• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Kompanija dm ide korak dalje u zaštiti životne sredine: Lansirani Pro Climate proizvodi neutralni po životnu sredinu

Kompanija dm ide korak dalje u zaštiti životne sredine: Lansirani Pro Climate proizvodi neutralni po životnu sredinu

CityMagazine
10.06.2021. 2 min PRPromo

Kompanija dm drogerie markt lansirala je novu Pro Climate liniju proizvoda koja je neutralna po životnu sredinu* i time je postavila novi održivi standard u svom poslovanju koje već godinama zasniva na ekološkim principima. Ovi proizvodi predstavljaju jedinstvenu ekološki prihvatljiviju alternativu i nisu samo klimatski neutralni, već su prvi put neutralni i po životnu sredinu*.

„Razvijanjem Pro Climate linije nastojimo da u svim fazama životnog ciklusa proizvoda što manje utičemo na životnu sredinu. Ova linija proizvedena je s najmanjim mogućim ekološkim otiskom, a preostale neizbežne uticaje dm naknadno kompenzuje u pet kategorija životne sredine – klimatske promene, eutrofikacija, zakiseljavanje, fotohemijski smog, oštećenje ozonskog omotača“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.

Na policama dm-a sukcesivno će se naći 14 Pro Climate proizvoda u okviru dobro poznatih privatnih robnih marki alverde, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit i SUNDANCE. Među njima su proizvodi za svakodnevnu upotrebu – za sunčanje, negu lica i tela, kao i ličnu higijenu i domaćinstvo.

„Ponosni smo što imamo priliku da našom asortimanskom ponudom podstaknemo savesnu potrošnju i kupcima ponudimo visokokvalitetne i ekološki prihvatljivije proizvode, uz dobar odnos cene i kvaliteta. Verujemo da ćemo ovim poduhvatom motivisati i druge kompanije da se što više okrenu očuvanju životne sredine. Mi ćemo nastaviti da se zalažemo za zdraviju okolinu, ali i zeleniju ekonomiju koja je neophodna da bismo planetu očuvali za buduće generacije“, poručila je direktorka dm-a.

Kompanija dm drogerie markt jedna je od ekološki najosvešćenijih kompanija, koja teži da postavlja zelene standarde u svim segmentima poslovanja. Naime, dm je među prvima u Srbiji u potpunosti povukao plastične ambalažne kese iz upotrebe u oktobru 2019. godine, a svrstao se i u predvodnike najveće masovne akcije pošumljavanja u Srbiji zahvaljujući projektu Zasadi drvo, pokrenutom u saradnji sa Adria Media Grupom i institucionalnim partnerima.

S tim u vezi, visokokvalitetna Pro Climate linija predstavlja prirodni nastavak ekoloških principa dm-a zasnovanih na odgovornom postupanju prema ograničenim prirodnim resursima. Kako napominju iz kompanije, dm će nastaviti da ispunjava niz kriterijuma održivosti ali i da pokreće brojne inicijative usmerene na očuvanje životne sredine.

*Kompenzacija emisija CO2, eutrofikacije, zakiseljavanja, fotohemijskog smoga i oštećenja ozonskog omotača.

Oznake:

dm drogerijezaštita životne sredineživotna sredina

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Ovo su svi dosadašnji osvajači Evropskog prvenstva u fudbalu
Prethodni

Ovo su svi dosadašnji osvajači Evropskog prvenstva u fudbalu

Mama na zadatku: Kako da deca i kuća blistaju u svakom trenutku?
Sledeći

Mama na zadatku: Kako da deca i kuća blistaju u svakom trenutku?

Sledeći
Mama na zadatku: Kako da deca i kuća blistaju u svakom trenutku?
10.06.2021.

Mama na zadatku: Kako da deca i kuća blistaju u svakom trenutku?

Prethodni
09.06.2021.

Ovo su svi dosadašnji osvajači Evropskog prvenstva u fudbalu

Ovo su svi dosadašnji osvajači Evropskog prvenstva u fudbalu

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    CityMagazine
    28 godina kasnije
    Gledao sam “28 godina kasnije”, najiščekivaniji nastavak godine, i imam jednu lošu vest za horor fanove
    Miloš Dašić
    film ajkula
    50 godina filma koji je zauvek promenio industriju, ali i letovanja ljudima: Horor koji su svi gledali, voleli i plašili ga se
    CityMagazine
    „E, ćao, moje ime je Nikola Đuričko, ja sam naš poznati glumac", rekao je u videu i ljudi sada ne prestaju da ga hvale
    „E, ćao, moje ime je Nikola Đuričko, ja sam naš poznati glumac”, rekao je u videu i ljudi sada ne prestaju da ga hvale
    CityMagazine
    igor božanić
    DA SE P(L)OČASTIMO – Igor Božanić na novom albumu peva mračne sevdalinke na jarkom suncu
    Miloš Dašić

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖