• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Lancôme pokreće globalni program „Caring together for a happier tomorrow"

Lancôme pokreće globalni program „Caring together for a happier tomorrow”

CityMagazine
24.03.2021. 3 min Lepota

U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti Caring together for a happier tomorrow koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije.

Lancôme prepoznaje da ova decenija predstavlja ključni trenutak za planetu, i ubrzava svoju globalnu transformaciju kroz tri komplementarne aktivacije: Bring the World to Bloom čiji je cilj zaštita različitih oblika biološke raznovrsnosti, smanjenjem Lancômeovog uticaja na okolinu zahvaljujući inovacijama formula i ambalaža, sprovođenjem regenerativne poljoprivredne prakse i razvojem partnerstva sa vodećim institucijama koje pomažu u očuvanju biološke raznovrsnosti; Live Responsibly sa ciljem da potrošači donose održive izbore potrošnje zahvaljujući proizvodima koji se mogu ponovo napuniti i reciklirati i Write Her Future dobrotvorne aktivacije u svrhu osnaživanja žena pružajući im pristup obrazovanju, mentorstvu i preduzetništvu.

Bring the Wold to Bloom

Zaštita, očuvanje i obnavljanje biološke raznovrsnosti su u središtu Lancôme-ove strategije. Ova aktivacija započinje ograničavanjem uticaja koji brend ima na agrikulturu, zahvaljujući održivom i etičkom uzgoju i dobavljanju sastojaka, kao i korišćenjem zelene hemije i biotehnologije kako bi se ograničila potrošnja prirodnih resursa. Brend takođe koristi više materijala koji mogu da se recikliraju kada je u pitanju pakovanje proizvoda. Na kraju, Lancôme će sponzorisati vodeće institucije i sprovoditi projekte očuvanja biološke raznovrsnosti.

Lancôme pokreće globalni program „Caring together for a happier tomorrow"

Primena regenerativnih poljoprivrednih procesa

U Grasu, svetskoj prestonici parfema, gde Lancôme ima imanje od 10 hektara polja ruža, brend uzgaja ruže centifolije za svoje mirise na održiv i organski način. Brend takođe ponovo uvodi endogene, divlje i praroditeljske biljne vrste sa ciljem da postane mesto očuvanja biološke raznovrsnosti. Do danas je 99% ruža koje Lancôme koristi za šminku i negu kože organsko. Do 2025. godine 100% ruža će biti organske, a 60% francuskog porekla, kako bi se ograničio uticaj transporta do mesta proizvodnje.

Smanjivanje uticaja proizvoda na okolinu zahvaljujući inovacijama u formuli

Biljke u Lancôme-u se koriste mudro, koristeći samo ono što je potrebno za optimalnu delotvornost bez trošenja dragocenih delova: od semena, korena, stabljike, kore ili cveta, analizira se kozmetička aktivnost cele biljke. Uz to, brend istražuje nove metode ekstrakcije koristeći zelenu hemiju kako bi stvorio sastojke visokih performansi. Zahvaljujući biotehnologiji, Lancôme stvara sastojke prirodnog porekla kako bi doprineo ograničavanju upotrebe biljnih sirovina.

Lancôme pokreće globalni program „Caring together for a happier tomorrow"

Live Responsibly

Lancôme osnažuje svoje potrošače da donose održive izbore potrošnje nudeći mirise i kozmetiku koji se mogu ponovo puniti ili reciklirati. Do 2025. godine 100% Lancôme-ovih najprodavanijih mirisa i proizvoda za negu kože moći će da se ponovo pune.

Premium Absolue se može napuniti putem sistema za izmenu kapsule sa proizvodom. Zahvaljujući Absolue-u, Lancôme je od 2018. eliminisao 250 tona stakla, što je ekvivalent više od dve Luvr piramide u staklu. Lancôme je takođe sarađivao sa lokalnim partnerima za recikliranje kako bi instalirao posebne kutije za reciklažu na prodajnim mestima širom sveta, kako bi kupci mogli da recikliraju svoje prazne proizvode. Na primer, u Kini je više od 2 miliona jedinica proizvoda prikupljeno i reciklirano 2020. godine u partnerstvu sa Terracycle-om.

Lancôme pokreće globalni program „Caring together for a happier tomorrow"

Write Her Future

Od 774 miliona nepismenih odraslih na svetu, 2/3 su žene. Udeo nepismenih žena se nije promenio poslednjih 20 godina. Među 123 miliona nepismenih mladih na svetu, 76 miliona su žene. Od 2017. Lancôme se udružio sa globalnom nevladinom organizacijom Care u borbi protiv nepismenosti među ženama pokretanjem svoje međunarodne filantropske kampanje Write Her Future. Program je do danas već pomogao preko 23 000 žena iz 13 zemalja. Cilj je dostići brojku od 50 000 žena do 2022. godine.

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Šta se krije iza dizajna Bluetooth simbola?
Prethodni

Šta se krije iza dizajna Bluetooth simbola?

Najglamurozniji momenti Elizabet Tejlor
Sledeći

Najglamurozniji momenti Elizabet Tejlor

Sledeći
Najglamurozniji momenti Elizabet Tejlor
25.03.2021.

Najglamurozniji momenti Elizabet Tejlor

Prethodni
24.03.2021.

Šta se krije iza dizajna Bluetooth simbola?

Šta se krije iza dizajna Bluetooth simbola?

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Božić
    Ceo svet svakog Božića sluša ovu pesmu koju u Srbiji niko nije čuo: Potvrda da ljudskost opstaje
    CityMagazine
    porodica po ugovoru
    Brendan Frejzer u filmu „Porodica po ugovoru” od 15. januara u bioskopima
    CityMagazine
    "Sakati bog", završna knjiga „Malaške knjige Palih“ Stivena Eriksona, u prodaji od 24. decembra
    “Sakati bog”, završna knjiga „Malaške knjige Palih“ Stivena Eriksona, u prodaji od 24. decembra
    Filip Milosavljević
    domaći film
    Ovo su naši omiljeni regionalni filmovi za 2025: Bolesni roditelji, bizarna istorija i roze ovce
    CityMagazine
    kosmogenit
    Novi singl Kosmogenita: Mistična pop mantra odsvirana na ručno pravljenim instrumentima
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖