• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

CityMagazine
10.02.2021. 2 min Moda

Vodeći globalni fitnes brend Reebok lansirao je nastavak kampanje Write your legacy i u sklopu nje predstavio nove siluete Classic Leather Legacy i Legacy 83. Ove patike, sada napravljene od 30 odsto recikliranog materijala, kreirane su sa idejom o održivoj budućnosti.

Ovom kampanjom brend nastoji da podstakne odgovornost u zajednici i pruži svoj doprinos podizanju svesti o važnosti održivosti i očuvanja okoline. Classic Leather Legacy inspirisan je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. I Legacy 83, kao savremeni model fokusiran na žene, naglašava važnost održivosti, koja se ogleda kroz reciklirani materijal na gornjištu patike. Ukratko, oba modela su inspirisana prošlošću, a stvorena za budućnost.

Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

Slaveći zajednicu, pozitivne promene i različitosti, Reebok partneri na ovoj kampanji, tzv. Classic Collaborators su društveno angažovani pokreti iz celog sveta. The Kickback iz Sjedinjenih Američkih Država, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje koriste svoj talenat i kreacije kako bi postavili temelje za izgradnju bolje budućnosti u svojim zajednicama. Zato su baš oni ti koji su zaslužni za novi izgled popularnih silueta. Iako se radi o pokretima koji delaju različito, njihova filozofija je ista – ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi.

The Kickback osnažuje mlade u severnoameričkim zajednicama, pretvarajući sport, umetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje dece. Nadaju se da će njihovo nasleđe srušiti niz barijera sa kojima se susreću deca iz zajednica u određenom nepovoljnom položaju, kao i da će time uspeti da deci pokažu svet za koji nisu znali ni da postoji. RAAH je osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbeglica i žrtava trgovine ljudima. Kroz različite projekte oni se bave temama poput ljudskih prava, verujući da samo zajedno možemo srušiti barijere koje nas razdvajaju i tako proširiti vidike. Youngmin Kang, pak, ističe da je smeće jedne osobe nasleđe druge osobe i želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lepih, jedinstvenih umetničkih dela.

Ne možeš promeniti ono što je bilo, ali možeš uticati na ono što dolazi

Svima njima su bolji svet i pozitivne promene za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi da pošalje u svojoj kampanji Write your legacy: ostavite trag, preduzmite nešto za bolju budućnost i za nasleđe koje će ostati budućim generacijama.

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Najveći „beauty” trendovi sa revija visoke mode
Prethodni

Najveći „beauty” trendovi sa revija visoke mode

Retro fotografije sa skijanja kao modna inspiracija
Sledeći

Retro fotografije sa skijanja kao modna inspiracija

Sledeći
Retro fotografije sa skijanja kao modna inspiracija
11.02.2021.

Retro fotografije sa skijanja kao modna inspiracija

Prethodni
10.02.2021.

Najveći „beauty” trendovi sa revija visoke mode

Najveći „beauty” trendovi sa revija visoke mode

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma "Ubistvo s predumišljajem" najviše svađali
    Nećete verovati oko kog detalja su se autori filma “Ubistvo s predumišljajem” najviše svađali
    CityMagazine
    Ovo je najčitanija knjiga u 2025. godini i upravo je osvojila TikTok Book Award
    Ovo je najčitanija knjiga u 2025. godini i upravo je osvojila TikTok Book Award
    CityMagazine
    hajduk u beogradu
    Gledao sam film “Hajduk u Beogradu”, i jedna stvar me je najviše iznenadila
    CityMagazine
    „Buđenje“ u centru grada: Beogradski bend „Vatrom u Led“ održao spektakularnu promociju
    „Buđenje“ u centru grada: Beogradski bend „Vatrom u Led“ održao spektakularnu promociju
    CityMagazine
    koncert
    Bili smo na koncertu benda koji polovina “zaljubljenog” Beograda obožava
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖