„Gucciˮ predstavio torbu „Attacheˮ inspirisanu ʽ70-im
Proglašena najpopularnijim brendom 2022, iza kog se nalazi poznata Balenciaga, firentinska kuća Gucci na vrhuncu je svoje ekstravagantne mode, koju je zamislio njen vizionarski umetnički direktor Alesandro Mikele. Lansiranje najnovijeg modela torbe ide u prilog ovoj tezi.
Predstavljena tokom modne revije Love Parade u Los Anđelesu, Gucci Attache već ima svu moć it torbe. Format polumeseca inspirisan modnim dodacima ʽ70-ih, metalik G kopča, dve veličine (mala i srednja) i mnogo boja čine ovu neo-torbu predmetom žudnje. Suština ovog modela je njegov dodatak, „kuka” koja omogućuje da se torba transformiše jednim potezom.
„Bio sam fasciniran ovom torbom nakon što sam je slučajno i letimično ugledao u arhivi… Odmah sam poželeo da je reinterpretiram i uključim u kolekciju Love Parade za modnu reviju u Los Anđelesu, jer njena linija, tipična za 1970-e, odiše modernošću što me je ubedilo da je učinim eklektičnim simbolom, koji može ima dvojaku funkciju. Njegova mehanička kopča u obliku slova G čini ga karikom koja nedostaje između buržoaskog duha, tipičnog za predmet ove vrste, i funkcionalnosti praktičnog sveta”, kaže Alesandro Mikele, kreativni direktor brenda.
Vešto spajanje inspiracije iz sedamdesetih, praktičnosti i virtuoznog znanja i iskustva – ova Gucci Attache torba već se preporučuje za ultimativnu torbu za povratak u školu.
Izvor: Grazia France
Naslovna fotografija: Profimedia