Farmerke koje smo mrzeli i koje su totalni out, ponovo su popularne i ljudi ih kupuju
Čini se da se pocepane farmerke službeno vraćaju na velika vrata, a glumica Rachel Zegler među prvima prihvata ovaj trend. Rachel je viđena u Londonu u kombinaciji koja vraća u modu ključni komad iz 2000-ih, piše Teen Vogue.
Rachel Zegler snimljena je na putu prema emisiji BBC Breakfast Show Grega Jamesa, obučena u komade iz jesenje kolekcije brenda Coach za 2025. godinu, piše index.hr.

Njena odevna kombinacija sastojala se od usklađene crne kožne jakne i prsluka koje je nosila bez majice, te svetlih pocepane farmerke širokih nogavica sa izlizanim rubovima. Outfit je zaokružila sunčanim naočarima i torbom Coach Twin Turnlock.
Iako deluje kao povratak, može se reći da pocepane farmerke nikada nisu ni izašle iz mode. Iznošeni denim izdržao je test vremena. Tokom sedamdesetih godina prošlog veka bio je neizostavan deo hipi kontrakulture i punk rock pokreta.
Devedesetih se pojavio kao zaštitni znak grunge subkulture, da bi u 2000-ima potpuno ušao u mainstream. Od tada je njegova popularnost varirala, ali nikada nije potpuno nestao sa modne scene.
Sada su pocepane farmerke spremne da ponovo zauzmu centralno mesto, probijajući se na premium i luksuzna tržišta. Alyssa Hardy, direktorica stila časopisa Teen Vogue, primetila je njihov povratak još u septembru, kada su dominirale pistama New York Fashion Weeka.
Pojavile su se u kolekcijama brendova kao što su Private Policy, Brandon Maxwell, Area, Simkhai, a naravno i Coach, koji ih je u svoj asortiman uvrstio još u februaru.

l