• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Četiri sjajna domaća brenda nude autentične modne artikle za prazničnu sezonu

CityMagazine
23.12.2021. 4 Mins Read Moda

Bliži se novogodišnji šoping. U želji da afirmišemo lokalne kreativce i domaće dizajnere koji stvaraju autentičan nakit, odeću i modne detalje, predstavljamo vam četiri sjajna domaća brenda koja zaslužuju vašu pažnju.

Wolf & Chain

Wolf & Chain kompanija je osnovana 2015. godine u Beogradu. Od samog početka je akcenat stavljen na odgovoran i održiv dizajn i izradu nakita.

Inspirisani tradicionalnim nošnjama naroda širom sveta, Wolf & Chain spaja stari svet sa novim. Iskra se rodila jednog lepog jesenjeg dana u Sidneju, Australiji, kada je osnivač brenda Manja Zeremski posetila izložbu Istorija nakita širom sveta. Suočena sa stilovima, materijalima i trudom antičkih zanatlija, bila je podstaknuta da započne svoju priču.

Povezani članci

Kraljica Leticija u suknji sa rupom poznatog brenda

Kim oskrnavila Merlinku, Balensijaga udarila na decu: 10 najvećih modnih momenata u 2022. godini

Manja je odrasla u Torontu, Kanadi, gde je stekla afinitet prema stapanju kultura i stilova. To se ogleda i u samom dizajnu Wolf & Chain komada. Možemo da vidimo autentične afričke tekstile korišćene za jednostavne letnje pantalone, ili ogrlicu sačinjenu od tradicionalnih ruskih perlica u kombinaciji sa afričkim, ili pak antik tajlandske tekstile sa izvezenim indijanskim perlicama. Sami materijali koje koriste su etički proizvedeni od strane lokalnih i stranih zanatlija, koje sačinjavaju male kolekcije unikatnih komada. Prstenje se izrađuje isključivo od srebra, a u zavisnosti od vaših želja, postoji i mogućnost izrade nakita po vašoj meri.

Ovaj slow-fashion brend je krenuo od male proizvodnje kvalitetnog, ručno-rađenog nakita, a danas u ponudi imaju modne i dekorativne detalje. Njihov prepoznatljiv rad se nalazi u Portofino 1989, Jane Doe Concept Store, Zenit Books kao i na društvenim mrežama.

Instagram: @wolf_and_chain
Fejsbuk: Wolf & Chain
Foto: Jovana Stašević (@anna_voj)

MATES

Jedan od najzapaženijih dizajnerskih dvojaca regionalne modne scene, MATES, predstavio je kolekciju za zimu ’21. koja nosi naziv B STRANA.

U dosadašnjim kolekcijama MATES je različite desene, jarke boje, eklektiku, dekadenciju i nostalgiju postavio kao svoju prepoznatljivu bazu, što je ovog puta upotpunjeno karakterističnim pojavama i imenima u kulturi iz vremena koje je poslužilo kao inspiracija, bilo da je to sekretarica Marijana (uloga Seke Sabljić u seriji Srećni ljudi) i jezičko odeljenje, Bebi Dol ili Sneki.

„Kao polaznu tačku u inspiraciji i sam centar moodboarda imamo 90-e godine, gde pravimo mali osvrt na motive i dešavanja koja su imala uticaj u formiranju mode tog perioda na našim prostorima. Može se reći da su devedesete širok pojam, ali mi smo se fokusirali na B stranu kada je reč o stilu i femme fatale talasu koji je i zbog same vremenske odrednice nekako najbliži našem detinjstvu i prvim susretima sa modom i stilom“, objašnjavaju Marko Ilijev i Saša Stević, osnivači i dizajneri brenda.

Instagram: @mates_clothing
Fejsbuk: MATES
Foto: IsoDuo

Marijana Romandić

Sklonost da kroz odevanje ispoljava kreativnost i stav da to kako se neko oblači može biti umetničko delo Marijana Romandić pretočila je u svoju prvu profesionalnu kolekciju Reframing Fashion inspirisanu idejom japanske modne dizajnerke Rei Kawakubo.

„Ona smatra da žena ne treba da robuje tome da se dopadne muškarcu, kao i da privlačnost ne proističe iz figure, već iz snage karaktera, ličnosti i intelekta, sigurnosti u sebe, a tek onda i lepote. Zbog toga asimetrični, široki krojevi skrivaju siluetu tela”, kaže autorka.

Kolekcija je rađena od američkog satena, zahvalnog da podrži takvu formu, a „smele” boje za Marijanu su spontane i kao takve predstavljaju njen pečat.

Fotografije modela: Dress for success (@obucenazauspeh)

Čarapice i sitnice

Posmatrajući sve ono što danas ženska populacija nosi, Biljana Ilić, idejni tvorac brenda Čarapice i sitnice, osetila je potrebu da stvori nešto novo, što će običnim odevnim komadima dati autentičnost.

„Ideja je da stvari koje već imamo u ormaru osvežimo manžetnama, retro kragnama i žaboima, čarapama od tila na tufne u raznim bojama i dugmadima – kako retro, tako i modernog dizajna”, ističe Biljana. U ponudi ovog domaćeg brenda mogu se pronaći i košulje, haljine i suknje od nežnih i sofisticiranih materijala – tila, organdina i satena.

Manžetna kao modni dodatak može da se kombinuje sa džemperima, sakoima, košuljama, pantalonama i korsetima, dajući celokupnom autfitu potpuno novi izgled. Sa druge strane, kragna (kolir), koja je kroz istoriju bila statusni detalj, poslužila je kao inspiracija za dopunjavanje retro i modernog stila.

Instagram: @carapice_i_sitnice
Foto: Kosta Kostić

Autori fotografija iz naslovnog kolaža: Kosta Kostić, Dress for success (@obucenazauspeh), Jovana Stašević (@anna_voj), IsoDuo

Povezani članci

Upoznajte najuticajniju modnu influenserku na svetu

Najsmeliji autfit Kejt Midlton do sada koji šalje važnu poruku i odaje počast princezi Dajani

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Sve prilike u kojima se princeza Dajana obukla kao mlada

Next

Ovo su 4 greške koje žene najčešće prave sa svojom kosom

Next
24.12.2021.

Ovo su 4 greške koje žene najčešće prave sa svojom kosom

Previews
23.12.2021.

Sve prilike u kojima se princeza Dajana obukla kao mlada

Najnovije

Kada počinje dodela Gremi nagrada večeras?
Marija Ćirjak
Ne štedite na decibelima i spremite se za “potres”: Stigao je novi singl Igora Vinsa i Baneta Lalića – „Zato što volim“
CityMagazine
Najveću britansku zvezdu jedni slave, drugi pljuju, a mi na Balkanu ga poredimo sa ovdašnjom velikom turbo folk zvezdom
CityMagazine
Nikola Kojo potkačio RTS: „Ne bih da uđem u sferu politike…“
CityMagazine
Ova pesma je zamalo završila kao naš predstavnik na Evroviziji, a masna je krađa velikog hevi metal hita
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖