Emisije TV Nova najgledanije u Srbiji tokom vikenda
TV Nova je tokom proteklog vikenda zabeležila fantastične rezultate gledanosti! Prema rezultatima TV Beat-a, gledaoci su bili kako uz informativni, tako i uz zabavni program televizije.
Dnevnik koji građanima svakodnevno donosi tačne i proverene informacije o svim važnim temama, i to na svoj autentičan način, tokom oba dana vikenda bio je najgledaniji informativni program u terminu od 19:30h do 20:30h, sa šerom do 15,11%. Redakcija Dnevnika ostaje tamo gde su ljudi koje drugi ne čuju, i tamo gde su moćni kako bi im se postavila prava pitanja i dobili odgovori koje građani čekaju.
Popularne autorske emisije na TV Nova bile su apsolutno najgledanije u Srbiji i još jednom potvrdile svoje liderske pozicije.
Nedelja veče rezervisana je za politički tok-šou „Utisak nedelje“ uz koji gledaoci svakog vikenda biraju najjači utisak. I ovog puta emisija je potvrdila svoju poziciju najpopularnije emisije ovog tipa, i ostvarila šer od fenomenalnih 18,94% pokazavši se kao dominantan medijski sadržaj među celokupnom konkurencijom.
Humoristično-satirični šou „24 minuta sa Zoranom Kesićem“, čiji gosti su ove subote bili glumci Bojan Dimitrijević i Jelena Stupljanin, zabeležio je šer od 17,6%, daleko ispred svih televizija sa nacionalnom frekvencijom.
Iste večeri, deseta epizoda zabavne emisije „Četiri i po muškarca sa Ivanom Ivanovićem“ nastavila je isti trend gledanosti, ostvarivši šer od 17,32% i pozicionirajući se takođe na mesto najgledanijeg programa u zemlji, u terminu od 22h.
Jutarnji vikend program „Pokreni se“, koji vodi i uređuje Danilo Mašojević, bio je ubedljivo najgledaniji jutarnji program među komercijalnim televizijama u Srbiji, dostigavši šer od 15,37%.
Omiljena emisija o zdravlju „Zdravo misli“ može se pohvaliti odličnom drugom pozicijom među komercijalnim televizijama ove nedelje, sa šerom od gotovo 8%.
Vikend na Novoj publika je završila uz najpopularnije digitalno muzičko takmičenje IDJShow, kada su se takmičari predstavili pojedinačno, uz spektakularne scenske nastupe. Ova jedanaesta epizoda našla se na drugom mestu po gledanosti kada su u pitanju komercijalne televizije, sa šerom od 12,03%, svega 0,08% iza prvog konkurenta. Lajv prenos emisije na YouTube-u ostvario je novi rekord od čak 30.900 ljudi koji su uživali u autentičnim interpretacijama pevača.
TV Nova nastavlja da pomera standarde u zabavnom i informativnom televizijskom programu, svakodnevno potvrđujući neprikosnoven kvalitet svog sadržaja.
Ne menjajte kanal jer na TV Nova predstoji još uzbudljiviji televizijski sadržaj!
Televizija Nova se u Srbiji može pratiti uz SBB na EON i D3 platformama, kao i putem satelitske televizije Total TV bilo gde u Srbiji.