• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

McDonald’s pokreće inovativnu platformu „Bolji M“ s ciljem predstavljanja ambalažnih i reciklažnih rešenja

CityMagazine
15.11.2019. 3 Mins Read Eko

McDonald’s je najavio sveobuhvatan program s ciljem da se ukine i smanji plastika i unapredi sposobnost reciklaže ambalaže širom Evrope. Plan obuhvata ukidanje poklopca proizvoda McFlurry u svakoj evropskoj zemlji u kojoj McDonald’s posluje i predstavljanje novog poklopca od vlakana za sve hladne napitke u Francuskoj, kao i testiranja na raznim tržištima s ciljem pronalaska alternativa za plastičnu kašičicu za McFlurry, papirnu slamku sa novim dizajnom, i programe koji podrazumevaju povraćaj igračaka.

Testiranja koja se tiču ambalaže deo su globalne platforme McDonald’s-a pod nazivom Bolji M čiji je cilj realizacija pozitivnih promena u zaštiti životne sredine u okviru održivog pakovanja McDonald’s-a i lanca snabdevanja kada je u pitanju reciklaža, kao i iskustva korisnika.

McDonald’s će pokrenuti testiranja u postojećim restoranima širom Evrope, koristeći svoju mrežu da proširi uspešna testiranja u raznim zemljama širom kontinenta. Izabrani restorani širom Evrope poslužiće kao osnove za testiranja, nudeći inovativne koncepte pakovanja direktno potrošačima. Na osnovu povratnih informacija doneće se odluka o tome koje opcije treba da se unaprede, a koje prilagode. Ovakav model dozvoljava McDonald’s-u da pronađe održiva rešenja koja potrošači žele, dok u isto vreme nudi odlična iskustva koja su im već poznata, a koja vole.

Povezani članci

Kako popraviti Beograd?

McDonald’s klasici još ukusniji

U ovom trenutku 78% ambalaže koju McDonald’s koristi na globalnom nivou pravi se od vlakana. Ovaj broj raste na evropskom tržištu gde vlakna čine 88% svih pakovanja, a plastika samo 12%. Odluke koje McDonald’s donese danas imaće uticaj na odstranjivanje plastike iz sistema pakovanja u budućnosti:

  • Više od 1.200 tona plastike koja će biti sačuvana svake godine nastaće kao rezultat redizajniranja ambalaže za McFlurry kojom se eliminiše potreba za posebnim plastičnim poklopcem. Ova promena biće u potpunosti realizovana širom Evrope do kraja 2020. godine.
  • Otprilike 1.100 tona plastike će biti sačuvano svake godine zahvaljujući uvođenju poklopca od vlakana za sve hladne napitke u Francuskoj. Novi poklopci od vlakana prave se od 100% sertifikovanih održivih izvora i reciklažnih materijala.
  • Trenutno se vrše testiranja za kašike McFlurry koje nisu napravljene od plastike. Drvene i papirne alternative se testiraju u pokušaju da se pronađe materijal koji može da ispuni preferencije potrošača, operativnu fukcionalnost i održivost.
  • Unapređena papirna slamka će biti predstavljena širom Evrope. Nakon što potrošači obezbede povratne informacije, i u skladu sa razvojem ambalažne industrije, papirne slamke koje se uvode sada su čvršće iako se i dalje u potpunosti prave od materijala sa sposobnošću reciklaže. Nekoliko tržišta, uključujući Italiju i Portugal, nude slamke samo po zahtevu s ciljem smanjenja upotrebe materijala.

Osim eliminisanja plastike i prelaska na održivije materijale, McDonald’s takođe usmerava svoje aktivnosti kako bi ambalaža postala lakša za reciklažu i ponovnu upotrebu:

  • U Ujedinjenom Kraljevstvu ta cifra trenutno iznosi 90%, Nemačka je blizu 89% restorana. Do 2025. godine, cilj McDonald’s-a jeste da reciklira 100% ambalaže koju gosti koriste u restoranima širom sveta.
  • U Evropi, McDonald’s je potvrdio posvećenost vlaknima. Do 2020, 100% primarne ambalaže koju koriste gosti načinjene od vlakana biće napravljeno od recikliranih ili sertifikovanih izvora tamo gde nema deforestacije.
  • McDonald’s Nemačka trenutno primenjuje novi program pod nazivom ReCup u okviru kojeg potrošači mogu zatražiti posude za kafu za višekratnu upotrebu i vratiti ih u partnerskim restoranima McDonald’s-a ili drugim restoranima koji učestvuju u programu, na čišćenje i ponovnu upotrebu.
  • Od ove nedelje, u Ujedinjenom Kraljevstvu, potrošači mogu vratiti upotrebljene igračke koje se dele uz obrok Happy Meal u određenom broju restorana kako bi se te igračke reciklirale u okviru novog testiranja koje podrazumeva povraćaj igračaka.
  • U Holandiji, restorani nude reciklirane papirne maske koje su deo obroka Happy Meal umesto balona. Belgija trenutno uvodi paprine maske, nakon izuzetno pozitivnih utisaka iz Holandije.
  • Potrošači u Ukrajini mogu da pojedu posudu u kojoj dobiju svoj sladoled – posuda je napravljena od vafla.

Ove najave su aktivnosti koje su deo McDonald’s-ovog globalnog programa Unapređenje za pozitivne promene (Scale for Good Commitments) koji je pokrenut prošle godine i podrazumeva ambiciju da sva ambalaža koju gosti koriste potiče iz obnovljivih, recikliranih ili sertifikovanih izvora do 2025. U ovom trenutku, McDonald’s je ostvario otprilike 60% svog cilja na globalnom nivou.

Tags:

ambalažaMcDonald'splastikareciklažaživotna sredina

Povezani članci

Kako stanovnici Srbije mogu da smanje svoj karbonski otisak?

Da li su električni automobili zaista toliko dobri za životnu sredinu?

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Huawei održao prvu silent prezentaciju na ovim prostorima

Next

Najgori turisti 2019. godine

Next
16.11.2019.

Najgori turisti 2019. godine

Previews
15.11.2019.

Huawei održao prvu silent prezentaciju na ovim prostorima

Najnovije

Ovogodišnja Evrovizija je dobila novi logo, kao i slogan – „Ujedinjeni muzikom“
CityMagazine
Majkl Džekson
Objavljeno ko će igrati Majkla Džeksona u predstojećem filmu o „kralju popa“
Aleksandar Maksimović
Kako je jedan deda završio u Slagalici, a slavila ga je cela ekipa obožavalaca dobrih serija
CityMagazine
„Kosi tata, kosim ja“: Srđan Đoković je otpevao stari narodnjak, a evo šta tekst ove pesme znači
CityMagazine
Stigla je Magnificova muzika za kafanu i pozorište – „KAFANA LJUBLJANA“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖