• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

„Sanjaj velike snove” naziv je The Body Shop novogodišnje kolekcije

CityMagazine
04.11.2019. 3 Mins Read Lepota

The Body Shop, originalni britanski brend prirodnih proizvoda otvorio je prodajni objekat i u Knez Mihailovoj ulici. Pored prepoznatljivih proizvoda kupcima su na raspolaganju i novogodišnji asortiman ograničene serije koji, pre svega, čine poklon setovi kreirani upravo povodom predstojećih praznika.

Otvaranje prodavnice u Knez Mihailovoj

Novogodišnja kolekcija, osmišljena da donese magične trenutke i da učini da se osećamo i izgledamo dobro, odiše novim mirisnim notama kruške, šljive i vanile. Idealan praznični poklon mogu biti i omiljeni proizvodi kako što su maslac za telo Shea Body Butter, maska Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask, Hemp Hand protector, za zaštitu ruku od konoplje, kao i jogurti za telo Body Yogurts.

Juicy Pear iz Novogodišnje kolekcije

„Veoma nas raduje da The Body Shop ima status omiljenog brenda i da uživamo poverenje i lojalnost naših kupaca. Od samog dolaska brenda na tržište Srbije, još pri otvaranju prvih prodajnih objekata, u Tržnom centru Ada Mall, zatim i u Delta City TC, sanjali smo da imamo i prodavnicu u centralnoj gradskoj ulici, lako dostupnu svima. Danas kada je naš san postao java, rađaju se novi veliki snovi”, izjavila je Sanja Todorović, potpredsednica kompanije Triple Jump Group, franšiznog partnera brenda The Body Shop.

Povezani članci

Kim oskrnavila Merlinku, Balensijaga udarila na decu: 10 najvećih modnih momenata u 2022. godini

Cipele sa potpeticom u obliku ruža: „Louboutin” poručuje da, moguće je

Sanja Todorović

Praznici su vreme preispitivanja, donošenja odluka i želja koje upućujemo jedni drugima, pa je iz tog razloga The Body Shop kolekcija inspirisana temom Dream Big. Novogodišnji period može ponekada da bude i stresan i zato je važno da ne zaboravimo da sanjamo velike snove i da krenemo za njima!

The Body Shop Srbija je na događaju predstavljanja kolekcije pokrenuo priču o vrednostima i velikim snovima, okupivši inspirativne žene iz našeg okruženja koje su sledile svoje snove i dugoročno napravile veliku razliku. One su kroz lične primere govorile šta je doprinelo njihovim uspesima i kako su se nosile sa izazovima na putu ostvarivanja svojih ciljeva.

Panelistkinje

Chantel Care, šefica političkog odelenja Ambasade Velike Britanije u Beogradu, je podelila svoje izuzetno zanimljivo i raznoliko životno iskustvo – od profesionalnog sportiste, preko stipendistkinje Cambridge-a, do rada u diplomatskoj službi (gde je u jednom periodu radila u ekstremno konfliktnom okruženju u Iraku) i dolaska u Srbiju.

Sanjajte velike snove, neki će se ostvariti, a neki će se i promeniti. Nije važno, sanjajte.

Za informacije o aktuelnoj ponudi The Body Shopa u Srbiji, pratite The Body Shop na Instagramu i FB – u.

O kompaniji The Body Shop

Osnovana je 1976. godine u Brajtonu, u Engleskoj, od strane dame Anite Rodik. The Body Shop teži da napravi pozitivnu razliku u svetu, nudeći visoko kvalitetne, prirodno inspirisane proizvode, napravljene po održivim i etičkim principima. Pionir je filozofije da poslovanje može biti pokretačka snaga za stvaranje dobrog, a to je i danas glavni etos ove kompanije. Zajedno sa kompanijama Aesop i Natura, The Body Shop je deo Natura&Co, globalne, multi-brend kozmetičke grupe posvećene stvaranju pozitivne ekonomije, društvenim promenama i promenama u životnoj sredini.

O Triple Jump Group-i

Triple Jump Group je osnovan u Srbiji. Distributer je i ima franšize za sportske i modne brendove, poseduje komercijalne, logističke i maloprodajne nekretnine. Ova grupa posluje u 9 zemalja, među kojima su i  bivše YU-republike, Mađarska i Albanija. Triple Jump u svom portfoliu ima distribuciju i lanac franšiza svetskih brendova: Converse, Lindex, Arena, Saucony a sada i The Body Shop.

Povezani članci

Perika joj sjajno pristaje: Monika Beluči kao plavuša

En Hatavej slavi 40. rođendan: Otkrivamo tajne njenog neobaveznog, ali sjajnog modnog stila

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Evo kako se menjao izgled enterijera u poslednjih šest vekova

Next

Vaše lice je naša briga – 22 Aesthetic Institute

Next
04.11.2019.

Vaše lice je naša briga – 22 Aesthetic Institute

Previews
04.11.2019.

Evo kako se menjao izgled enterijera u poslednjih šest vekova

Najnovije

Pesma našeg kandidata za odlazak na Evroviziju već postala hit u Hrvatskoj
CityMagazine
Vikend preporuke 3-5.2.
CityMagazine
Otkrivamo nova imena Arsenal festa 2023: Clutch, Dubioza kolektiv, Nemanja Radulović, Pendulum DJ set…
CityMagazine
Napravljena je muzička podloga za Skupštinu: Vučić i Slavnić su vokali, a metal fanovi mogu da budu zadovoljni
CityMagazine
Kako došlo, tako i otišlo: Netfliks izbrisao pravila za deljenje naloga
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖