Ova reklama za smutije je bila previše provokativna za Švajcarce
Pravljenje dobre reklame uopšte nije tako lako kako se čini. U svega nekoliko desetina sekundi, potrebno je ubaciti što više korisnih informacija o proizvodu i napraviti nešto dovoljno vizuelno dopadljivo da se ureže ljudima u pamćenje i ne natera ih da promene kanal.
Kompanije biraju različite načine da ovo postignu. Neke se odlučuju za kreativne ideje, druge za zarazne pesme i lako pamtive slogane, a treći angažuju poznate ličnosti da budu lice brenda.
Švajcarski proizvođač zdrave hrane Swisse Me, s druge strane, izabrao je malo drugačiji pristup. Ljudi iz ove kompanije su odlučili da naprave veoma seksualno sugestivnu reklamu za svoje smutije, ali da ona ne sadrži scene sa ljudima u provaktivnim pozama. Kako im je to onda pošlo za rukom?
Pa, verovali ili ne, uz pomoć voća! U poluminutnoj reklami možemo videti ljuštenje banane, stavljanje prstiju u pomorandžu, polovinu jagode iz koje curi mleko i druge kadrove sa voćem koji aludiraju na seks.
Zbog svoje provokativnosti, reklama za smutije brenda Swisse Me izazvala je negativne reakcije u Švajcarskoj i mnogim drugim zemljama, a u Velikoj Britaniji čak nije dozvoljeno da se prikazuje pre 9 uveče.
Iznad teksta možete pogledati ovu reklamu. Da li je ona stvarno previše provokativna, kako tvrde cenzori, ili su ljudi kojima ona smeta previše osetljivi? Kakav je vaš stav o tome?
Izvor: Design Taxi