Otkako je Adidas raskrstio s Kanjeom, ljudi masovno guglaju ovaj pojam
Početkom nedelje je Adidas objavio da raskida saradnju s Kanjeom Vestom, a ljudi iz celog sveta su brže bolje pohrlili na internet kako bi proverili da li je sada pravo vreme da prodaju svoje Yeezy patike.
Google pretraživanje izraza “prodati Yeezy” skočila je neverovatnih 581 odsto u sredu, prema podacima koje je objavio Celeb Tattler, nakon što su se pojavile vesti da Adidas odustaje od ugovora s Kanjeom i zaustavlja proizvodnju njegove marke, piše Index.hr.
Brojke sugerišu da ljudi pokušavaju da shvate da li je dobra ideja odmah da počnu da prodaju svoju Yeezy opremu ili ipak da pričekaju da cene potencijalno porastu u budućnosti.
Podsetimo, Adidas je u utorak objavio da prekida saradnju s Kanjeom Vestom. Razlog su reperovi antisemitistički komentari.
“Adidas ne toleriše antisemitizam niti bilo koju drugu vrstu govora mržnje. Kanjeovi nedavni komentari i postupci bili su neprihvatljivi, puni mržnje i opasni i krše vrednosti kompanije kao što su uvažavanje različitosti i međusobno poštovanje”, objavili su u saopštenju poslatom američkim medijima.
“Nakon temeljnog pregleda, kompanija je donela odluku da odmah raskine partnerstvo s Kanjeom, proizvodnju proizvoda marke Yeezy i zaustavi sva plaćanja njemu i njegovim firmama. Adidas će zaustaviti Adidas Yeezy saradnju odmah”, zaključili su.
Izgubio dve milijarde u jednom danu
U čitavoj ovoj drami, Kanje Vest se danas oglasio na svom Instagramu i direktno obratio Ariju Emanuelu iz Endeavora, matične kompanije agencije za talente VME, koji je prošle nedelje pozvao kompanije zabave da kenseluju Kanjea:
“Ari Emanuel
Izgubio sam dve milijarde dolara u jednom danu
Ali još uvek sam živ
Ovo je govor ljubavi
Još uvek vas volim
Bog vas još uvek voli
Novac me ne definiše
Ljudi znaju ko sam ja”
Naslovna fotografija: CHRISTOF STACHE / AFP / Profimedia