• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Opel je obelodanio svoj novi logo i vizuelni identitet brenda

CityMagazine
05.12.2020. One Min Read Automobili

Nakon BMW-a, i nemački proizvođač automobila Opel promenio je delimično izgled svog logotipa, u nadi da će tako privući mlade ljude svojim vozilima. Novi vizuelni identitet brenda karakterišu tanje linije nego ranije, novi font i fluorescentna žuta pozadina.

Opelov logo se u suštini ne razlikuje puno od prethodnog, koji je predstavljen 2017. Sledeći video jasno pokazuje koje su sve promene napravljene.

„Mi smo inkluzivni, okrenuti mladima i puni samopouzdanja. U ovoj novoj eri, Opel se ugleda na progresivnu ‘previše kul’ modernu nemačku kulturu i sa novim logom istupa na iskren, odvažan i savremen način“, izjavio je Ksavijer Duhemin, direktor prodaje i marketinga u kompaniji Opel, o novom vizuelnom identitetu poznatog automobilskog brenda.

Povezani članci

Kako da se držite novogodišnjih odluka? Nudimo nekoliko saveta

Zašto muškarci ženama šalju fotografije svojih genitalija?

Logo će na vozilima debitovati već sledeće godine, i to na modelima Opel Crossland i Opel Mokka, a biće korišćen i na svim internet platformama brenda.

Izvor: Design Taxi

Tags:

automobililogonovi dizajnopelpoznati brendovi

Povezani članci

Da li su električni automobili zaista toliko dobri za životnu sredinu?

5 najčešćih propusta majki dečaka

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Hi-Men i Gospodari svemira: 10 figurica koje smo najviše voleli

Next

Apple je izabrao najbolje aplikacije godine

Next
06.12.2020.

Apple je izabrao najbolje aplikacije godine

Previews
04.12.2020.

Hi-Men i Gospodari svemira: 10 figurica koje smo najviše voleli

Najnovije

Ovo smo dugo čekali: Nakon hit naslova „Ocean’s Eleven” Bred Pit i Džordž Kluni ponovo zajedno na setu
Milica Arsić
Karte za ovu beogradsku predstavu čekaju se mesecima, igra se u vili iz 19. veka, a u publici je samo 16 osoba
CityMagazine
Edo Majka: „U Beogradu se sjajno osećam, ali nije uvek bilo tako”
CityMagazine
Džonatan Mejdžors kaže da je jeo 6.100 kalorija dnevno četiri meseca kako bi se spremio za ulogu bodibildera
CityMagazine
Preslušajte drugu epizodu podkasta „Vesele 80e sa Đurom PIP POP“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖