Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Budućnost je na hrabrim i radoznalim mladim ljudima

AUTOR: CityMagazine 09 Oct, 2019
Budućnost je na hrabrim i radoznalim mladim ljudima

U ostvarivanju životnih planova, bez obzira na to da li je reč o profesionalnim ili privatnim, značajno je imati podršku na početku njihove realizacije. Svaki početak je prepun izazova, pitanja i dilema, pa je dobar savet u pravom trenutku od suštinskog značaja u prevazilaženju problema i ostvarivanju nauma.  

Mladi ljudi su izvor novih ideja i energije koja pokreće napred. Njihova radoznalost i želja za novim i drugačijim predstavlja snažnu pokretačku snagu. Kako bi motivisala mlade ljude da razviju sve svoje talente i potencijale i pružila im podršku na početku karijere, baš onda kada im je pomoć i najpotrebnija, Coca-Cola HBC Srbija razvila je platformu Coca-Cola mladima. Usmerivši se strateški ka osnaživanju novih generacija i njihovom profesionalnom razvoju, kompanija je ovom platformom dodatno osnažila već postojeće programe – Budućnost #za5, Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership i RISE management trainee program. Platforma Coca-Cola mladima sinonim je mesta na kome srednjoškolci, studenti, apsolventi, kao i svi mladi nezaposleni ljudi mogu steći znanje i samopouzdanje u procesu traženja posla, ali i u suočavanju sa profesionalnim izazovima na početku karijere.

Coca-Cola podrška mladima

Svesna da je ulaganje u generacije koje dolaze ulaganje u budućnost, kao i da obrazovani mladi ljudi predstavljaju pokretač razvoja jednog društva, Coca-Cola HBC ostvaruje kontinuiranu saradnju i sa fakultetima u Srbiji nastojeći da kroz razne programe podrške podstakne mlade ljude da ostanu u zemlji i ovde grade svoje karijere. Najbolji primer jedne takve saradnje je strateško partnerstvo sa Fakultetom organizacionih nauka koje postoji više od deceniju. Preko 4500 studenata koji su učestvovali u različitim programima obuke, treninga i razmena, angažovanje menadžera kompanije u ulozi mentora i predavača, posete studenata kompaniji u Beogradu i njihovo upoznavanje sa proizvodnjom i poslovanjem, samo su neki od fantastičnih rezultata proisteklih iz dugogodišnje saradnje dva partnera.   

Nove ideje, nepresušna energija i hrabrost da prepoznaju i usvoje promene – to su odlike mladih ljudi. Mladost sa sobom nosi puno kreativnosti, ideala i entuzijazma. Na tim osnovama gradi se novi i bolji svet i zato je važno novim idejama pružiti podršku, spojiti energiju i iskustvo, kreativnost i realne potrebe tržišta. Snažnom i iskrenom podrškom mladima, Coca-Cola HBC Srbija pomaže razvoj budućih lidera koji će graditi bolji i lepši svet.

Najčitanije

Pun, krvavi mesec u Ovnu od 9. oktobra donosi burne promene: Na ova tri znaka će najviše uticati

Oktobarski pun mesec ima mnogo imena – lovački mesec, selidbeni mesec, ledeni mesec ili krvavi mesec. Biće na vrhuncu 9.oktobra…

Ovo su najusamljeniji horoskopski znaci

Biti sam i biti usamljen nije isto, jer vam može biti zabavno i kada ste sami, ali kako onda razlikovati…

Maslac, margarin ili gi puter? Evo koji je najzdraviji

Ljudi se često pitaju da li je za zdravlje bolja opcija maslac ili margarin. Da je to sve češća briga…

Ovo su simptomi ciroze jetre

Hronična bolest oštećenja tkiva jetre zove se ciroza jetre. Ciroza je zapravo bolest koja nastaje kao posledica i kasniji stadijum…

Šer (76) u odelu od lateksa izašla na pistu i triput mlađe manekenke poslala kući

Malo je modnih revija zbog kojih bi Šer – da, ta Šer – ustala iz kreveta, ali Balmain spektakl u…

Najnovije - Scena

Za Anom je trčao krem Njujorka, a onda je završila u zatvoru: Danas se desio preokret

Ana Sorokin, poznata i kao Ana Delvi, našla se u fokusu jednog od najvećih Njujorških skandala poslednjih godina, o kome…

Preminula je Gorica Nešović: “Volela bih da pravim doručak zajedno sa slušaocima”

Gorica Nešović, novinarka i voditeljka, preminula je danas u Beogradu nakon duže bolesti. Poslednjih godina radila je emisiju Buđenje, sa…

Samo nam nije jasno kako je mislio da je ovo tačan odgovor? Takmičar u Slagalici postao hit na društvenim mrežama

Učesnici u kvizovima svakako moraju da se prihvate one stare delbojevštine “ko ne riskira, ne profitira” ako žele da pobede,…

Slogan “ne diraj mi ribicu” izazvao haos na mrežama: Ovo je objašnjenje kreatora kampanje

Nova kampanja Svetske organizacije za zaštitu prirode WWf izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama, a povod su vrlo kontroverzni…

Za slobodu! Najpoznatije francuske glumice su odsekle svoju kosu zbog protesta u Iranu

Neke od vodećih francuskih glumice, poput Žulijet Binoš, Izabel Iper i Marion Kotijard ošišale su pramenove kose u znak protesta…

Megan Markl otkrila trik kako da joj odeća miriše tokom celog dana

Megan Markl je na svom blogu “The Tig” otkrila trik uz koji tvrdi da joj odeća miriše tokom čitavog dana…