• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
The Body Shop i UN započeli globalnu saradnju za osnaživanje mladih

The Body Shop i UN započeli globalnu saradnju za osnaživanje mladih

CityMagazine
27.05.2022. 3 min PRPromo

Milioni mladih ljudi ne učestvuju u javnom životu. U eri klimatske krize, globalnih sukoba i generacijskih nejednakosti koje su sve izraženije, stavovi, perspektive i predstavnici mladih su nam potrebniji nego ikad.

Skoro polovina svetske populacije je mlađa od 30 godina. Ipak, oni čine samo 2,6% parlamentaraca širom sveta.**

Prosečna starost svetskog lidera je trenutno 62 godine***. U 37% parlamenata u svetu, nema nijednog poslanika mlađeg od 30 godina**, a manje od 1% ovih mladih poslanika čine žene.

Mladi imaju pravo da budu uključeni u političke odluke koje ih se tiču, međutim, postoje brojne prepreke koje im to onemogućavaju. The Body Shop i Kancelarija izaslanika generalnog sekretara Ujedinjenih nacija za mlade kroz kampanju Be Seen Be Heard žele da se čuje glas mladih u javnoj sferi.

Kada su u pitanju javne odluke, participacija mladih može dugoročno da se unapredi:

  • snižavanjem starosne granice za glasanje
  • povećanjem formalne zastupljenosti mladih kroz omladinske savete, parlamente ili komitete
  • uklanjanjem prepreka koje onemogućavaju mladima da učestvuju u javnom odlučivanju
  • pojednostavljivanjem registracije onih koji prvi put glasaju
  • unapređenjem liderskih veština mladih

Kampanja će biti sprovedena u 2.600 prodavnica, u preko 75 zemalja na 6 kontinenata.

Saradnja između kompanije The Body Shop i Kancelarije specijalnog izaslanika generalnog sekretara Ujedinjenih nacija za mlade značiće da će mladi ljudi i sve druge zainteresovane strane moći da se se angažuju u kampanji na mnogo načina. Lokalne kampanje će uključivati partnerstva sa određenim nevladinim organizacijama koje vode ili su fokusirane na mlade i/ili različite peticije i druge aktivacije.

Kampanja će trajati do sredine 2025. godine.

The Body Shop i UN započeli globalnu saradnju za osnaživanje mladih

The Body Shop Srbija

Kada govorimo o lokalnim prilikama, istraživanja pokazuju da 64% mladih nikada nije učestvovalo u rešavanju nekog lokalnog problema. Zato će The Body Shop, u saradnji sa UNICEF-om u Srbiji, pomoći mladima da se njihov glas čuje, kao i da utiču na stvaranje pozitivnih društvenih promena u svojim lokalnim zajednicama.

Tokom kampanje, oni bi trebalo da upoznaju sopstvene mogućnosti, počnu da utiču na sredinu u kojoj žive i budu promena koju žele da vide.

Kroz program društvenih inovacija UPSHIFT, volonterizam i U-Report, a sa ciljem jačanja mirnog, tolerantnog i inkluzivnog društva, UNICEF širi mogućnosti da se glas mladih čuje, kao i da se oni međusobno uključuju i povezuju.

UPSHIFT u Srbiji ima za cilj da unapredi kapacitete mladih i podrži njihovo smisleno učešće u svojim zajednicama kroz društvene projekte i poslovne poduhvate. Tokom 2019. i 2020. godine, UNICEF u Srbiji je sproveo 5 ciklusa UPSHIFT programa, obuhvaćeno je, 1.600 mladih je učestvovalo u omladinskim inicijativama, a izgrađeni su otpornost i kapaciteti kod 221 mladog učesnika i učesnice u pilot fazi ovih vodećih inicijativa.

U-Report je jedan od kanala komunikacije koji UNICEF koristi da dođe do mladih, čuje njihova mišljenja i sugestije u vezi sa rešavanjem problema sa kojima se suočavaju u svojim zajednicama. Prikupljene informacije su javno dostupne i građanima i državnim institucijama, u cilju podsticanja dijaloga i smanjenja postojećeg jaza između građana i institucija. U-Report je platforma koja na brz i efikasan način podstiče i omogućava angažovanje 10.000 mladih, prikuplja informacije o pitanjima koja su im važna kroz ankete i podstiče donosioce odluka da uzmu u obzir stavove mladih u strategijama i planiranju.

Budući da je The Body Shop od samih svojih početaka društveno angažovan brend, ovu kampanju koja nastaje u saradnji sa UNICEF-om kompanija vidi kao još jednu priliku da bude uz članove našeg društva kojima je podrška potrebna. Ovoga puta u pitanju su mladi ljudi kojima će obezbediti platformu kroz koju će moći da se izraze tako da se njihov glas čuje mnogo dalje, a kampanja će biti podržana i medijskim prisustvom koje ima za cilj da podigne svest o učešću mladih, osnaži ih, motiviše i pomogne.

Za dodatne informacije, posetite sajt kampanje. (https://www.thebodyshop.rs/o-nama/aktivizam/be-seen-be-heard)

*Globalno istraživanje Be Seen Be Heard sprovela je Dynata u decembru 2021. U ovo veliko kvalitativno i kvantitativno istraživanje bilo je uključeno 27.043 osoba iz različitih starosnih grupa (uključujući i 14.160 onih između 15 i 30 godina) u 26 zemalja. Da bi se obezbedio visok nivo preciznosti i reprezentativnost nalaza, bilo je neophodno da učesnici budu različitih godina, pola, da žive u najrazličitijim regionima, te da im se primanja razlikuju. Istraživanje je, takođe, bilo dobro rasprostranjeno, s obzirom da je uzorkom obuhvaćeno 59% svetske populacije.

** https://www.ipu.org/our-impact/youth-empowerment/data-youth-participation

*** REIGN Dataset | REIGN (oefdatascience.github.io)

Fotografije: Promo

Oznake:

The Body ShopThe Body Shop Srbijaujedinjene nacije

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Zašto pas njuši međunožje i zadnjicu svog vlasnika?
Prethodni

Zašto pas njuši međunožje i zadnjicu svog vlasnika?

Naučite da prihvatite poraz sledeći kineski princip
Sledeći

Naučite da prihvatite poraz sledeći kineski princip

Sledeći
Naučite da prihvatite poraz sledeći kineski princip
27.05.2022.

Naučite da prihvatite poraz sledeći kineski princip

Prethodni
27.05.2022.

Zašto pas njuši međunožje i zadnjicu svog vlasnika?

Zašto pas njuši međunožje i zadnjicu svog vlasnika?

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    minecraft film
    „Minecraft Film” stiže na striming 20. juna
    CityMagazine
    turnstile
    DA SE P(L)OČASTIMO: Može i za đuskanje, može i za batine – Turnstile summer počinje
    Miloš Dašić
    bend
    Ovako izgleda kad neko peva direktno iz slomljenog srca: Ljudi na mrežama nazivaju nastup ovog benda “najtužnijim ikada”
    CityMagazine
    28 godina kasnije
    “28 godina kasnije” konačno stiže u domaće bioskope
    CityMagazine
    Indira Paganotto
    Indira Paganotto je izbacila novi hit u saradnji sa legendom elektronske muzike
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖