Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju „Budi pratilac”
Diesel krši pravila i lansira kampanju sa pravim influenserima koji na ironičan način ističu kliše koji se tiče života na Instagramu. Denim, naravno, zadržava glavnu ulogu u snimanju kampanje.
Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, blizanci @amixxamiaya i @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi i Bloody Osiris @bloodyosiris svesni su svojih preuveličanih digitalnih ličnosti, i pristaju da, za potrebe kampanje, snime video klipove rugajući se svom društvenom životu. Scene su neskladne i nespretne i prikazuju neinfluenserski bezbrižan život u Diesel denimu. Cilj kampanje je da istakne da, bez obzira na veličinu vaše popularnosti na društvenim mrežama, pratioci su ti koji se najviše računaju.
![Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju „Budi pratilac” 1 „Influenserima je stalo do tuđeg mišljenja. Budi pratilac!”](https://citymagazine.danas.rs/wp-content/uploads/2019/02/DIESEL_SS19_BAF_SPREAD_CARE-ABOUT-OTHERS-660x467.jpg)
Desetine video klipova snimljene su kako bi se dodatno ilustrovala i objasnila teza – bolje je BITI PRATILAC, a snimke su režirali Ali Ali i Ahmed Tahoun iz Good People Films produkcijske kuće. Koncept zaokružuju Pierpaolo Ferrari i Maurizio Cattelan, osnivači Toiletpaper časopisa. Za kreativno rešenje, celokupan koncept kampanje i njeno sprovođenje zadužena je PR kompanija Publicis Italy.