Adidas ima još jednog keca u rukavu: Sambe su svima dosadile, a ovaj model je odlična zamena
Iako linija Adizero brenda Adidas postoji već godinama i prvobitno je bila namenjena profesionalnim sportistima i maratoncima, njena modna renesansa doživljava vrhunac upravo ovog leta.
Sve je deo pažljivo osmišljene strategije u potrazi za stilskom alternativom popularnim Sambama. U centru te promene našao se model Adios – patika koja je od atletske ikone postala modni fetiš.

Grace Wales Bonner i povratak kultne siluete
Ključnu ulogu u povratku Adizero Adios patika na modnu scenu odigrala je britanska dizajnerka Grejs Vejls Boner, poznata po tome što je osvežila kultne Sambe kroz niz upečatljivih redizajna.
Na reviji svoje kolekcije za proleće/leto 2025 na Nedelji mode u Parizu, na pistu je izvela redizajniranu verziju Adiosa – u upečatljivoj žutoj boji s crnim, belim i srebrnim detaljima – modelu koji nikada nije pušten u prodaju.

Upravo tu boju nosio je legendarni trkač Haile Gebrselassie 2008. godine, kada je prvi put istrčao maraton za manje od 2 sata i 4 minuta, prenosi tportal.hr.
Maneken na pisti nosio je komplet trenerku iz kolekcije Wales Bonner x Adidas, a čitava scena bila je prožeta luksuzom, nostalgičnim sportskim šarmom i avangardnim duhom.
Bad Bunny: Spoj stila i nostalgije
Krajem 2024. portorikanski superstar Bad Bunny dao je novi zamah Adios modelu. On je spojio ovaj legendarni model s Adidas SL 72 patikama, letnjim hitom iz prethodne godine. Iako inspirisan sportskom estetikom, ovaj hibrid bio je osmišljen za modnu publiku sa istančanim ukusom. Bad Bunnyjev globalni uticaj doprineo je da Adios uđe u šire modne krugove, zadržavajući pritom svoj ekskluzivni, gotovo „insajderski“ status.
Sporty & Rich donosi novu dimenziju
Najnoviji zaokret u priči o Adios modelu donosi saradnja sa njujorškim brendom Sporty & Rich, poznatim po reinterpretaciji estetike američkih country klubova. Njihova vizija – spoj nenametljivog luksuza, retro minimalizma i sportske jednostavnosti – savršeno se uklopila u filozofiju Adizero linije.
Marketinška kampanja koja prati ovu kolekciju jasno pokazuje kako Adios funkcioniše besprekorno u modnom i sportskom kontekstu, bez potrebe za preteranom ekspresijom. Patike koje su nekada bile namenjene maratoncima, sada su zavladale – gradskim ulicama.
Ружно, ружније, најружније и тужније