• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

GTM u organizaciji DZT-a u Vizbadenu: Snažan nastup nemačke turističke industrije

CityMagazine
22.05.2019. 2 Mins Read Putovanja

O ovome svedoči i anketa koju je DZT sprovela po završetku dvodnevnog workshop-a u kojoj su nemački ponuđači iz oblasti turizma imali priliku da daju svoju ocenu događaja. Anketa je pokazala da je 18% njih prvi put prezentovalo svoju ponudu na GTM-u, 81% je učestvovalo makar po drugi put dok je preko 38% ponuđača učestvovalo više od 10 puta. Ocena samog događaja je još bolja nego prethodne godine: 98% ponuđača je bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojim učešćem (naspram prošlogodišnjih 94%); 94% se izjasnilo da želi da učestvuje i iduće godine; 85% je ocenilo GTM kao dobru ili veoma dobru platformu za sklapanje novih poslova; 80% je ostvarilo makar 6 novih kontakata sa KAM menadžerima – od kojih je preko polovine pridobilo više od 10 novih kontakata.

Na 45. GTM-u koji je održan u periodu od 12. do 14. maja 2019. u Vizbadenu učestvovalo je više od 500 profesionalaca industrije turizma iz celog sveta kao i stručni novinari iz svih emitivnih tržišta.

Tokom edukativnog programa Turistička organizacija Nemačke i njeni partneri su gostima iz celog sveta pružili informacije o novim trendovima, razvoju i turističkim ponudama Nemačke. Oko tri stotine predstavnika iz oblasti hotelijerstva, transporta, agencije za dolazni turizam i lokalnih i regionalnih turističkih organizacija su tokom dvodnevnog workshopa organizovanom u RheinMein Kongresnom Centru prezentovali širok dijapazon i kvalitet svojih ponuda stručnoj publici iz celog sveta. Tom prilikom je, korišćenjem networking tool-a zakazano čak 18.000 termina za sastanke.

Povezani članci

Ovi trendovi u putovanju biće glavni u 2023. godini

Nova godina u Budvi. Zašto je najbolja?

Tobias Woitendorf, Petra Hedorfer i Simone Zagrodnik (Foto: Christoph Boeckheler)
Tobias Woitendorf, Petra Hedorfer i Simone Zagrodnik (Foto: Christoph Boeckheler)

Učesnici su ove godine naročito pohvalili plan, program i organizaciju događaja a pozitivne utiske su ostavili i organizovani obilasci Vizbadena, kao i upotreba javnog prevoza u svrhu očuvanja životne sredine.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, je zaključila: „Ovogodišnji GTM je još jedan u nizu pokazatelja o tome koliko menadžeri turističke industrije iz celog sveta cene i poštuju spregu efikasne organizacije sa jedne, i ličnog kontakta sa druge strane. Zahvaljujem se odgovornim licima grada Vizbadena, organizacionom timu Wiesbaden Marketing GmbH i HA Hessen Agentur GmbH kao i svima ostalima koji su učestvovali, na zaista profesionalnoj organizaciji. Oni su partnerima Nemačke turističke organizacije pružili odličan okvir za uspešno poslovanje.“

Martin Michel, generalni direktor kompanije Wiesbaden Marketing GmbH, dodaje: „Mi smo, u tome što smo bili domaćin GTM-a, videli veilku šansu da naš grad direktno predstavimo donosiocima odluka u turističkoj industriji. Sigurni smo da će ovogodišnji GTM dati jasne podstreke i doprinose u pozicioniranju Vizbadena kao grada kulture koji treba da bude upisan kao destinacija na mapi internacionalnog tržišta.“

Tags:

DZTGTMkongresTuristička organizacija NemačketurizamVizbaden

Povezani članci

Znate li šta je „dark turizam“: Izaziva negativna osećanja, a sve je popularniji

Ovo je „najzelenija destinacija“ za 2022. godinu

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Mera dobrog ukusa – Kronenbourg 1664 BLANC

Next

Odgovori dijetetičara na četiri najčešća pitanja o ishrani

Next
23.05.2019.

Odgovori dijetetičara na četiri najčešća pitanja o ishrani

Previews
22.05.2019.

Mera dobrog ukusa – Kronenbourg 1664 BLANC

Najnovije

Najveću britansku zvezdu jedni slave, drugi pljuju, a mi na Balkanu ga poredimo sa ovdašnjom velikom turbo folk zvezdom
CityMagazine
Nikola Kojo potkačio RTS: „Ne bih da uđem u sferu politike…“
CityMagazine
Ova pesma je zamalo završila kao naš predstavnik na Evroviziji, a masna je krađa velikog hevi metal hita
CityMagazine
Meni dan miriše na Pako Raban: da li se sećate domaće pesme koja odaje poštovanje preminulom dizajneru
CityMagazine
Pesma našeg kandidata za odlazak na Evroviziju već postala hit u Hrvatskoj
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖