• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Savršene nesavršenosti: Da li vam se dopada nova Guči kampanja?
Guči foto: etabeta1 / Alamy / Alamy / Profimedia

Savršene nesavršenosti: Da li vam se dopada nova Guči kampanja?

Marija Ćirjak
01.04.2023. 2 min Lepota

Kada je u pitanju trend i lepota, svet je podeljen. Dok se na jednoj strani forsira savršenstvo, druga strana vodi borbu za normalizovanje akni, viška kilograma, razdvojenih zuba i mnoštva sasvim prirodnih karakteristika koje same po sebi bivaju lepe.

Već dugo se govori o pogrešnoj slici koju modni časopisi, fotografije sa društvenih mreža i nametnuti standardi lepote šalju mladim devojčicama i ženama uopšte.

Nova Guči Bjuti kampanja okrenula se na stranu prirodne lepote i u prvi plan stavila je nesavršenosti prikazujući lepotu prirodne teksture kože, polazeći od akni i bora.

Jedan TikToker naveo je u svom videu kako ga ova nova kampanja podseća na period kada je Viktorija Sikret angažovala takozvane, plus-sajz modele, odnosno modele krupnije građe.

„Jako lepo, ali opet ne mislim da su to uradili zato što ih je briga, već kako bi podigli popularnost”, objasnio je Fillari na svom TikTok profilu.

@filarri

ig: filarrimusic #filarri

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey
Izvor: TikTok/fillarimusic

Mišljenja su podeljena, pa je jedan od komentara objasnio je da slike poput ovih odvlače pažnju sa proizvoda.

Dakle, iako većina podržava i veliča odluku koju je Guči doneo, naročito u svetu u kome je zabluda o savršenosti i previše rasporstranjena, mnogi su negirali kampanju objašnjavajući da bi ih pre privukao porizvod sa lepše slike.

„Kampanja treba da me natera da kupim proizvod, a ova me odvraća od toga, ali s obzirom na to da Guči već ima dosta toga lepog, lepo je što ovo rade”, glasio je jedan od komentara.

Međutim, i pored mnogih komentara, veći broj ljudi i korisnika društvenih mreža smatra da je važno podizanje svesti o lepoti nesavršenosti i kompleksima koji sve više rastu kod ljudi zbog lažne i fotošopirane lepote.

Oznake:

gučikampanjanesavršenosti

Podeli

Zaprati Autor

Marija Ćirjak

Ostali članci

Ovogodišnji letnji hit: Stručnjaci se kunu u cipele Sijene Miler
Prethodni

Ovogodišnji letnji hit: Stručnjaci se kunu u cipele Sijene Miler

Evo kako da pucanje najlon čarapa bude vaša prošlost: Žena otkriva trik koji će vam uštedeti novac i živce!
Sledeći

Evo kako da pucanje najlon čarapa bude vaša prošlost: Žena otkriva trik koji će vam uštedeti novac i živce!

Sledeći
Evo kako da pucanje najlon čarapa bude vaša prošlost: Žena otkriva trik koji će vam uštedeti novac i živce!
02.04.2023.

Evo kako da pucanje najlon čarapa bude vaša prošlost: Žena otkriva trik koji će vam uštedeti novac i živce!

Prethodni
27.03.2023.

Ovogodišnji letnji hit: Stručnjaci se kunu u cipele Sijene Miler

Ovogodišnji letnji hit: Stručnjaci se kunu u cipele Sijene Miler

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    svet iz doba jure ponovo rođeni
    Blokbaster „Svet iz doba Jure: Ponovo rođeni” stiže u bioskope 2. jula
    CityMagazine
    keni nije mrtav
    Bend Keni nije mrtav objavio drugi album „Na vratima“
    Filip Milosavljević
    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    CityMagazine
    28 godina kasnije
    Gledao sam “28 godina kasnije”, najiščekivaniji nastavak godine, i imam jednu lošu vest za horor fanove
    Miloš Dašić
    film ajkula
    50 godina filma koji je zauvek promenio industriju, ali i letovanja ljudima: Horor koji su svi gledali, voleli i plašili ga se
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖