• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

„Svaka limenka se računa” donosi zabavu kroz reciklažu limenki u okviru reciklažnog izazova

CityMagazine
29.05.2020. 2 Mins Read Eko

Dok je organizacija velikih događaja još neizvesna, akcija Svaka limenka se računa ohrabruje ljude da nastave sa svojim trudom za reciklažu kod kuće u okviru reciklažnog izazova, viralne inicijative koja se, pokrenuta u Španiji, raširila širom Evrope. Reciklažni izazov omogućava ljudima da na kreativan način pokažu svoj inovativni duh i prikažu svoju koordinaciju, radeći za svoju okolinu i reciklirajući svoje limenke. Jednostavno, akcija Svaka limenka se računa izaziva ljude da snimaju sebe mobilnim telefonom dok stavljaju aluminijumske limenke u kante za reciklažu na najkreativniji mogući način. Sve ovo je deo kampanje ReSTART koja podstiče ljude da promene svoje navike usled pandemije COVID-19.

Svaka limenka se računa je inicijativa u 19 evropskih zemalja koja ima za cilj širenje svesti o recikliranju i prednostima koje aluminijum ima kao ambalažni materijal, a koji se može neograničeno reciklirati. Sa svojim glavnim komunikacijskim kanalima na radnim mestima, muzičkim festivalima, sportskim događajima i drugim velikim skupovima koji su trenutno nepristupačni, Grupa je reciklažnim izazovom promovisala reciklažu u veoma privatnoj atmosferi kod kuće.

Nakon pokretanja u Španiji, inicijativa Svaka limenka se računa lansira reciklažni izazov širom Evrope, kao priznanje o važnosti koju radnici reciklaže imaju u ovim vremenima. Reciklažni izazov namenjen je svima, a u našoj zemlji počeće danas. Sve detalje možete videti na Facebook i Instagram stranicama.

Povezani članci

Kako popraviti Beograd?

Možda zvuči suludo, ali hodanje unazad je veoma zdravo, a evo i zašto

„Uzbuđeni smo što je reciklažni izazov zaista angažovao i nadahnuo ljude. Ne samo da želimo da nastavimo da širimo svoju poruku o važnosti recikliranja, već želimo da se zahvalimo svim radnicima koji se bave sakupljanjem otpada, a koji su pokazali koliko su važni za sve nas. Verujemo da će ovo stečeno iskustvo pomoći potrošačima da shvate vrednost obnovljivih ambalažnih materijala, kao što je aluminijum”, izjavio je Nemanja Komatović ispred Recan fondacije.

Inicijativa Svaka limenka se računa sada čini svoj prvi korak u okviru ReSTART kampanje sa ciljem da učini zdraviji, čistiji, pametniji svet: obnovljivi svet. Kako ljudi širom sveta imaju veću svest o otpadu koji stvaraju, sada je pravo vreme da se širi svest o dobrobiti obnovljive ambalaže. Vreme je za novi početak dok se svet vraća u život. To je prilika da ponovo pronađemo sebe i naša društva kako bismo svet učinili boljim mestom. Ne propustimo ovu priliku!

Pokrenuta 2009. godine u Velikoj Britaniji, inicijativa Svaka limenka se računa smatra se vodećim programom za promociju recikliranja ambalaže pića širom Evrope. Cilj inicijative je da inspiriše sve kako bi napravili razliku reciklirajući svoje limenke pića kada su izvan kuće. To može biti u kancelarijama ili bilo gde kad ste u pokretu, u parkovima, na muzičkim festivalima, sportskim događajima, školama i univerzitetima. Danas je ova inicijativa prisutna u 19 zemalja.

Tags:

izazovlimenkareciklažarecikliranje

Povezani članci

Kako stanovnici Srbije mogu da smanje svoj karbonski otisak?

Zbog čega piloti izbegavaju da lete preko Pacifika?

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Divne vesti za sve ljubitelje cveća

Next

Ovo je japanski princip za štednju novca

Next
30.05.2020.

Ovo je japanski princip za štednju novca

Previews
29.05.2020.

Divne vesti za sve ljubitelje cveća

Najnovije

Nakon samo dve prikazane epizode serije „The Last of Us”, fanovi imaju veliki razlog za slavlje
Milica Arsić
Ovo smo dugo čekali: Nakon hit naslova „Ocean’s Eleven” Bred Pit i Džordž Kluni ponovo zajedno na setu
Milica Arsić
Karte za ovu beogradsku predstavu čekaju se mesecima, igra se u vili iz 19. veka, a u publici je samo 16 osoba
CityMagazine
Edo Majka: „U Beogradu se sjajno osećam, ali nije uvek bilo tako”
CityMagazine
Džonatan Mejdžors kaže da je jeo 6.100 kalorija dnevno četiri meseca kako bi se spremio za ulogu bodibildera
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖