• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Ova reklama za smutije je bila previše provokativna za Švajcarce

CityMagazine
17.05.2020. One Min Read SexZdravlje

Pravljenje dobre reklame uopšte nije tako lako kako se čini. U svega nekoliko desetina sekundi, potrebno je ubaciti što više korisnih informacija o proizvodu i napraviti nešto dovoljno vizuelno dopadljivo da se ureže ljudima u pamćenje i ne natera ih da promene kanal.

Kompanije biraju različite načine da ovo postignu. Neke se odlučuju za kreativne ideje, druge za zarazne pesme i lako pamtive slogane, a treći angažuju poznate ličnosti da budu lice brenda.

Švajcarski proizvođač zdrave hrane Swisse Me, s druge strane, izabrao je malo drugačiji pristup. Ljudi iz ove kompanije su odlučili da naprave veoma seksualno sugestivnu reklamu za svoje smutije, ali da ona ne sadrži scene sa ljudima u provaktivnim pozama. Kako im je to onda pošlo za rukom?

Povezani članci

Da li su električni automobili zaista toliko dobri za životnu sredinu?

Lansirana tri nova kanala United Media – donose najbolje filmove, serije i muzički program

Pa, verovali ili ne, uz pomoć voća! U poluminutnoj reklami možemo videti ljuštenje banane, stavljanje prstiju u pomorandžu, polovinu jagode iz koje curi mleko i druge kadrove sa voćem koji aludiraju na seks.

Zbog svoje provokativnosti, reklama za smutije brenda Swisse Me izazvala je negativne reakcije u Švajcarskoj i mnogim drugim zemljama, a u Velikoj Britaniji čak nije dozvoljeno da se prikazuje pre 9 uveče.

Iznad teksta možete pogledati ovu reklamu. Da li je ona stvarno previše provokativna, kako tvrde cenzori, ili su ljudi kojima ona smeta previše osetljivi? Kakav je vaš stav o tome?

Izvor: Design Taxi

Tags:

provokativnoreklamasmoothie

Povezani članci

Znate li šta je „dark turizam“: Izaziva negativna osećanja, a sve je popularniji

Zašto muškarci ženama šalju fotografije svojih genitalija?

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

IKEA je podelila instrukcije za pravljenje dečijih tvrđava od njihovog nameštaja

Next

Evo zašto ne bi trebalo da završavate svoje poruke tačkom

Next
17.05.2020.

Evo zašto ne bi trebalo da završavate svoje poruke tačkom

Previews
16.05.2020.

IKEA je podelila instrukcije za pravljenje dečijih tvrđava od njihovog nameštaja

Najnovije

Sve što smo naučili o životu Pamele Anderson iz novog dokumentarca
Milica Arsić
Najpopularniji narodnjak u Srbiji trenutno „Kosili smo seno“ izgleda da uopšte nije srpska pesma, a evo odakle je
CityMagazine
Ovogodišnja Evrovizija je dobila novi logo, kao i slogan – „Ujedinjeni muzikom“
CityMagazine
Majkl Džekson
Objavljeno ko će igrati Majkla Džeksona u predstojećem filmu o „kralju popa“
Aleksandar Maksimović
Kako je jedan deda završio u Slagalici, a slavila ga je cela ekipa obožavalaca dobrih serija
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖