Brendovi hrane za bebe koji prave promenu
Kada je reč o odluci koja hrana je najbolja za vašu bebu, budite sigurni da ima jednu, ključnu oznaku na svom pakovanju – veliko slovo B koje predstavlja B Corp sertifikat.
Šta znači B Corp sertifikat?
Kompanije sa B Corp sertifikatom su zapravo one kompanije koje ispunjavaju najviše standarde društvenih i ekonomskih performansi, odgovornosti i transparentnosti. To su kompanije koje veruju u balans svrhe i profita, šireći tako pozitivan uticaj na ljude, ali i planetu.
Brendovi koji poseduju B Corp sertifikat posvećeni su stvaranju hrane za decu, koja ne samo da brine o njihovim malenim telima, već i o planeti. Baš zato B Corp brendovi hrane postavljaju novi standard za svesno i savesno roditeljstvo posvećeno ujedno i održivim praksama, etičkoj nabavci i odgovornoj proizvodnji.
Benefiti B Corp brendova
Ekološka odgovornost: odabir hrane za bebe koja ima B Corp serifikat znači ujedno i podrška brendovima koji svoj ekološki otisak svode na minimum, počevši od održivog nabavljanja sastojaka pa sve do upotrebe ekološke ambalaže.
Etička nabavka: brendovi sa B Corp sertifikatom posvećeni su etičkom nabavljanju sastojaka i podržavanju lokalnih zajednica, tako da roditelji, birajući ove brendove, indirektno doprinose unapređenju i podsticanju etičkih radnih praksa.
Transparentnost: B Corp brendovi nastoje da jasno i transparentno istaku informacije o svojim proizvodima, njihovim sastojcima, procesima proizvodnje i uticaju koji ostvaruju, što omogućava svim roditeljima da donosu informisane odluke za svoje bebe.
Sertifikovani B Corp brendovi u Srbiji
U Srbiji, se sertifikovane B Corp kompanije i njihovi brendovi mogu pronaći online, ali i u samim prodavnicama offline. Jedna od njih je i Nutricia, sa svojim brendovima hrane za bebe: Aptamil, Bebelac i Milupa. Svi ovi brendovi se trude da postave zdravlje dece kao prioritet, istovremeno primenjujući održive prakse koje koriste životnoj sredini.
Sa B Corp oznakom na njihovim proizvodima, možete biti sigurni da ovi brendovi preduzimaju proaktivne korake kako bi obezbedili svetlu i zelenu budućnost za buduće generacije, ali i da su odgovorne, održive i etičke kompanije.