Kompanija dm drogerie markt proslavila lepotu promene jedinstvenim događajem u okviru kampanje „Days of beauty“
Događajem koji je sinoć organizovan u Beogradu, dm drogerie markt krunisao je inspirativnu kampanju Days of beauty. Kompanija je imala za cilj da kroz ključne poruke ove jedinstvene kampanje pokuša da osnaži ono najbolje u svakom pojedincu i time ukaže na to da promena otvara veliki prostor za napredak i razvoj u svim oblastima u kojima želimo da se menjamo, usavršavamo, budemo drugačiji i bolji.
„Kompanija dm prepoznala je stalnu mogućnost promene kao jednu od najinspirativnijih ljudskih osobina. Vodeći se sloganom aktuelne kampanje Promena je u meni želeli smo da motivišemo druge i iniciramo promene koje im pomažu da iskoriste pun potencijal u svim oblastima u kojima žele da napreduju. Nadamo se da smo tokom ovog događaja uspeli, makar na trenutak, da izazovemo ljude da, za početak, prepoznaju željenu promenu u sebi i da im pokažemo da će naša kompanija, kao i uvek, svakome biti partner na tom putu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, marketing menadžerka kompanije dm.
Tokom ovog događaja damama je data mogućnost da izaberu jedan od snažnih epiteta, kao što su trendi, senzualna, prirodna, odvažna, jedinstvena, neustrašiva i slobodna, i da, uz podršku nekih od najvećih brendova šminke, proslave promenu i autentičnost. Pored brenda kompanije dm – trend it up, najvažniji partneri na tom putu promene bili su L’Oreal, Max Factor, Maybelline, Aura, Rimmel i wet n wild.
Veliki broj zvanica, među kojima su bili Lena Kovačević, Sara Jovanović, Andrija Kuzmanović, Ivana Maksimović, kao i neke od najpoznatijih dama sa društvenih mreža poput Ive Čuljak, Ene Čubrilo, Tamare Ćosić, Jelene Nikolić, Tatjane Jovanović, Dejane Erić i Lee Davogić, imao je priliku da uživa u zanimljivom programu i aktivacijama, dobroj muzici i sjajnoj atmosferi i da zajedno sa kompanijom dm drogerie markt proslavi lepotu promene.