• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Ljubitelji fudbala u Srbiji od sada mogu da uživaju u prenosima svih utakmica UEFA Lige Šampiona!

Ljubitelji fudbala u Srbiji od sada mogu da uživaju u prenosima svih utakmica UEFA Lige Šampiona!

CityMagazine
05.03.2019. 2 min Sport i rekreacijaZdravlje

Heineken, ponosni sponzor UEFA Champions League, najatraktivnijeg i najpopularnijeg fudbalskog klupskog takmičenja, omogućiće svima u našoj zemlji da prate utakmice preko Arena sport TV koji emituje mečeve Lige šampiona, čak iako nemaju ovaj kanal u ponudi!

Potrebno je da se kupi ili poruči bilo koji Heineken u iznosu od najmanje 200 dinara, potom da se fotografiše račun i pošalje na Heineken Srbija Viber javni nalog. I to je sve. Svako ko sprovede ova dva jednostavna koraka dobija mogućnost gledanja mečeva UEFA Champions League na mikrosajtu Live.tvarenasport.com. Reč je o posebnom mikrosajtu preko kojeg će svi potrošači moći uživo da gledaju sve mečeve ovog fudbalskog spektakla.

Procena je da finale Lige šampiona gleda u proseku od 300 do 350 miliona ljudi, čime je ta utakmica najgledaniji sportski događaj na planeti. Primera radi, finale Super Bowl-a u američkom fudbalu je proteklih sezona u proseku gledalo tri puta manje ljudi – 103 miliona. Odgovor na pitanje zašto je to tako pronalazimo u „epskim” potezima, golovima, neverovatnim veštinama najboljih fudbalera, koji stvaraju trenutke koji ne smeju da se propuste.

Gledajte sve utakmice Lige šampiona i osvojite nagrade
Gledajte sve utakmice Lige šampiona i osvojite nagrade

„UEFA Liga šampiona i Heineken su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja, i baš zato smo se potrudili da osmislimo način kako da širom ’otvorimo kapije’ stadiona i uklonimo prepreke na koje nailaze naši potrošači koji ne mogu da gledaju utakmice kada bi to želeli tokom sedmice. Zahvaljujući ovoj kampanji, više se neće postavljati pitanje utorak ili sreda. Sada će svi moći da uživaju u omiljenim potezima i uzbudljivim trenucima u završnici najboljeg fudbalskog klupskog takmičenja u Evropi, naravno, uz Heineken i uz dobro društvo“, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta kompanije HEINEKEN Srbija.

Međutim, tu nije kraj iznenađenjima. Za one koji sakupe najveći broj računa, svake nedelje biće obezbeđene ulaznice za spektakularno gledanje finala UEFA Lige šampiona u Beogradu. Prošle godine na Heineken događaju gosti su bili u prilici da se druže sa našim vrhunskim fudbalerima Nemanjom Matićem i Duškom Tošićem, kao i sa brojnim drugim sportskim zvezdama.

Ni to nije sve, na kraju konkursa, četvoro učesnika sa najvećim brojem bodova osvajaju odlazak na polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona, kako bi uživo mogli da osete atmosferu na stadionu i uživaju u majstorijama najboljih igrača na Starom kontinentu!

Oznake:

fudbalheinekenliga šampionaprenossportUEFA

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte
Prethodni

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte

Sledeći

Mala ruska apoteka: Malavit i Pulmoklinz

Sledeći
06.03.2019.

Mala ruska apoteka: Malavit i Pulmoklinz

Prethodni
05.03.2019.

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    festival autorskog filma
    Festival Autorskog Filma stiže, a ovo su 5 naslova koje morate da pogledate
    CityMagazine
    Rambo Amadeus održaće tradicionalni koncert „Kult ličnosti" 20. decembra u mts Dvorani
    Rambo Amadeus održaće tradicionalni koncert „Kult ličnosti” 20. decembra u mts Dvorani
    CityMagazine
    "Najzahtevnije je bilo to biti dostojan ljudi koji su prošli kroz sve ovo": Ognjen Mićović o seriji "Tvrđava"
    “Najzahtevnije je bilo to biti dostojan ljudi koji su prošli kroz sve ovo”: Ognjen Mićović o seriji “Tvrđava”
    CityMagazine
    Žarko Laušević je glumio u spotu poznate svetske pop grupe, a spot je režirao slavni ruski glumac koga svi znate
    Žarko Laušević je glumio u spotu poznate svetske pop grupe, a spot je režirao slavni ruski glumac koga svi znate
    CityMagazine
    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma "Ubistvo s predumišljajem" najviše svađali
    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma “Ubistvo s predumišljajem” najviše svađali
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖