• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju

CityMagazine
12.10.2019. 2 min Aktuelno

Otišli ste da kupite jednu stvar u supermarketu, a na kraju ste završili sa korpom punom proizvoda i zapitali se kako je to moguće? Odgovor na ovo pitanje je jednostavan. Sve u prodavnicama je namešteno tako da mušterije istroše što više novca kada se nađu u njima.

U narednim redovima ćemo vam otkriti 5 trikova koje vlasnici supermarketa koriste kako bi povećali svoju prodaju.

Manipulisanje preko cena

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju
Foto: © BrokenSphere/Wikimedia Commons / © BrokenSphere/Wikimedia Commons

Kada god vidite cene kao što su 199 dinara ili 999 dinara znajte da prodavci pokušavaju da vas manipulacijom ubede da je proizvod jeftiniji nego što stvarno jeste. Oni se uzdaju u tzv. „efekat prve cifre“. To je tendencija ljudi da se najviše koncentrišu na prvu cifru nekog broja.

Najskuplji proizvodi su poslagani na policama u nivou očiju

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju
Foto: © emperortiberius08 / Reddit

Vlasnici prodavnica imaju običaj da skuplje artikle stavljaju na police tako da su u nivou očiju odraslih ljudi i na mesta gde se mogu lako pokupiti bez potrebe za saginjanjem. Kada je u pitanju roba namenjena deci, s druge strane, ona se uglavnom nalazi na nižim policama kako bi je vaši mališani lakše primetili.

Kolica za proizvode u supermarketima su velika sa razlogom

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju
Foto: © Depositphotos.com

Jedna naučna studija je otkrila da dupliranje veličine kolica dovodi do rasta prodaje za neverovantih 40%! Taj fenomen se može objasniti činjenicom da ljudi imaju iluziju da su kupili malo stvari kada se one nađu u većim kolicima pa iz tog razloga nastavljaju da troše pare u radnji iako to nisu planirali.

Hleb, jaja i mlečni proizvodi su izloženi na samom kraju prodavnice

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju
Foto: © Open Grid Scheduler/Grid Engine/Flickr

Hleb, jaja i mlečni su najpopularniji artikli u prodavnicama. Oni su strateški izloženi na samom kraju radnje jer vlasnici ovih objekata žele da što duže hodamo do njih kako bi u međuvremenu prošli pored ostalih proizvoda i ubacili ih u korpu.

Postavljanje manjih pločica na podove u delovima radnje sa skupom robom

5 načina na koji supermarketi povećavaju svoju prodaju
Foto: © Clemens v. Vogelsang/Flickr

Kada guramo kolica na manjim pločicama, zbog iritantne buke koju ta aktivnost stvara, mi naglo usporavamo. Prodavci to vrlo dobro znaju pa gledaju da upravo ove pločice postavljaju na podove kod robe koja je najskuplja ne bi li nas tako namamili da više obratimo pažnju na ove proizvode.

Izvor: Bright Side

Oznake:

kupovinamanipulacijašopingsupermarkettrikovi

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Deveti projekat „Budi Coolturan" od 18. do 20. oktobra 2019.
Prethodni

Deveti projekat „Budi Coolturan” od 18. do 20. oktobra 2019.

Poznate ličnosti pre i nakon što su obrijale glavu
Sledeći

Poznate ličnosti pre i nakon što su obrijale glavu

Sledeći
Poznate ličnosti pre i nakon što su obrijale glavu
13.10.2019.

Poznate ličnosti pre i nakon što su obrijale glavu

Prethodni
11.10.2019.

Deveti projekat „Budi Coolturan” od 18. do 20. oktobra 2019.

Deveti projekat „Budi Coolturan" od 18. do 20. oktobra 2019.

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    marčelo
    „Puzzle Shock“ 20 godina kasnije: Kako je nastao album koji je stvorio Marčelov prepoznatljiv glas
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Pre Nikole Koje i Borisa Milivojevića, on je bio Miša iz serijala Žikina dinastija: Pogledajte kako danas izgleda
    CityMagazine
    eva braun
    Kako je nastajala pop muzika u inat užasnom vremenu: 30 godina kultnog albuma grupe Eva Braun
    CityMagazine
    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖