• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Kikiriki, semenke, sport za zube: Slučaj: lubenica

Kikiriki, semenke, sport za zube: Slučaj: lubenica

Milica Vučković
02.08.2021. 3 min

„Najviše me nervira kada kače lubenice“, kaže mi prijatelj, „zašto bi bilo ko mislio da i mi sami ne jedemo lubenice?“ Lubenice i sladoled, rekao mi je, to najviše kače od svih fotografija. Priznajem da nisam pomno pratila kakve fotografije ljudi kače sa mora, jer se trudim, budući da nisam na moru, da ne gledam nikakva mora, daleke obale, puste plaže i pune tanjire morskih plodova, jer ovo leto ništa od toga neću videti, pa čisto, da mi ne prave zazubice. Ipak sam, u trenucima dokolice, ipak malo „prošetala“ društvenim mrežama, da vidim šta ljudi rade, gde su i kako su, budući da svakako nikoga ovih dana ne viđam. Ispostavilo se, zaista, da velika većina ljudi, ako kači neke fotografije hrane, voća tačnije, kači upravo lubenice. Niko se, recimo, ne fotografiše sa bananom, jabukom ili dinjom, nego baš sa lubenicom.

Istina je da je lubenica sezonsko voće i da ljudi leti, možda, najčešće leti jedu upravo lubenicu, ali mislim i da je, recimo, ananas jedno vizuelno vrlo atraktivno voće, takođe letnje, slaže se uz plažu, ali retko ko da se fotografiše sa ananasom. Lubenica je, ipak, trend. Lubenice i sladoledi, istina je. Pokušala sam da razumem zašto je to tako. Shvatila sam da, pre svega, lubenica ima jako specifičnu boju, jarku boju, tu boju koja aludira na nekakvu radost i priziva dobro raspoloženje, ali nije reč samo o tome. Reč je o tim nekakvim nametnutim subliminalnim porukama kojima mi međusobno komuniciramo, reč je o svetskim trendovima koji nam se nameću podsvesno, i o šiframa kojima mi podsvesno komuniciramo. Isto je i sa sladoledom. Sladoled je neretko, takođe, jarkih boja, topi se u hrskavom kornetu, treba ga pojesti odmah, dok se ne istopi na velikim letnjim temperaturma, dok nam ne ulepi prste, svu tu slast i lepljivost treba da unesemo u sebe, čim pre, kako bismo i sami bili sretniji i „obojeniji“.

Kikiriki, semenke, sport za zube: Slučaj: lubenica

Istina je da kada otvorite neke od tih sajtova na kojima nam ljudi sa dalekih krajeva sveta isporučuju primere „lepote življenja“, kao što je recimo Pinterest, uglavnom ćete i tamo nailaziti baš na lubenice, ponekad i na kokose ako se radi o nekim baš tropskim predelima. Među svojim prijateljima imam malo onih koji kače kokose, jer većina nema priliku da putuje baš toliko daleko. Zato, samo jedna fotografija komada lubenice na plaži pruža nam inicijaciju u taj svet, pruža nam priliku da se priključimo svim ostalim ljudima koji sretno žive i uživaju u životu, te mi želimo da pokažemo, sebi i drugima, kako je i nama lepo. Lubenica je, prosto, jedna oznaka, jedan brend, kao što je danas, u postapokalipsi ili postkapitalizmu koji danas živimo, sve brend.

Naše ideološke orijentacije su neretko svedene samo na majice sa printovima crvenih petokraka, Kosova, Če Gevare ili cvetnih vulvi. Naši heroji ili filozofi na čije se koncepte pozivamo pretvoreni su samo u jedan hologram, u vizual, pa na koncu i u brend, pa tako imamo maske za telefon sa likom Ničea, Frojda, ili gaće sa likom Slavoja Žižeka. To nam danas olakšava komunikaciju, olakšava plemensko raspoznavanje kao raspoznavanje životinja u divljini, što sami i jesmo, pa tako, ako neko sedne za vaš sto i na njega spusti telefon sa petokrakom, žuti kamel i ključ od renoa, ili sedne, a ima majicu „Kosovo je Srbija“, spusti ključ od BMW-a i crveni meki Marlboro, znate odmah sa kim imate posla i u kom žanru možete sa njim da razgovarate, isto kao što znate o čemu je reč ako neko okači fotografiju sa lubenicom, kupaći ili ceger sa Žižekom, ili istopljeni sladoled na pustoj plaži, znate prosto sa kim imate posla, da ne gubite vreme.

Fotografije: Unsplash

Oznake:

brendfotografijelubenicasladoled

Podeli

Zaprati Autor

Milica Vučković

Milica Vučković je slikarka koja piše. Živi i radi u Beogradu, ali i dalje veruje da će nekada živeti na moru. Voli da sedi u ćošku, jer kaže da se odatle sve najbolje vidi. Ne nada se ničemu, ali tvrdi da je optimista.

Ostali članci

Pouke iz prošlosti: Od modnog dekreta, do kućne mode
Prethodni

Pouke iz prošlosti: Od modnog dekreta, do kućne mode

Gistro priče: Devojka iz Rige od Fere
Sledeći

Gistro priče: Devojka iz Rige od Fere

Sledeći
Gistro priče: Devojka iz Rige od Fere
04.08.2021.

Gistro priče: Devojka iz Rige od Fere

Prethodni
30.07.2021.

Pouke iz prošlosti: Od modnog dekreta, do kućne mode

Pouke iz prošlosti: Od modnog dekreta, do kućne mode

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Rambo Amadeus održaće tradicionalni koncert „Kult ličnosti" 20. decembra u mts Dvorani
    Rambo Amadeus održaće tradicionalni koncert „Kult ličnosti” 20. decembra u mts Dvorani
    CityMagazine
    "Najzahtevnije je bilo to biti dostojan ljudi koji su prošli kroz sve ovo": Ognjen Mićović o seriji "Tvrđava"
    “Najzahtevnije je bilo to biti dostojan ljudi koji su prošli kroz sve ovo”: Ognjen Mićović o seriji “Tvrđava”
    CityMagazine
    Žarko Laušević je glumio u spotu poznate svetske pop grupe, a spot je režirao slavni ruski glumac koga svi znate
    Žarko Laušević je glumio u spotu poznate svetske pop grupe, a spot je režirao slavni ruski glumac koga svi znate
    CityMagazine
    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma "Ubistvo s predumišljajem" najviše svađali
    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma “Ubistvo s predumišljajem” najviše svađali
    CityMagazine
    Ovo je najčitanija knjiga u 2025. godini i upravo je osvojila TikTok Book Award
    Ovo je najčitanija knjiga u 2025. godini i upravo je osvojila TikTok Book Award
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖