Logoi poznatih automobilskih marki redizajnirani sa mladuncima životinja
Logotipi su važan deo dizajna i identiteta svakog brenda, a to važi i za automobilske marke. Oni predstavljaju istoriju brenda, simbolizuju neke vrednosti i prepoznatljivi su širom sveta. Jedan od popularnih načina dizajniranja logoa automobilskih marki je korišćenje životinja, a u prilog tome govori činjenica da je čak 56 brendova izabralo životinju kao svoj zaštitni znak. Tokom godina, pojedini su doživeli promene i redizajne, a kompanija Lease Fetcher odlučila je da se poigra nekima od njih i prikaže ih koristeći mladunca prikazane životinje. U nastavku možete videti 5 ovakvih primera.
Lamborgini
Koreni jednog od najluksuznijih automobilskih brendova sežu do 1963. godine. Logotip je u obliku štita u čijem središtu se nalazi bik. On simbolizuje horoskopski znak osnivača brenda Feruća Lamborginija, a ujedno i njegovu ljubav prema borbi sa bikovima. Osim toga, ova životinja povezuje se i sa brzinom i samim prestižom brenda.
Ferari
Kada smo već kod prestiža, nezaobilazan je i Ferarijev „konj koji se propinje“. Ova životinja na logou odaje počast italijanskom heroju iz Prvog svetskog rata Frančesku Baraki. On je na svom avionu nacrtao konja koji se propinje, a veruje se da je to video na jednom nemačkom avionu koji je oborio. Taj konj inspirisao je i logo Poršea, kada je ova kompanija osnovana u Štutgartu 1931. A što se tiče Ferarija, kada je Enco Ferari upoznao Barakine roditelje, zamolili su ga da stavi konja na svoje automobile za sreću. On je dodao žutu pozadinu kao simbol svog rodnog grada Modene i zelene, crvene i bele pruge kao italijanske nacionalne boje.
Ford Mustang
Logo ovog posebnog modela mogao je da izgleda potpuno drugačije. Originalna zamisao bila je da se model zove Cougar (Puma) i da na njemu bude prikazana velika divlja mačka. Nakon razmatranja raznih drugih naziva, odabran je onaj koji je danas poznat širom sveta, kao i poni kao njegov zaštitni znak. On predstavlja snagu i oličenje brzine i slobode sa kojim se ovaj brend povezuje.
Jaguar
Brend postoji još od 1922. godine, a 1931. spojio se sa još jednom kompanijom i počeo da proizvodi automobile, ali je naziv Jaguar i prepoznatljivi logo dobio tek 1945. godine. Ova graciozna životinja predstavlja istovremenu eleganciju i želju za moći i snagom. Logo je promenjen 2005. zbog česte krađe srebrnih ukrasa u obliku jaguara u skoku, ali je on ostao prisutan na vozačevoj strani i zadnjem delu većine vozila.
Pežo
Poznati lav prvi put se pojavio još 1847. godine, što ga čini najstarijim automobilskim logoom na svetu. Doživeo je nekoliko manjih izmena, ali suština je ostala ista tokom svih ovih godina i još uvek predstavlja ponos francuskog proizvođača. Srebrna boja simbolizuje pouzdanost i poverenje, dok je lav i dalje znak snage i hrabrosti.
Izvor: Lease Fetcher