Brend Zara obratio se javnosti nakon poziva na bojkot
Nije retko da pojedini modni brendovi izazovu negativne reakcije svojim novim kolekcijama, ali ne dešava se često da mnogi pozovu na otvoreni bojkot jedne marke.
Baš to desilo se modnoj kompaniji Zara zbog nove kampanje koja je prikazivala lutke bez udova i statue umotane u belo, što je izazvalo brojne reakcije na društvenim mrežama i pozive na bojkot ovog brenda, piše N1.
Aktivisti i korisnici društvenih mreža koji su pozivali bojkot Zare, tvrdili su da scene iz reklamne kampanje podsećaju na užasne prizore stradanja viđenih na području Gaze.
Na jednoj od fotografija mogla se videti manekenka koja nosi lutku umotanu u belo, na drugoj je poprsje koje leži na podu, a na jednoj od fotografija bila je lutka bez ruku.
Kompanija „Inditex“, koja je vlasnik Zare, saopštio je da su promenili slike kao deo svog uobičajenog postupka osvežavanja sadržaja.
„Inditeks“ nije komentarisao pozive na bojkot, ali je rekao da je kolekcija „Ateljea“ dizajnirana u julu, a fotografije snimljene u septembru.
Ispod fotografija na Zarinom Instagram profilu ostavljeno je desetine hiljada komentara, mnogi sa palestinskim zastavama.
„#BoicottZara“ je bio među najpopularnijim haštagovima na „X“ mreži.
Fotografije, koje su jutros bile istaknute na početnoj stranici Zarine „online“ prodavnice, do podneva više nisu bile na veb stranici ili u aplikaciji.
Na predstavljanju kolekcije 7. decembra, Zara je saopštila da je inspirisana muškim krojevima iz prošlih vekova.
Činilo se da fotografije prikazuju umetnički studio sa merdevinama, materijalom za pakovanje, drvenim sanducima i dizalicama, i pomoćnicima u kombinezonima.
Izvor: N1