“Večeras ruž sa usana skida samo Šamar”: Objavili su ovu fotku i svi su se složili da zaslužuju šamarčinu
U julu ove godine, 1.592 žene prijavile su nasilje u porodici, a taj broj je verovatno mnogo veći. Samo ove godine do današnjeg dana u porodičnim i partnerskim odnosima ubijeno je 25 ženskih osoba. Svakodnevno slušamo o novim iskustvima zlostavljanja žena, a aktivirali su se i protesti na ulicama. Neko bi rekao da je đavo odneo šalu i da nema više mesta zezanju i crnohumornim šalama. Neko bi rekao, ali ne i ljudi koji stoje iza jedne kuće koja proizvodi rakiju.
Na društvenim mrežama se pojavila kampanje lokalne zanatske destilerije koja proizvodi rakiju, koja je već sama po sebi nezgodnog imena – Šamar. Međutim, nisu stali kod ovakvog imena brenda već su morali da nastave da “čačkaju” i da gaze dalje u ovom pravcu i sa ovakvim šalama.
Pod parolim provokacija prodaje, jedan od njihovih postova na društvenim mrežama je glasio “Večeras ruž sa usana skida samo Šamar.”, a ovu siku je pratila slika devojke koja stavlja karmin.
Slika postaja sve viralnija na društvenim mrežama, što je čini nam se nešto što su ljudi iz desetilerije i želeli, i sigurno će neko ovaj “humor” znati da ceni, ali ipak u više navrata naizlaze na osudu i negativne komenatre.
“Strašno, je l’ stvarno mislite da je prikladno da se u ovo vreme šalite sa nasiljem nad ženama?”; “Ja ne mogu da verujem da neko ovo smisli kaže “E super je, ajde da napravimo kampanju“; samo su neki od komentara koji nemaju psovke pa možemo da ih prenesemo, ostali su dosta masniji.
I zaista, na kraju nam nije jasno kako ovakve stvari ugledaju svetlost dana, jer sigurni smo da makar pet pari očiju je pogledalo ovaj post pre nego je neko kliknuo “objavi” i reklo je ma da, idemo sa ovim. Kao i u u slučaju sa kampanjom “Ne diraj mi ribicu” od pre neki dan, brendovi bili mali ili veliki nemaju sluha za probleme koji su aktuelni u svetu i koji se dešavaju njima pred nosom.
Naslovna fotografija: Twitter screenshot