A1 pomera granice kvaliteta korisničkog iskustva
Činjenica je da su osim dobre internet veze, bez koje se ne može zamisliti današnja komunikacija, brzina, pokrivenost i bezbednost mreže postali imperativ za savremene korisnike. Razumevanje potreba i očekivanja korisnika suu fokusu kompanije A1 Srbija, koja ovog proleća može da im ponudi iskustva koja će ispuniti njihova očekivanja, stil života, želje i potrebe.
Napredno korisničko iskustvo deo je poslovne politike kompanije od samih početaka na srpskom tržištu. Od ukidanja naknada za uspostavu poziva, razgovore sa korisničkim servisom i aktivaciju broja preko prvih neograničenih tarifa, A1 je uvek nastojao da menja tržište na bolje i u korist korisnika.
Dokaz poverenja između kompanije i potrošača, kao i dobre prakse u odnosima sa korisnicima je i sertifikat „Fer sa potrošačem”, koji je Nacionalna organizacija potrošača Srbije nedavno dodelila kompaniji A1.
Među 26 kriterijuma koji je ocenjuju, sertifikat vrednuje i način na koji kompanija odgovara na reklamacije, lanac nabavke, odnos prema zaposlenima, zaštitu privatnosti i ličniih podataka korisnika, edukaciju i informisanje korisnika, ali i savesnu i održivu potrošnju.
Već dve godine zaredom, A1 je s razlogom operator koji beleži najveći prenos brojeva iz drugih mreža, kako potvrđuju i podaci Regulatorne agencije za elektronske komunikacije (RATEL). Samo u toku protekle godine čak 42.492 korisnika odlučilo da prenese svoj broj u A1 Srbija.
Potrebe korisnika u digitalnoj eri postaju sve veće i kompleksnije, a telefonija kao takva postaje osnov informisanja, slobode kretanja, socializacije i zabave.
Upravo zato kompanija izlazi iz okvira osnovnih usluga i svojim korisnicima pruža podršku u svim trenucima koje njihov život čine više vau. Ovog proleća predstavljene su nove NEO23 tarife koje prate različite životne stilove – Joy, Travel i Protect.
Sve tri opcije podmiruju potrebe za telefonijom, minutima, porukama i internetom u neograničenim količinama, a u odnosu na životne navike mogu odabrati između dodatne zabave korišćenjem aplikacija koje su svetski trendovi, dodatnih količina interneta u romingu, zdravstvenog osiguranja za putovanja ili osiguranja uređaja od oštećenja i na internetu.