Opel je obelodanio svoj novi logo i vizuelni identitet brenda
Nakon BMW-a, i nemački proizvođač automobila Opel promenio je delimično izgled svog logotipa, u nadi da će tako privući mlade ljude svojim vozilima. Novi vizuelni identitet brenda karakterišu tanje linije nego ranije, novi font i fluorescentna žuta pozadina.
Opelov logo se u suštini ne razlikuje puno od prethodnog, koji je predstavljen 2017. Sledeći video jasno pokazuje koje su sve promene napravljene.
„Mi smo inkluzivni, okrenuti mladima i puni samopouzdanja. U ovoj novoj eri, Opel se ugleda na progresivnu ‘previše kul’ modernu nemačku kulturu i sa novim logom istupa na iskren, odvažan i savremen način“, izjavio je Ksavijer Duhemin, direktor prodaje i marketinga u kompaniji Opel, o novom vizuelnom identitetu poznatog automobilskog brenda.
Logo će na vozilima debitovati već sledeće godine, i to na modelima Opel Crossland i Opel Mokka, a biće korišćen i na svim internet platformama brenda.
Izvor: Design Taxi