• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Zašto preko interneta kupujemo uglavnom noću?

Zašto preko interneta kupujemo uglavnom noću?

CityMagazine
24.09.2020. 2 min PsihologijaZdravlje

Da li vam je poznat sledeći scenario? Ponoć je uveliko prošla, ali umesto da spavate, pretražujete i kupujete proizvode preko interneta, čak i one za koje znate da vam nisu potrebni. Prema najnovijem istraživanju sprovedenom u Velikoj Britaniji, u poslednje vreme primetan je nagli porast online kupovine u noćnim satima. To znači da je tokom protekle godine zabeležen skok od čak 23 procenta. Verujemo da mnoge zemlje prate ovaj trend, a u nastavku otkrijte neke od mogućih razloga za to.

Rađanje novog oblika ekonomije

Odgovor na pitanje iz naslova nameće se sam po sebi. Naime, tokom dana zauzeti smo brojnim aktivnostima, i nemamo dovoljno vremena. Stoga, sve druge zanimacije, pa i online kupovinu, ostavljamo za kasne sate. To nam pruža osećaj produženog dana, odnosno iluziju da smo postigli još nešto pre odlaska na spavanje. Kako pored poslovnih, roditeljskih i kućnih obaveza većina ljudi teži i ispunjenom društvenom životu, jasno je da nam u toku dana ne preostaje puno vremena. Zato su ovi kasni noćni sati, kada znamo da nemamo drugih obaveza, najbolji trenuci za opuštanje, i kao takvi idealni za pretragu online ponude i poručivanje preko interneta.

Zašto preko interneta kupujemo uglavnom noću?

Pored toga što je ponekad moguće obaviti kupovinu tek na kraju radnog dana, tu su i drugi razlozi. Za razliku od kupovine u radnjama, ovakav pristup smanjuje impulsivno ubacivanje artikala u korpu. Obično razmislimo dva puta pre nego što potvrdimo aktivnost. Treba napomenuti da su usluge koje nudi elektronska trgovina napredovale tokom godina, i sve više odgovaraju potrebama potrošača. Stoga, nema vremenskog ograničenja i moguće je kupovati 24 sata, 7 dana u nedelji. Sve je podređeno kupcima, povraćaj robe je znatno olakšan, i sve se odvija veoma brzo. Opisan oblik trgovine prepoznat je još i kao the Vampire Economy.

Izvor: Grazia Italia

Fotografije: Unsplash

Oznake:

ekonomijakupovina preko internetanavikenocrazlozi

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad
Prethodni

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad

Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi
Sledeći

Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi

Sledeći
Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi
24.09.2020.

Predstavljen Samsung Galaxy S20 FE: Kreiran za sve, namenjen tebi

Prethodni
24.09.2020.

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad

Work Space One: Udoban, moderan i inspirativan ambijent za rad

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    pripovedač
    „Pripovedač“: Ispričaj mi priču
    Filip Milosavljević
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    CityMagazine
    film
    Kako je ruska pesma o vojniku na frontu inspirisala domaći hit film: Pre 30 godina je bila premijera ostvarenja koje i danas gledamo sa knedlom u grlu
    CityMagazine
    rouzovi
    Komedija „Rouzovi” inspirisana čuvenom komedijom ima sjajnu ekipu
    Filip Milosavljević
    exit
    Jubilarni EXIT festival uz više od 200.000 posetilaca odbranio slobodu uz poruku da su ljubav i svetlost nezaustavljivi
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖