• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

EEnlarge Europe: Kako slušamo muziku – popunite anketu

CityMagazine
15.11.2022. 2 Mins Read Muzika

Zajednica malih koncertnih mesta iz pet zemalja Jugoistočne Evrope, nazvana EEnlarge Europe i ove godine pravi anketu kako bi saznali više o dinamici konzumiranja kulture među našom publikom.

Kolektiv čine: Kvaka 22, Zentropia i SKC Kragujevac u Srbiji, Channel Zero u Sloveniji, Močvara i Azimut u Hrvatskoj, Aurora, Grand Cafe, Nappalí i Szimpla Kert u Mađarskoj i Moszkva Cafe u Rumuniji.

Cilj ovogodišnjeg istraživanja je prikupljanje znanja o regionalnoj publici uz postavljanje relevantnih pitanja u skladu sa datom kulturno/istorijskom situacijom. Kao i upoređivanje rezultata sa drugim delovima sveta i prikupljanje informacija o navikama slušanja muzike.

Povezani članci

Sviftiji su među nama: vatreni fanovi Tejlor Svift imaju svoju žurku i morate da je posetite

Fox za City Magazine: Ne treba raditi muziku zbog popularnosti, već zbog potrebe da nešto kažeš

Anketu možete popuniti na ovom linku, na pet jezika: eenlargeeurope.com/survey

– Naš život se brzo menja usled razvoja tehnologije, a naše navike se menjaju zajedno sa njim, koristimo nove platforme i alate. To utiče na način na koji slušamo muziku i to ne samo očigledno, na digitalno slušanje (prebacivanje sa fizičke prodaje na striming, sa CD-ova na smartfone), već utiče i na način na koji mi slušamo muziku uživo. Od kada smo počeli da koristimo slušalice, način na koji lično slušamo muziku postao je od društvene aktivnosti nešto izolovanije. Danas je odlazak na koncert više društveni događaj nego svesno fokusiranje na muziku i umetnike na sceni. Ili možda nije? – upitali su oni.

EEnlarge Europe ukazuje da u kulturnom i muzičkom sektoru postoji samo par izveštaja o globalnim i lokalnim trendovima zato postoji nedostatak podataka o segmentiranim potrošačkim i specijalnim trendovima, posebno vezano za muziku uživo.

Zato oni na godišnjem nivou ponavlja ovu anketu kako bi skupili podatke o poljima koja nikada nisu bila predmet dubljeg istraživanja.

– Ponavljanjem mi takođe prikupljamo istorijske podatke, kako bi merili promene i trendove. Svakoga dana se pojavljuju novi izazovi, nakon pandemije došli su rat, inflacija, energetska kriza. Mi želimo da na sve moguće načine saznamo njihove efekte. To znanje, zasnovano na skorašnjim, svežim podacima, će pružiti podršku samoorganizovanim koncertnim mestima, muzičarima, umetnicima i kulturnim profesionalcima koji će vam biti veoma zahvalni ako popunite ovaj upitnik.. – kažu iz skupa.

Samoorganizovana scena na kojoj počinje sva live muzika

EEnlarge Europe je zajednica mesta za održavanje muzičkih događanja i obrazovni projekat posebno orijentisan na samoorganizovanu scenu, na kojoj počinje sva muzika uživo. Njihov cilj sa ovom anketom je da bolje razumeju publiku: kako oni slušaju muziku onlajn i oflajn i kakav su psihološki i ekonomski uticaj na njih imale pretnje koje je donela pandemija. Oni žele da upotrebe ovo sveže znanje kako bi nam pomogli da se oporavimo i ponovo pokrenemo posle ovog dugog i teškog perioda punog izazova.

Izvor: Danas
Naslovna fotografija: EEnlarge Europe

Tags:

anketakoncerti

Povezani članci

Oliver Tree za City Magazine: Sviramo i za tebe i za tvoju baku, pa je dovedi!

Spejs Noksi za City Magazine: Večno tražim savršenstvo i nikako da stignem sam sebe, ali borba neće stati

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Otkrivamo deo programa 28. Festivala autorskog filma

Next

Objavljene su nominacije za Gremije: Bijonse ih ima čak devet

Next
15.11.2022.

Objavljene su nominacije za Gremije: Bijonse ih ima čak devet

Previews
15.11.2022.

Otkrivamo deo programa 28. Festivala autorskog filma

Najnovije

Najveću britansku zvezdu jedni slave, drugi pljuju, a mi na Balkanu ga poredimo sa ovdašnjom velikom turbo folk zvezdom
CityMagazine
Nikola Kojo potkačio RTS: „Ne bih da uđem u sferu politike…“
CityMagazine
Ova pesma je zamalo završila kao naš predstavnik na Evroviziji, a masna je krađa velikog hevi metal hita
CityMagazine
Meni dan miriše na Pako Raban: da li se sećate domaće pesme koja odaje poštovanje preminulom dizajneru
CityMagazine
Pesma našeg kandidata za odlazak na Evroviziju već postala hit u Hrvatskoj
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖