• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Zašto preko interneta kupujemo uglavnom noću?

CityMagazine
24.09.2020. 2 Mins Read PsihologijaZdravlje

Da li vam je poznat sledeći scenario? Ponoć je uveliko prošla, ali umesto da spavate, pretražujete i kupujete proizvode preko interneta, čak i one za koje znate da vam nisu potrebni. Prema najnovijem istraživanju sprovedenom u Velikoj Britaniji, u poslednje vreme primetan je nagli porast online kupovine u noćnim satima. To znači da je tokom protekle godine zabeležen skok od čak 23 procenta. Verujemo da mnoge zemlje prate ovaj trend, a u nastavku otkrijte neke od mogućih razloga za to.

Rađanje novog oblika ekonomije

Odgovor na pitanje iz naslova nameće se sam po sebi. Naime, tokom dana zauzeti smo brojnim aktivnostima, i nemamo dovoljno vremena. Stoga, sve druge zanimacije, pa i online kupovinu, ostavljamo za kasne sate. To nam pruža osećaj produženog dana, odnosno iluziju da smo postigli još nešto pre odlaska na spavanje. Kako pored poslovnih, roditeljskih i kućnih obaveza većina ljudi teži i ispunjenom društvenom životu, jasno je da nam u toku dana ne preostaje puno vremena. Zato su ovi kasni noćni sati, kada znamo da nemamo drugih obaveza, najbolji trenuci za opuštanje, i kao takvi idealni za pretragu online ponude i poručivanje preko interneta.

Povezani članci

Kineski telesni sat otkriva zašto se noću budimo uvek u slično vreme

Zašto uvek treba da potopite bademe u vodu preko noći

Pored toga što je ponekad moguće obaviti kupovinu tek na kraju radnog dana, tu su i drugi razlozi. Za razliku od kupovine u radnjama, ovakav pristup smanjuje impulsivno ubacivanje artikala u korpu. Obično razmislimo dva puta pre nego što potvrdimo aktivnost. Treba napomenuti da su usluge koje nudi elektronska trgovina napredovale tokom godina, i sve više odgovaraju potrebama potrošača. Stoga, nema vremenskog ograničenja i moguće je kupovati 24 sata, 7 dana u nedelji. Sve je podređeno kupcima, povraćaj robe je znatno olakšan, i sve se odvija veoma brzo. Opisan oblik trgovine prepoznat je još i kao the Vampire Economy.

Izvor: Grazia Italia

Fotografije: Unsplash

Tags:

ekonomijakupovina preko internetanavikenocrazlozi

Povezani članci

„Pedalom do mentalnog zdravlja” – 132. Kritična masa

Nova godina u Budvi. Zašto je najbolja?

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad

Next

Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi

Next
24.09.2020.

Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi

Previews
24.09.2020.

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad

Najnovije

Džonatan Mejdžors kaže da je jeo 6.100 kalorija dnevno četiri meseca kako bi se spremio za ulogu bodibildera
CityMagazine
Preslušajte drugu epizodu podkasta „Vesele 80e sa Đurom PIP POP“
CityMagazine
Džon Laroket priznao da je umesto novca, za film „Teksaški masakr motornom testerom“ dobio travu
Filip Milosavljević
Retrospektakl i jubilej Marka Nastića
CityMagazine
Originalna nepo beba Dakota Džonson vodiće 94. dodelu Oskara: Evo zašto ona ima najbolji genetski materijal za to
Ivana Milošević

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖