• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Sanja Glamočanin: Efekat „2+2 je veće od 4" je moguć!
Foto: Promo

Sanja Glamočanin: Efekat „2+2 je veće od 4″ je moguć!

Promo
24.04.2023. 3 min Opšte

Sanja Glamočanin, menadžer marketinga za OTC/FS portfolio u Galenici, je naša sagovornica na temu poslovnog i životnog stila. Ova mlada žena i menadžerka se trudi da svaki svoj dan pretvori u nešto posebno i inspirišuće. Upoznajte ovu uspešnu damu!

Diplomirani ste psiholog, kako se razvila ljubav prema marketingu?

Ah (osmeh)… Psihologija je moja prva ljubav, a marketing životni izbor i strast. Da bi ste bili dobar psiholog, potrebno je da stvorite iskren i otvoren odnos sa klijentom i cilj tog odnosa je da kroz zajednički rad razvijate klijenta ali i sebe. Slično je i sa marketingom.

U tom smislu, marketing vidim kao posebnu ,,granu’’ psihologije, gde je cilj kontinualno stvaranje, održavanje i nadgradnja odnosa poverenja između brenda i potrošača gde je krajnji cilj razvoj samih brendova a kroz razvoj brendova, razvijamo se i mi kao profesionalci koji vodimo te brendove.

Posedujete ogromno poslovno iskustvo, šta bi ste izdvojili kao najznačajnije?

Važnost i značaj timskog rada. Postoji Slogan koji sam čula, u koji duboko verujem – ,,Nobody is perfect but a team can be’’. Prošla sam nekoliko industrija, i kroz svoje iskustvo se uverila da je eskpertiza pojedinca potrebna, ali da je još bitniji ,,uigrani orkestar’’ u vidu tima, jer tek tada nastaje sinergija tj efekat da ,,2+2 je veće od 4’’.

Takođe, međunarodno iskustvo mi je pružilo ,,širu sliku’’ da je za svako tržište potrebno da se priđe sa ,,tailor made’’ marketinškim pristupom. Konačno i najvažnije – ljudi sa kojima sam radila i radim za mene predstavljaju nepresušni izvor inspiracije i energije.

Čujemo da spremate zdravu hranu, šta vam je omiljeni specijalitet?

Da, trudim se da živim zdravim životnim stilom. Deo toga je i priprema i konzumacija zdrave hrane. Obožavam da pravim razne salate i veliki sam ljubitelj povrća! Ali i pasionirani obožavatelj crne čokolade i turske kafe, i sa tim počinjem dan.

Kako provodite slobodno vreme?

Slobodno vreme najviše provodim na beogradskim rekama, sa prijateljima. Takođe, uživam u rekreativnom hodanju i plivanju, jer verujem u slogan ,,Life is the motion’’. Pored toga, trudim se da se edukujem o najnovijim trendovima u struci, jer smatram da je današnje doba – doba kontinualne edukacije. U tom smislu, ponosna sam što sam pohađala Chartered Institute of Marketing (CIM), prestižnu međunarodnu instituciju u oblasti marketinga.

Sanja Glamočanin: Efekat „2+2 je veće od 4" je moguć!
Foto: Promo

Galenikin Pantenol je #1 na tržištu Srbije. Recite nam, u čemu je tajna brenda?

Odgovor je vrlo jednostavan: Galenikin Pantenol zaista ,,radi’’ (osmeh). Brend poseduje 63 godine dugu tradiciju i kvalitet, mogu ga korisiti svi, nema ograničenja u dobi, polu, pa ni primanjima. Rezultat je da je Pantenol brend broj 1* za negu kože na tržištu Srbije. Potrošači mu se iznova vraćaju, bilo da se radi o kremi, masti, rastvoru, peni ili oribletama. Drugim rečima – svako ima svoj Galenikin Pantenol koji mu nudi odgovor zašto je #1, i u tome je najveća vrednost ovih proizvoda.

Koji vam je omiljeni biznis lider?

Bez premca – Sajmon Sinek (Simon Sinek)! Pre svega, sviđa mi se njegov osnovni stav – što je optimista koji veruje u svetlu budućnost i sposobnost ljudi da je zajedno grade. Sa druge strane i njegova vizija o promeni načina na koji kompanije razmišljaju sa ciljem transformacije kulture kompanije i stvaranju boljeg i inspirativnog radnog okruženja.

On je svoj život posvetio deljenju svog razmišljanja, sa ciljem da insipiriše ljude da rade stvari koje ih inspirišu. Deljenje i razmenu ideja, kao i timski rad, smatram ključnim za uspeh kompanije, te se u tom smislu pronalazim sa Sajmonovom filosofijom.

Poruka za kraj?

Koliko god bio objektivno zahtevan život današnjice, verujem da svako treba da se potrudi da ,,stvara svoju ličnu legendu’’. Smatram to celoživotnim procesom, kao i da je to pravi put ka ličnom ispunjenju.

*Galenika Pantenol brend br. 1 po prodatim kutijama na srpskom tržištu na MAT i YTD nivou decembar 2022. u OTC1 klasifikaciji 06 Skin care i 81-83 Beauty products prema bazi podataka IQVIA.

Oznake:

galenikasanja glamočanin

Podeli

Zaprati Autor

Promo

Ostali članci

Jedan blizanac je postao vegan, a drugi je jeo samo meso: Posle 12 nedelja rezultati su neverovatni
Prethodni

Jedan blizanac je postao vegan, a drugi je jeo samo meso: Posle 12 nedelja rezultati su neverovatni

Ovo je zvanično najopasnije mesto za pravljenje selfija: Srpske turiste posebno upozoravaju
Sledeći

Ovo je zvanično najopasnije mesto za pravljenje selfija: Srpske turiste posebno upozoravaju

Sledeći
Ovo je zvanično najopasnije mesto za pravljenje selfija: Srpske turiste posebno upozoravaju
24.04.2023.

Ovo je zvanično najopasnije mesto za pravljenje selfija: Srpske turiste posebno upozoravaju

Prethodni
24.04.2023.

Jedan blizanac je postao vegan, a drugi je jeo samo meso: Posle 12 nedelja rezultati su neverovatni

Jedan blizanac je postao vegan, a drugi je jeo samo meso: Posle 12 nedelja rezultati su neverovatni

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine
    8 putnik
    „Kad umrem pevaću, to znam iz iskustva – sveti Petar ima bend, i treba uputstva“: Kada budete videli ko je ovo otpevao vrištaćete glasno, glasnije
    CityMagazine
    bend gutalax
    Posle svirke ovog benda drugačije ćete posmatrati svet: Bili smo na sumanutom koncertu i još uvek skidamo toalet-papir sa sebe
    CityMagazine
    brain rot
    Ovo su “najbolje” domaće brain rot pesme za 2025: Evo šta nam je sve iskakalo sa TikToka ali i iz frižidera
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖