Naručila je majicu za sina sa Temua, a ono što je dobila postalo je viralni hit
Jedna majka sa Novog Zelanda doživela je neprijatno, a kasnije i smešno iskustvo nakon što je sa Temu-a poručila personalizovanu majicu za svog sina. Umesto jednostavnog dizajna, na poleđini je osvanula potpuno bizarna greška.
Kortni Kuper platila je svega 3,96 funti (oko 4,6 evra) za majicu na kojoj je na prednjoj strani trebalo da piše ime njenog sina, dok je zadnja strana trebalo da ostane prazna. Međutim, sistem je njenu poruku prodavcu shvatio doslovno – pa je upravo ta poruka završila štampana velikim slovima na leđima majice, piše index.hr.
„U polju za zadnju stranu napisala sam: ‘Poštovani prodavče, ne želim ništa otisnuto na poleđini. Želela bih da zadnja strana majice ostane prazna. Hvala vam.’ I evo, upravo to je završilo na majici“, ispričala je Kortni kroz smeh.
Dodala je da je u trenutku slanja poruke šaljivo pomislila kako bi bilo smešno da baš to odštampaju, ali nikada nije verovala da će se to zaista dogoditi.
„Prvo sam bila razočarana, a onda sam se od srca nasmejala. Majicu i dalje čuvam – moj sin je nosi po kući, više kao šalu”.

Nakon što je kontaktirala korisničku podršku, Temu joj je vratio ceo iznos bez ikakvih poteškoća. Kortninaglašava da je ranije imala mnogo uspešnih narudžbina i da je ovo neobično iskustvo neće odvratiti od kupovine.
Ipak, savetovala je druge da budu oprezni kada žele da naruče personalizovane stvari koje treba da imaju praznu stranu. „Mislim da stvarna osoba ne čita narudžbine, već sve prolazi kroz automatizovan sistem“, rekla je ona.
Iz Temua su se takođe oglasili, zahvalili Kortni na narudžbini i potvrdili da je dobila povraćaj novca. „Razumemo da proizvod nije ispunio njena očekivanja i cenimo smisao za humor kojim je reagovala na situaciju“, poručili su iz kompanije i podsetili da kupci imaju pravo na 90-dnevnu garanciju povraćaja novca za sve predmete koji ne odgovaraju opisu.

Trenutno nema komentara! Budite prvi