Henkel Srbija nastavlja da ulaže u razvoj poslovanja i zajednicu
Kompanije Henkel i Delez Srbija podržale su program Crvenog krsta zahvaljujući kojem će socijalno ugroženoj deci biti omogućeno da ove godine odu na zimovanje i raspust provedu u prirodi. Zahvaljujući ovim kompanijama, svi potrošači imaće priliku da podrže akciju pod nazivom Za dečiju igru na svežem planinskom vazduhu i kupovinom Merix proizvoda u Maxi, Tempo i Shop&Go radnjama, doniraju 10 dinara Crvenom krstu Srbije.
Generalni direktor sektora Deterdženti i kućna hemija Đorđe Popović, istakao je da je kompanija Henkel sa velikim zadovoljstvom podržala pomenuti projekat podrške Crvenom krstu. „Veoma nam je drago što možemo da podržimo Crveni krst Srbije u njihovom radu i što zajedno sa našim partnerima i potrošačima možemo da pomognemo odlazak dece na zimovanje i na taj način im ulepšamo odrastanje. Kompanija Delez je partner sa kojim delimo iste vrednosti i želju da, pored uspešnog poslovanja, pomognemo društvu u kojem živimo, što smo do sada činili brojnim zajedničkim akcijama kojih će sigurno biti i u budućnosti.“
„Kao kompanija koja je strateški opredeljena i usmerena na pružanje podrške lokalnoj zajednici, posebno zadovoljstvo i radost nam pričinjavaju humanitarne akcije namenjene najmlađima. Lepota ove inicijative ogleda se i u tome što je realizujemo sa našim dugogodišnjim partnerom – kompanijom Henkel i što smo opet u prilici da zajedno podržimo rad Crvenog krsta Srbije“, rekla je Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
Član UO Crvenog krsta Srbije i sekretar Crvenog krsta Čukarica Zvezdan Bradić izrazio je zahvalnost kompanijama na pokazanoj spremnosti da pruže pomoć onima kojima je to najpotrebnije. „Henkel i Delez pokrenuli su akciju za oporavak dece sa smetnjama u razvoju i socijalno ugrožene dece, zahvaljujući kojoj će deci iz navedenih kategorija biti omogućeno zimovanje. Radujemo se saradnji sa pomenutim kompanijama i u narednim godinama, budući da su pokazale društvenu odgovornost u praksi i postale primer za druge kompanije širom Srbije“, dodao je Bradić.
Ispred kompanije Henkel obratio se i direktor fabrike u Kruševcu Dušan Antonijević, koji se osvrnuo na njeno uspešno poslovanje u tekućoj godini. „Ove godine, kada obeležavamo 180 godina od osnivanja Merime, u Kruševcu smo proširili naš proizvodni kapacitet za deterdžente i kućnu hemiju investicijom većom od 30 miliona evra“, rekao je Antonijević. On je istakao da se Henkelova fabrika za deterdžente i kućnu hemiju u Kruševcu nalazi među najboljim fabrikama Henkel sistema. „Zahvaljujući izuzetno posvećenom i profesionalnom radu zaposlenih, u mogućnosti smo da brzo i stručno ispunimo zahteve dinamičnog tržišta i ponudimo rešenja koja su neophodna. Narednih godina nameravamo da nastavimo kontinuirane investicije u nove tehnologije i proširenje proizvodnih kapaciteta u Kruševcu.”
On je ukazao i da je kompanija Henkel Srbija do sada investirala više od 200 miliona evra u tržište, a da se u 2019. godini našla na listi top 10 izvoznih kompanija iz Srbije, zahvaljujući izvozu koji ostvaruje iz Kruševca plasirajući svoje proizvode direktno na više od 30 tržišta zemalja širom sveta.