• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“

Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“

CityMagazine
31.10.2019. 2 min Lepota

Događajem koji je sinoć organizovan u Beogradu, dm drogerie markt krunisao je inspirativnu kampanju Days of beauty. Kompanija je imala za cilj da kroz ključne poruke ove jedinstvene kampanje pokuša da osnaži ono najbolje u svakom pojedincu i time ukaže na to da promena otvara veliki prostor za napredak i razvoj u svim oblastima u kojima želimo da se menjamo, usavršavamo, budemo drugačiji i bolji.

„Kompanija dm prepoznala je stalnu mogućnost promene kao jednu od najinspirativnijih ljudskih osobina. Vodeći se sloganom aktuelne kampanje Promena je u meni želeli smo da motivišemo druge i iniciramo promene koje im pomažu da iskoriste pun potencijal u svim oblastima u kojima žele da napreduju. Nadamo se da smo tokom ovog događaja uspeli, makar na trenutak, da izazovemo ljude da, za početak, prepoznaju željenu promenu u sebi i da im pokažemo da će naša kompanija, kao i uvek, svakome biti partner na tom putu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, marketing menadžerka kompanije dm.

Tokom ovog događaja damama je data mogućnost da izaberu jedan od snažnih epiteta, kao što su trendi, senzualna, prirodna, odvažna, jedinstvena, neustrašiva i slobodna, i da, uz podršku nekih od najvećih brendova šminke, proslave promenu i autentičnost. Pored brenda kompanije dm – trend it up, najvažniji partneri na tom putu promene bili su L’Oreal, Max Factor, Maybelline, Aura, Rimmel i wet n wild.

  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
  • Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“

Veliki broj zvanica, među kojima su bili Lena Kovačević, Sara Jovanović, Andrija Kuzmanović, Ivana Maksimović, kao i neke od najpoznatijih dama sa društvenih mreža poput Ive Čuljak, Ene Čubrilo, Tamare Ćosić, Jelene Nikolić, Tatjane Jovanović, Dejane Erić i Lee Davogić, imao je priliku da uživa u zanimljivom programu i aktivacijama, dobroj muzici i sjajnoj atmosferi i da zajedno sa kompanijom dm drogerie markt proslavi lepotu promene.

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Lični pečat u domu uz pomoć MARKERAD, nove ograničene kolekcije kompanije IKEA
Prethodni

Lični pečat u domu uz pomoć MARKERAD, nove ograničene kolekcije kompanije IKEA

KOOZMETIK: Serum za lice R
Sledeći

KOOZMETIK: Serum za lice R

Sledeći
KOOZMETIK: Serum za lice R
01.11.2019.

KOOZMETIK: Serum za lice R

Prethodni
30.10.2019.

Lični pečat u domu uz pomoć MARKERAD, nove ograničene kolekcije kompanije IKEA

Lični pečat u domu uz pomoć MARKERAD, nove ograničene kolekcije kompanije IKEA

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Božić
    Ceo svet svakog Božića sluša ovu pesmu koju u Srbiji niko nije čuo: Potvrda da ljudskost opstaje
    CityMagazine
    porodica po ugovoru
    Brendan Frejzer u filmu „Porodica po ugovoru” od 15. januara u bioskopima
    CityMagazine
    "Sakati bog", završna knjiga „Malaške knjige Palih“ Stivena Eriksona, u prodaji od 24. decembra
    “Sakati bog”, završna knjiga „Malaške knjige Palih“ Stivena Eriksona, u prodaji od 24. decembra
    Filip Milosavljević
    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖