• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
epa10128904 US actor Brad Pitt (L) and his British colleague Aaron Taylor-Johnson (R) pose for photographs during an event to promote their new film 'Bullet Train' at a moviie theater in Seoul, South Korea, 19 August 2022. EPA-EFE/YONHAP SOUTH KOREA OUT

Bred Pit je suknju i pink odelo učinio muževnim, a iza svega se krije čovek koji ne postoji na internetu

Ivana Milošević
28.08.2022. 3 Mins Read Moda

Kako je Bred Pit zauvek redefinisao mušku modu i tipične ženske komade i boje odeće učinio muževnim?

Sve je počelo od famozne lanene suknje, a onda je Bred Pit nastavio da privlači pažnju javnosti svojim neobičnim modnim odabirima. Poslednji u nizu desio se na premijeri njegovog novog filma Bullet Train u Seulu, gde je crvenim tepihom prošetao u pink odelu i pridružio se Barbiecore trendu.

Ko kaže da muškarci moraju da nose samo klasična odela i neutralne boje? Bred i njegov novi stilista ne misle tako.

Povezani članci

Uticaj striming servisa: Koje su to serije koje su pokrenule modne trendove?

Izabran je najbolji modni dizajner u 2022. godini

View this post on Instagram

A post shared by Brad Pitt (@bradpittofflcial)

Pink odelo sa izraženim detaljima u vidu veza i dugmadi, kreacija je njegovog omiljenog, novootkrivenog dizajnera Hansa Nikolasa Mota iz čijih modela u poslednje vreme ne izlazi. A kako bi čitavom outfitu dao ležernu notu, Brad je odelo iskombinovao sa običnom belom majicom kratkih rukava i patikama.

Pink boja vlada 2022. godinom, još otkako ju je Valentino postavio na tron popularnosti za ovu jesen, a modni fanatici prigrlili su je s oduševljenjem, pokrenuvši čitav pokret pod nazivom Barbiecore, koji na TikToku broji 9.3 miliona tagova.

Ko je Hans Kristijan Mot – čovek koji je zaslužan za Bredov novi imidž?

Kako piše Buro247.rs, Hans Nikolas Mot nije novajlija, a dizajnom odeće se bavi više od deset godina. Svoj proces izrade sam opisuje kao „besprekoran i intiman“, a sve u cilju da se napravi komad odeće u skladu sa osobom koja će ga nositi, a ne obratno. Za njega je stvaranje odeće razgovor sa mušterijom, direktna saradnja. Tako je bilo i sa Pitom.

View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

„Uživao sam dok sam radio sa Pitom zato što on ima vrlo jasnu ideju šta želi da bude u ovom svetu. Ima istančan i razvijen osećaj za boju, siluetu, teksture i dezen“, izjavio je Hans u jednom intervjuu za magazin GQ.

Bavi se arhitekturom

Pre nego što je postao modni kreator, Mot se bavio arhitekturom. „Arhitektura vam pruža čitav set veština kako da rešite problem. Čim sam počeo da šijem, zainteresovao sam se i za krojenje, kako se izvode različiti spojevi i kako se zapravo dizajnira“, izjavio je u razgovoru za The New York Times.

View this post on Instagram

A post shared by ANECHO (@anecho__)

Detalji i ručna izrada

2011. godine, Mot je za snimanje izradio nekoliko majica dugih rukava sa našivenim prugama za šta je utrošio između 5 i 6 sati. Jaknu iz iste kolekcije šio je skoro 5 dana, a kaput nešto više od 7. Svoj pristup nije promenio ni dan danas, Hans i dalje ručno radi porube raznobojnim koncem, a krojeve razvija posebno za svakog klijenta – šta više, smatra da ni obična majica ne može da se napravi bez bar jedne probe. Dugmad na komadima koje je nosio Pit, izradio je dizajnerov otac.

View this post on Instagram

A post shared by Brad Pitt (@bradpittofflcial)

Nema nalog na društvenim mrežama niti zvaničan sajt

Hans ne koristi društvene mreže – ni privatno ni poslovno. Nema ni sajt. Do njega se može doći samo po preporuci. Još jedna zanimljivost: on ne koristi velika slova kada piše, čak ni u pismenim intervjuima.

Paralelno sa komadima koje pravi sam, Hans radi i na brendu Anecho, koji je osnovao 2015. godine sa dizajnerkom Anastasiom Kodkinom. Naziv je skraćenica od reči anehoična prostorija (anechoic chamber), odnosno prostora čiji su zidovi izolovani tako da je onaj ko se u njemu nalazi u potpunoj izolaciji od spoljašnjeg sveta. Mot na ovo gleda kao na akumulaciju ličnih iskustava.

Naslovna fotografija: EPA-EFE / YONHAP SOUTH KOREA OUT

Povezani članci

Pitali smo bota šta da obučemo za doček Nove godine: Stilisti neka traže novu profesiju

Kraljica Leticija u suknji sa rupom poznatog brenda

Share Article

Follow Me Written By

Ivana Milošević

Ostali članci

Previous

Kakva transformacija: Penelope Kruz ima novu frizuru koju ćete želeti da iskopirate

Next

MTV video muzičke nagrade 2022: Najbolja izdanja sa crvenog tepiha

Next
29.08.2022.

MTV video muzičke nagrade 2022: Najbolja izdanja sa crvenog tepiha

Previews
27.08.2022.

Kakva transformacija: Penelope Kruz ima novu frizuru koju ćete želeti da iskopirate

Najnovije

Ko će od ovih izvođača u Konstraktine cipele: Najzanimljivije domaće pesme koje se takmiče za Evroviziju
CityMagazine
Dženifer Aniston i Adam Sendler se vraćaju u nastavku hit trilera „Murder Mystery 2″
Filip Milosavljević
Sve što smo naučili o životu Pamele Anderson iz novog dokumentarca
Milica Arsić
Najpopularniji narodnjak u Srbiji trenutno „Kosili smo seno“ izgleda da uopšte nije srpska pesma, a evo odakle je
CityMagazine
Ovogodišnja Evrovizija je dobila novi logo, kao i slogan – „Ujedinjeni muzikom“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖