Pogledajte deo nove „Prada” kolekcije nakita od recikliranog zlata
Modna kuća „Prada” postaje primer održivosti za ostatak modne industrije lansiranjem „Eternal Gold”, prve kolekcije finog nakita luksuzne kompanije koja je izrađena od 100% recikliranog i sertifikovanog zlata.
Ovo je prvi dodir italijanske kuće sa svetom nakita, dosad nepoznatim poljem koje namerava da osvoji održivošću i poštovanjem životne sredine. Reč je o ideji koja ih privlači već nekoliko godina i koja se provlačila pokretanjem različitih inicijativa, koje uključuju: obavezu prestanka upotrebe kože u kolekcijama, lansiranje asortimana Re-Nylon ili potpisivanje zelenog zajma s UniCredit Group bankom, sa mogućnošću smanjenja kamata ako kompanija uspe da ispuni svoje ciljeve u pogledu održivosti.
Eternal Gold je kolekcija usmerena na bezvremenost nakita s ciljem prenošenja s kolena na koleno. Bilo je potrebno više od godinu dana da se razvije i uključuje komade za sve žanrove s minimalističkom estetikom kao epicentrom i s oblicima koji su prepoznati poput obrnutog trougla, jednim od zaštitnih znakova italijanske kuće. Takozvani tank top, jedan od viralnih odevnih komada prošle sezone najbolji je primer toga.
Za ovaj debi koji obećava revoluciju u sektoru luksuza, Prada je pokrenula kampanju sa svetski poznatim ličnostima „čija je kreativnost zaista bezvremena”, kako su s pravom izjavili. Jedna od njih je pesnikinja i aktivistkinja Amanda Gorman, druga glumica, model i kantautorka Maja Houk, a treća holandsko-korejsko-kanadska pevačica Džan Soumi.
Pod kreativnim vođstvom Ferdinanda Verderija i objektivom Dejvida Simsa, nova kampanja fokusirana je na zlato, odlučujuće u liniji, i lepotu crno-bele fotografije za rezultat iz snova. Kombinacija kontrasta koji odražavaju „večno zlato”.
Izvor: Harperʼs BAZAAR España
Naslovna fotografija: DANIEL DAL ZENNARO / EPA