mudar potez s obzirom na period zatvaranja i pojačanu priliku za konzumaciju kod kuće, ali smo istovremeno svesni da naši potrošači žele da piju kvalitetan proizvod i u svom domu. Zato smo otvorili mogućnost da jedinstven doživljaj iz HoReCa kanala repliciramo i kod kuće. Uz kvalitetan proizvod i dobru pripremu, obećavamo jedinstven ugođaj baš kao da ste u vrhunskom kafiću. Bez obzira na okolnosti oko nas, već u aprilu smo krenuli sa aktivacijom Horeca i At Work kanala i ponudili potrošačima vrhunski proizvod i novu savremenu opremu.

Da, lansiranje Costa kafe na tržištu je bio hrabar potez, ali uz naše znanje o tržištu, jedinstven nastup, jedinstven odnos sa kupcima, inovacije, marketing, sinergiju sa drugim brendovima, nema mesta za neuspeh.  

Kako ocenjujete reakcije kupaca i potrošača na Costa kafu?

Naša trenutna ponuda sadrži različite mešavine i formate, od Costa kafe u celom zrnu, namenjene ugostiteljskim objektima do kapsula namenjenih za kućnu i kancelarijsku upotrebu.

Zahvaljujući izuzetnim odnosom sa našim kupcima, zasnovanom na poverenju, imamo priliku da lakše dopremo do njih, predstavimo brend, pružimo im priliku da probaju naše blendove, razumeju i uvere se u kvalitet. Osim toga, naša prednost je i jedinstven 24/7 portfolio, koji svakako pruža priliku za sinergiju kategorija, zajedničku promociju i slično. Reakcije i kupaca i potrošača su zaista dobre, jer iza naše ponude stoji vrhunski kvalitet, kao i mogućnost da u neponovljivom ukusu podjednako dobro uživate i u omiljenom kafiću i kod kuće.

Šta su dalji planovi za Costa kafu?

Intenzivno radimo na unapređenju naše ponude, pre svega kroz inovacije u premium blendovima kao i ekstenziju portfolia za pripremu kod kuće. Costa Coffee asortiman je trenutno dosta širi od onoga što mi ovde prodajemo, ali naše tržište je prilično specifično za mnoge stvari, pa tako i za kafu, i svakako za neke nove stvari čekamo pravi trenutak. Takođe, želimo da osnažimo svoje prisustvo u kanalima prodaje koji zbog epidemiološke situacije još uvek ne pokazuju svoj pun potencijal. Tu pre svega mislimo na priliku za konzumaciju u poslovnim prostorijama i kompanijama, jer smo sigurni da radnu atmosferu možemo da učinimo relaksiranijom i prijatnijom uz Costa kafu.

Izdvojio bih činjenicu da po prvi put nudimo proizvod koji nije u potpunosti gotov. Zato je veoma važno da priprema bude na vrhunskom nivou, što zavisi od opreme i osobe koja priprema. Naša želja je da o kafi edukujemo i kupce i potrošače. Želimo da razumeju sve – od evolucije kafe, specifičnosti, kvaliteta, da razumeju šta piju, sa kog područja kafa dolazi, razliku između blendova i načina prženja, kao i idealan proces (korake) same pripreme. Dakle, želimo da pružimo drugačiji, neponovljiv doživljaj u svakoj šoljici naše kafe. Imamo velike planove u tom smislu, o kojima ćete uskoro čuti, a iza naših velikih ambicija stoji vrhunski kvalitet i pažljivo osmišljena strategija.  

Za kraj, da li imate neki osoben ritual u ispijanju kafe i da li je neki od blendova vaš favorit?

Moram da priznam da kafu obožavam i svakodnevno uživam u različitim ukusima ovog napitka. Takođe, ne spadam u one kojima je samo jutro rezervisano za kafu. Jednostavno, Costa kafa je odlična prilika za predah i vrhunsko uživanje u svakom delu dana, naročito ako te trenutke delite sa divnim ljudima. Kafa je i za naš Costa tim uvek dobar povod da se okupimo, degustiramo blendove, razmenjujemo utiske i pravimo planove.

I naravno, s obzirom na to koliko poznajemo tržište, na koji način sarađujemo sa kupcima, ali i zahvaljujući našem jedinstvenom Coca-Cola HBC 24/7 portfoliju, prilagođenom različitim ukusima i stilovima života, siguran sam da ambiciozni planovi i dobri rezultati neće izostati. Samo je pitanje vremena kada ćemo govoriti o liderskoj poziciji i u ovoj kategoriji.

Tags:

coca cola hbc srbijacosta kafakafa

Povezani članci

Knjiga kao spomenik velikanu: Monografija „100 godina Duška Radovića“

Ejdur Ava Olafsdotir: Knjige su te koje pronalaze nas kad su nam potrebne

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“

Next

Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“

Next
05.01.2022.

Stigao je trejler za poslednju sezonu „Birmingemske bande“

Previews
03.01.2022.

Smeh na odloženo plaćanje: Kritika filma „Don’t Look Up“

Najnovije

Ovogodišnja Evrovizija je dobila novi logo, kao i slogan – „Ujedinjeni muzikom“
CityMagazine
Majkl Džekson
Objavljeno ko će igrati Majkla Džeksona u predstojećem filmu o „kralju popa“
Aleksandar Maksimović
Kako je jedan deda završio u Slagalici, a slavila ga je cela ekipa obožavalaca dobrih serija
CityMagazine
„Kosi tata, kosim ja“: Srđan Đoković je otpevao stari narodnjak, a evo šta tekst ove pesme znači
CityMagazine
Stigla je Magnificova muzika za kafanu i pozorište – „KAFANA LJUBLJANA“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖