Političarka iz Banjaluke postala hit na mrežama: “Samo su ovi gori od nas”
Znate ono kad u domaćoj lektiri, ili u novijoj srpskoj satiri, pisci i autori naprave lik toliko neverovatan, zbog dramatizacije, ali i da bi znali da se radi o fiktivnom delu. Međutim, javnost je kao grom strefio relativno novi lik na regionalnoj političkoj sceni, i za samo par sati svi su naučili njeno ime ali i njene fraze.
Natašu Radulović su od ranije upamtili oni koji su malo podrobnije pratili politiku Republike Srpske i ispade ondašnje skupštine. Međutim, od kako je Radulović privremeno predsedavajuća ove institucije, njene izjave su stigle i do većeg broja ljudi putem društvenih mreža.
Komunikaciju je počinjala sa opozicionim poslanicima – sa “halo momak” i “alo bolan”, a dostizala je svoj vrhunac u izjavama poput “nemoj da galamiš i ođe da se obadaš” “biće prilike u narednim sednicama i da razgovaramo i da se bijemo ako treba” i “vrlo se lepo obraćam, baš onako kako se ti ponašaš”, o čemu su već pisali mediji.
I dok je dosta ljudi zgranuto i ubeđeno da je ovo sve montaža i skrivena kamera, mnogi su privremeno predsedavajuću povezali sa starim asom iz rijalitija Zmajem od Šipova, zbog rečnika i načina komunikacije. Drugima je pak što glasom, što stasom i pojavom zaličila na Nadu Obrić ili Micu Trofrtaljku.
Naravno, Radulović je stekla i simpatije ljudi koji u svemu vide i žele show program, pa ova, sad zvaničnija selidba, narativa “Zadruge” u skupštinu poprilično prija. Sa druge strane, dosta je i onih koji jadikuju kako se takmičimo na Balkanu ko će biti gori pa postavljamo ovakve likove na vodeća mesta, kao da do sad nisu nikad videli šta ostali političari govore i rade prethodnih 30 godina.
Za kraj, možda i najbolju komentar je ostavio jedan tviteraš, jer ga je ovakav nastup Nataše Radulović podsetio na razne žene koje smo susretali u pekarama, prodavnicama i poštama, koje su uvek bolje znale od nas kako i šta treba da se radi, a mi smo uvek bili krivi jer ne znamo kako treba.
Nataša Radulović je pre skupštine bila direktorka Centra za predškolsko vaspitanje i obrazovanje Banjaluke, a ostala je poznata po tome da je na javnom pozivu za nabavku prehrambenih proizvoda i mešovite robe vrednosti potrošila 4,1 milion KM, na šta je između ostalog, za potrebe vrtića naručila je 666 flaša alkoholnih pića o čemu je svojevremeno pisao portal capital.ba.
Naslovna fotografija: Twitter screenshot