• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Sedam godina zajedničke misije: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

Sedam godina zajedničke misije: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

CityMagazine
26.09.2021. 2 min PRPromo

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj, u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta www.lindex.rs, tako da se bezbedno i u udobnosti doma, može pregledati i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu. Kupovina putem Lindex sajta je ispunila očekivanja i potrebe kupaca, uz potvrdu vrednosti koje se podudaraju sa novonastalim potrebama – stabilnost, kvalitet, poznatost, poverenje i održivost, ukazujući da Lindex predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima.

Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji. Do sada je donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljeno 6 miliona dinara kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema.

„Zajedno udruživanjem snaga sa posvećenim kupcima pružamo snažnu podršku ženama, ohrabreni dosadašnjim pozitivnim rezultatima Lindex Pink kampanja. Trenutne okolnosti su nam dodatno potvrdile da zdravlje nema cenu i da treba da izdvojimo vreme za sebe, budemo odgovorni i nastojimo da učinimo što više da se okrenemo zdravlju“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti, kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.

Više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Fejsbuk i Instagram profilima.

Oznake:

donacijedruštvena odgovornostkarcinomLindexLindex Pink kampanjarak dojke

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Depresija – najčešća pitanja i odgovori
Prethodni

Depresija – najčešća pitanja i odgovori

Chrono C Zinc Direct: Snažan imunitet tokom celog dana
Sledeći

Chrono C Zinc Direct: Snažan imunitet tokom celog dana

Sledeći
Chrono C Zinc Direct: Snažan imunitet tokom celog dana
27.09.2021.

Chrono C Zinc Direct: Snažan imunitet tokom celog dana

Prethodni
25.09.2021.

Depresija – najčešća pitanja i odgovori

Depresija – najčešća pitanja i odgovori

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Supermen
    Gledao sam novog Supermena, i postoji jedan detalj koji se Srbima možda neće dopasti
    Miloš Dašić
    Mladi napravili listu za MMF: Zapamtite ova imena, njihovo vreme tek dolazi
    Mladi napravili listu za MMF: Zapamtite ova imena, njihovo vreme tek dolazi
    CityMagazine
    Tymock
    DA SE P(L)OČASTIMO: Poezija je rokenrol, a Tymock ima jedno od najoriginalnijih izdanja godine
    Miloš Dašić
    festival
    Da li se ovo prvi put dešava kod nas: Festival u Srbiji je otkazao izvođača, a fanovi su se zbog toga zapravo obradovali
    CityMagazine
    Exit
    Himna studentskih protesta čuće se večeras na otvaranju Exita: Najpopularnija pesma u Srbiji otvara festival
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖