Miele: 120 godina na vrhu lestvice kvaliteta
Kraj godine je vreme kada se sumiraju rezultati, podvlači crta i prave planovi za godinu koja je pred nama, a pozitivni rezultati godine koja je na izmaku uvek su dobra osnova za novi start i „vetar u leđa“ za nove poslovne uspehe.
Kompanija Miele ovu godinu završava izuzetno uspešno, uz odličan poslovni rezultat i velike planove za 2020.
„Godina za nama je godina jubileja i napretka. Proslavili smo značajnu godišnjicu – 120 godina od osnivanja kompanije, ali i desetogodišnjicu prisustva u Srbiji. Posebno smo ponosni na rezultate, ostvareni rast i činjenicu da je sa poslovnim uspesima došlo i do rasta našeg tima.
Lansirana je nova, revolucionarna generacija ugradnih uređaja, Generacija 7000, koju čini više od 3000 novih verzija modela u okviru svih proizvodnih segmenata, usled čega njeno predstavljanje može s pravom poneti epitet najznačajnijeg i najsveobuhvatnijeg u istoriji kompanije. Inovativnošću i performansama uređaja Generacije 7000, Miele je kao brend još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju i orijentisanost ka beskompromisnom kvalitetu, učinkovitosti i pouzdanosti u skladu sa potrebama modernih domaćinstava.
Međutim, bez obzira na uspeh koji smo ostvarili, 2019. godina je bila turbulentna i ni malo laka, naročito posmatrano iz perspektive nas kao premijum brenda. Poslovnu klimu još uvek ne možemo smatrati povoljnom, jer je tržište i dalje nedovoljno uređeno i izuzetno cenovno osetljivo. U narednim godinama očekujemo dalji razvoj tržišta u smeru jasnog diferenciranja i pozicioniranja brendova, na čemu i sami intenzivno radimo. Trend koji nam ide u prilog, a koji će biti dominantan u narednom periodu, je intenziviranje premijum gradnje u Srbiji, što nam donosi prostor za nove pozitivne poslovne rezultate.
Godinu pred nama će svakako obeležiti pokretanje i nastavak interesantnih projekata, poput Miele Kitchen Experience škole kuvanja, kojima će biti cilj da što više ljudi dođe u kontakt sa našim uređajima i testira ih, jer je to definitivno najbolji način da se uvere u kvalitet i superiornost naših rešenja.
Otvaranje novog Miele showroom-a planirano je početkom 2020. godine, tako da će nas naši kupci osim u Balkanskoj ulici 2 i u Bulevaru Zorana Đinđića 64a, moći pronaći i u Belgrade Waterfront Miele showroom-u. Takođe, pred nama je i period proširenja prodajne mreže i na druge gradove Srbije.“ – Zoran Đurić, generalni direktor kompanije Miele u Srbiji.
Ako neko želi da pogleda dobar fima na ovu temu, a i da bi imao sa čime da poredi, preporuka je Warrior iz 2011. sa Tomom Hardijem i Džoelom Edgertonom u glavnim ulogama.
A šta su to “šabanski klubovi”?
Al ga NAGRDI…čoče..
Pa ti sigurno imas: 3 Medjeda, par palmi i vise oskara… I nobelovu nagaradu za ‘kritiku’…
A da ti si zensko.. ( jesi li bila ikad Na box ,kik box, MMA?
Čisti zbog politicke korektnosti..
Akciono – šabanski srpski žanr! Svaka čast za klasifikaciju! Samo bih zamolila da uvek u tekstovima navedete da su ovi i ovakvi ‘filmovi’ podržani od strane Filmskog centra Srbije koji je glavni krivac za očajno stanje i još očajnije filmove u srpskoj kinematografiji. I tako decenijama unazad…
Nisam gledao film pa ne mogu da ga komentarisem, ali mogu da komentarišem članak iz kog se jasno vidi da imate jako loše mišljenje o porodici Balašević i ne trudite se da to sakrijete, naprotiv.
Film je odvratan….nula.nula..nula..mozda je zanimljiv za decu do petog razreda…
Realno dobar komentar sa obiljem opisanih nedostataka…ako je reditelj iz Bugarske, Maja Berpvic glumi Rumunku a Balasevicka muslimanku nije ni cudo sto film lici na Kazahtanski dugometrazni film sniman mobilnim telefonom.