• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
SBB dobitnik nagrade za najbolju TV kampanju „Kada imaš izbor, biraš SBB“
Foto: Promo

SBB dobitnik nagrade za najbolju TV kampanju „Kada imaš izbor, biraš SBB“

CityMagazine
27.09.2024. 2 min Film/TV

SBB kompanija sinoć je osvojila nagradu u kategoriji “Najbolja kampanja na TV-u” za kampanju “Kada imaš izbor, biraš SBB”.

Nagrada je dodeljena u okviru Regionalne konferencije o trendovima u telekomunikacijama i
medijima – Digital 2024, koja svake godine okuplja najveće kompanije i profesionalce iz oblasti
medija, telekomunikacija, marketinga i PR-a.

Kampanja ističe činjenicu da većina ljudi bira SBB usluge tamo gde postoji mreža, kao i da
su oni koji danas biraju SBB ljudi koji imaju stav, jasno biraju vrednosti za koje se zalažu i te
vrednosti upravo vide u SBB brendu.

„Kampanjom “Kada imaš izbor, biraš SBB” smo se obraćali kako postojećim, tako i novim
korisnicima, promovišući vrednosti i načela SBB-a sa kojima su se i oni lako poistovetili. Hteli
smo da pošaljemo poruku da je važno imati svoj stav, verovati u istinu, praviti slobodne izbore,
prihvatati raznolikost, težiti jednakosti i biti hrabar. Kampanja je od starta izazvala reakcije kako
javnosti, naših korisnika, ali i pojedinih medija. Zanimljivo je to da smo na Digital Awards-u
dobili nagradu za najbolju TV kampanju, koja je bila cenzurisana na javnom servisu, ali
smo brzom reakcijom i promenom strategije u saradnji sa našom media buying agencijom Direct
Media uspeli da dođemo do ciljane publike. Ponosni smo na to što je kampanja postigla sjajne
rezultate, ali i što je priznata i vrednovana i od strane kolega iz struke”, rekla je Minja Jugović
Janjić, direktorka marketinga kompanije SBB.

SBB je u septembru pokrenuo i novu kampanju pod nazivom „Oseti slobodu” koja nastavlja
da osnažuje imidž SBB brenda i ima jasan cilj da inspiriše, osnaži pravo na slobodu i sopstveni
izbor i da ponovo pomeri granice. Kampanja promoviše EON pakete po odličnoj ceni uz koje
možete da izaberete internet koji prati vaš ritam, da surfujete bezbedno uz najpouzdaniji internet,

uživate u najboljem korisničkom iskustvu na EON platformi, vrhunskom izboru TV kanala i
sadržaju kroz unapređeni EON Video klub koji donosi preko 25.000 naslova i jedinstveno
sportsko iskustvo uz EON Sports Mode.

Oznake:

sbb

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

avion bez nje
Prethodni

„Avion bez nje”: Teret preživele i (pred)određene

Serija "The Walking Dead: Daryl Dixon - The Book of Carol" premijerno ove jeseni stiže na AMC
Sledeći

Serija “The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol” premijerno ove jeseni stiže na AMC

Sledeći
Serija "The Walking Dead: Daryl Dixon - The Book of Carol" premijerno ove jeseni stiže na AMC
27.09.2024.

Serija “The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol” premijerno ove jeseni stiže na AMC

Prethodni
27.09.2024.

„Avion bez nje”: Teret preživele i (pred)određene

avion bez nje

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine
    8 putnik
    „Kad umrem pevaću, to znam iz iskustva – sveti Petar ima bend, i treba uputstva“: Kada budete videli ko je ovo otpevao vrištaćete glasno, glasnije
    CityMagazine
    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖