Top 3 pravila za nakit u poslovnom odevanju
Mnogi stilisti često nam savetuju da strogi poslovni stil ublažimo dodacima – kažu, samo je tako moguće napraviti nešto zanimljivo od uštogljenog izgleda, što nam neće prebrzo dosaditi. Međutim, detalji takođe imaju svoja ograničenja. Naravno, ne postoje jedinstveni standardi – mnoge kompanije imaju kodeks odevanja, koji je, u pravilu, naveden u poslovnim propisima.
Međutim, još uvek postoje neka važna objedinjena pravila koja su prikladna za tipične organizacije. Šta kažu stručnjaci – koliko je nakita prihvatljivo nositi u kancelariji, kako odabrati pravo prstenje i naušnice koji neće izazvati neprijatna pitanja kod nadređenih?
Pravilo 1: Tri predmeta
Zapravo, puno zavisi od radnog okruženja. Ako se svi na poslu pridržavaju službenog stila, tada se pri sastavljanju kompleta nakita morate pridržavati pravila „tri stvariˮ i nadopuniti odevnu kombinaciju samo s nekoliko detalja. Na primer, elegantne minđuše, tanka narukvica i, naravno, verenički prsten, koji je takođe uvršten u ovu top tri kategoriju.
Za najsvestraniji nakit za kancelariju mogu se smatrati: prstenje, naušnice ili diskretne minđuše s bezbojnim dijamantima, udobne rukavice koje ne prijanjaju uz kožu i elegantni privesci.
Pravilo 2: Suzdržane boje
Mora se uzeti u obzir da odabrani nakit ne sme biti svetao i pretenciozan. Metal proizvoda mora se odabrati prema boji kože i glavnoj boji odeće za posao. Savetujemo vam da odaberete bele dijamante – ovo je savršena boja koja će odgovarati svakoj kombinaciji boja.
Pravilo 3: Manje je više
Prilikom odabira između ekskluzivnih ukrasa neobičnog dizajna i konciznijih i elegantnijih, za kancelariju vredi dati prednost drugom. Teški večernji detalji biće prikladniji u restoranu i na prijemima. Prilikom odabira minđuša za poslovno odelo, dajte prednost sofisticiranijem nakitu, previše masivne minđuše će narušiti balans. I potpuno je neprimereno nositi nekoliko narukvica na jednoj ruci koje svojim zvukom odvlače pažnju vaših kolega i klijenata.
Postoji mišljenje da je veliki nakit neprihvatljiv, ali zapravo je prikladan ako kompanija nema strogi kodeks odevanja i pozdravlja kreativne ideje u garderobi svojih zaposlenih.
Izvor: Marrie Claire Russia
Naslovna fotografija: Andie Gómez-Acebo on Unsplash