• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
METRO inicijativa za smanjenje upotrebe plastike

METRO inicijativa za smanjenje upotrebe plastike

CityMagazine
08.06.2021. 2 min PRPromo

Povodom Svetskog dana okeana, koji se obeležava 8. juna, METRO Cash & Carry je pokrenuo globalnu inicijativu za smanjenje upotrebe plastike. Višegodišnji projekat, započet širom sveta, ima za cilj da na različite načine podstakne više od 16 miliona METRO profesionalnih i drugih kupaca da smanje upotrebu plastike i stvaranje plastičnog otpada.

U Srbiji, METRO inicijativi su se aktivno pridružili partneri i dobavljači Bolton, Unilever Retail, P&G, Coca-Cola HBC i Henkel. Kao deo inicijative potrošačima su ponudili pakovanja svojih proizvoda koja imaju manji uticaj na životnu okolinu, mogu se reciklirati ili su napravljena od recikliranog materijala, ne sadrže plastiku, ili je imaju u manjoj meri ili se mogu kompostirati.

„Mi smo kao vodeći veletrgovac svesni svoje odgovornosti i uloge i zbog toga smo sa partnerima i dobavljačima pokrenuli ovu inicijativu, koja je pre svega usmerena na naše profesionalne kupce, kako bi im omogućila da svoje poslovanje učine održivim i efikasnim. Istovremeno inicijativa je i apel svim potrošačima da se pri odabiru namirnica i proizvoda opredeljuju za opcije koje stvaraju manje otpada, posebno plastičnog koji završava u prirodi, rekama i okeanima. Mi ćemo im pomoći u tome, jer smo se obavezali da ćemo ambalažu proizvoda sopstvenih robnih marki zameniti održivim alternativama do 2025. godine“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

METRO inicijativa za smanjenje upotrebe plastike

Globalni partner inicijative je kanadska organizacija Banka plastike, koja širom sveta sprovodi kolektivne aktivnosti prikupljanja i recikliranja plastičnog otpada. METRO grupa će ovoj organizaciji donirati sredstva za dalji nastavak rada. Kompanija istovremeno smanjuje količinu plastike u ambalaži koja se koristi za sopstvene robne marke i u svoju ponudu uvodi biorazgradive proizvode, sa manjim uticajem na okruženje. Dodatno, sprovode se brojne inicijative u cilju zaštite životne sredine, a u skladu sa ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija.

Tokom obeležavanja Svetskog dana okeana izdvajamo i stavljamo fokus na globalni cilj održivog razvoja pod brojem 14, koji se odnosi na očuvanje svetskih okeana. Zagađenje okeana najvećim delom stiže sa kopna i dostiže zabrinjavajući nivo, u proseku, na svakom kvadratnom kilometru okeana nalazi se 13.000 komada plastičnog otpada.

Oznake:

METRO Cash & Carryplastikazaštita životne sredine

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Pet saveta kako da postanete i ostanete fit
Prethodni

Pet saveta kako da postanete i ostanete fit

Apple preporučuje pet inovativnih aplikacija
Sledeći

Apple preporučuje pet inovativnih aplikacija

Sledeći
Apple preporučuje pet inovativnih aplikacija
09.06.2021.

Apple preporučuje pet inovativnih aplikacija

Prethodni
08.06.2021.

Pet saveta kako da postanete i ostanete fit

Pet saveta kako da postanete i ostanete fit

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Britni Spirs
    Stigao mi je paket i moje se ime našlo pored Britni Spirs: Domaći producent se pohvalio sa ogromnim uspehom za srpsku muziku
    CityMagazine
    AI bend
    DA SE P(L)OČASTIMO: Mašine su došle da zavladaju, pa smo rešili da recenziramo album AI benda The Velvet Sundown
    Miloš Dašić
    Zdravko Čolić
    Za ovu svoju pesmu Zdravko Čolić kaže da je najbolja, ali ne sme da je peva uživo: “Svaki čovek ovu pesmu može napisati o svojoj ženi”
    CityMagazine
    pripovedač
    „Pripovedač“: Ispričaj mi priču
    Filip Milosavljević
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖