Pripadnici generacije Z više vole da gledaju serije o stvarnim problemima nego o bogatim ljudima, pokazalo istraživanje
U moru novih serija teško je pretpostaviti ko šta najviše voli da gleda, a naročito jedna čitava generacija, ali jedno novo istraživanje pokazuje da generacija Z više voli teme bliske sebi nego nešto o bogatim ljudima.
U julu ove godine obavljeno je istraživanje koje je obuhvatilo 662 tinejdžera iz Sjedinjenih Američkih Država i upoređivalo je njihove preference po pitanju serija. Samo 4,4 posto reklo je da voli serije koje se bave bogatstvom i slavom, dok 21 posto voli da vidi stvarne probleme koji mogu da utiču na njih, poput sistemske nepravd, klimatskih promena ili napetih porodičnih odnosa.
Najveći procenat, čak 37,8, rekao je da želi da se zabavi i pobegne od stvarnog sveta. To je u suprotnosti sa onim što su pokazivala istraživanja početkom 21. veka, kada su priče o slavi i poslovom uspehu bile najpopularnije među adolescentima.
Tinejdžeri danas žele priče o nadi, o životima koji su slični njihovim, porodici i prijateljstvima. Pored toga, popularna je i tema superheroja, a i tema mentalnog zdravlja. Jedan od dokaza je i uspeh serije Euphoria, koji pokazuje da bi tinejdžeri gledali to pre nego npr. seriju Succesion.
Izvor: Indie Wire
Naslovna fotografija: EPA-EFE/DAVID SWANSON