• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Ljubitelji fudbala u Srbiji od sada mogu da uživaju u prenosima svih utakmica UEFA Lige Šampiona!

CityMagazine
05.03.2019. 2 Mins Read Sport i rekreacijaZdravlje

Heineken, ponosni sponzor UEFA Champions League, najatraktivnijeg i najpopularnijeg fudbalskog klupskog takmičenja, omogućiće svima u našoj zemlji da prate utakmice preko Arena sport TV koji emituje mečeve Lige šampiona, čak iako nemaju ovaj kanal u ponudi!

Potrebno je da se kupi ili poruči bilo koji Heineken u iznosu od najmanje 200 dinara, potom da se fotografiše račun i pošalje na Heineken Srbija Viber javni nalog. I to je sve. Svako ko sprovede ova dva jednostavna koraka dobija mogućnost gledanja mečeva UEFA Champions League na mikrosajtu Live.tvarenasport.com. Reč je o posebnom mikrosajtu preko kojeg će svi potrošači moći uživo da gledaju sve mečeve ovog fudbalskog spektakla.

Procena je da finale Lige šampiona gleda u proseku od 300 do 350 miliona ljudi, čime je ta utakmica najgledaniji sportski događaj na planeti. Primera radi, finale Super Bowl-a u američkom fudbalu je proteklih sezona u proseku gledalo tri puta manje ljudi – 103 miliona. Odgovor na pitanje zašto je to tako pronalazimo u „epskim“ potezima, golovima, neverovatnim veštinama najboljih fudbalera, koji stvaraju trenutke koji ne smeju da se propuste.

Povezani članci

5 zanimljivih činjenica o Svetskom prvenstvu u Kataru

Kako popraviti Beograd?

Gledajte sve utakmice Lige šampiona i osvojite nagrade
Gledajte sve utakmice Lige šampiona i osvojite nagrade

„UEFA Liga šampiona i Heineken su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja, i baš zato smo se potrudili da osmislimo način kako da širom ’otvorimo kapije’ stadiona i uklonimo prepreke na koje nailaze naši potrošači koji ne mogu da gledaju utakmice kada bi to želeli tokom sedmice. Zahvaljujući ovoj kampanji, više se neće postavljati pitanje utorak ili sreda. Sada će svi moći da uživaju u omiljenim potezima i uzbudljivim trenucima u završnici najboljeg fudbalskog klupskog takmičenja u Evropi, naravno, uz Heineken i uz dobro društvo“, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta kompanije HEINEKEN Srbija.

Međutim, tu nije kraj iznenađenjima. Za one koji sakupe najveći broj računa, svake nedelje biće obezbeđene ulaznice za spektakularno gledanje finala UEFA Lige šampiona u Beogradu. Prošle godine na Heineken događaju gosti su bili u prilici da se druže sa našim vrhunskim fudbalerima Nemanjom Matićem i Duškom Tošićem, kao i sa brojnim drugim sportskim zvezdama.

Ni to nije sve, na kraju konkursa, četvoro učesnika sa najvećim brojem bodova osvajaju odlazak na polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona, kako bi uživo mogli da osete atmosferu na stadionu i uživaju u majstorijama najboljih igrača na Starom kontinentu!

Tags:

fudbalheinekenliga šampionaprenossportUEFA

Povezani članci

Da li su električni automobili zaista toliko dobri za životnu sredinu?

Kako stanovnici Srbije mogu da smanje svoj karbonski otisak?

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte

Next

Mala ruska apoteka: Malavit i Pulmoklinz

Next
06.03.2019.

Mala ruska apoteka: Malavit i Pulmoklinz

Previews
05.03.2019.

Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte

Najnovije

Netflix objavio pravila pomoću kojih će sprečavati deljenje naloga
CityMagazine
Ko će od ovih izvođača u Konstraktine cipele: Najzanimljivije domaće pesme koje se takmiče za Evroviziju
CityMagazine
Dženifer Aniston i Adam Sendler se vraćaju u nastavku hit trilera „Murder Mystery 2″
Filip Milosavljević
Sve što smo naučili o životu Pamele Anderson iz novog dokumentarca
Milica Arsić
Najpopularniji narodnjak u Srbiji trenutno „Kosili smo seno“ izgleda da uopšte nije srpska pesma, a evo odakle je
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖