• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Coca-Cola nas podseća da vreme darivanja stiže, a ove godine, najlepši poklon si ti!

CityMagazine
10.12.2020. 2 Mins Read Aktuelno

Dolazak novogodišnjih praznika budi one najlepše emocije koje pokreću prazničnu čaroliju. Coca-Cola novogodišnje kampanje, već tradicionalno, deo su praznične magije i svake godine nas podsećaju da vreme darivanja stiže. I ove godine, kada je pandemija sa kojom se suočio ceo svet donela puno neizvesnosti i teških trenutaka, Coca-Cola poručuje da je najvažnije da budemo zahvalni na vremenu koje provodimo sa svojim najdražima. I zato: Ove godine, najlepši poklon si ti!

Nakon, po mnogima, najemotivnijeg TV spota koji govori o ljubavi između oca i ćerke, i  podseća nas da vreme provedeno sa najdražima treba uvek da nam bude na prvom mestu, Coca-Cola je lansirala nagradnu igru pod nazivom „Igraj za 1000 poklona svakoga dana” koja traje do 30. 12. 2020. godine. Potrebno je samo kupiti jedan od promo proizvoda, pronaći kod ispod čepa, ulogovati se na www.coca-cola.rs i dobijate mogućnost da osvojite neku od 1000 nagrada.

Kao i svake godine do sada, novogodišnja Coca-Cola kampanja, ima i humanitarni karakter. Ove godine donacija je usmerena ka deci i mladima bez roditeljskog staranja u SOS dečijim selima u Srbiji u vidu neophodne opreme koja će omogućiti da više od 200 dece unapredi svoje školovanje.

Povezani članci

Otvaranje Mejkers laba u jednoj od najstarijih srednjih škola u Srbiji: Gimnazija Zaječar dobila prostor za eksperimentisanje i razvoj veština učenika i nastavnika

Hladni Mesec danas donosi intenzivne promene

Međutim, to nije sve. Sa željom da podseti i inspiriše ljude da stvaraju one male dragocene trenutke sa dragim osobama, za koje nam nije potreban razlog, već vreme, Coca-Cola poziva sve građane da 27. decembra odlože svoj telefon, tablet ili kompjuter, jer #idemoOFFline.

„Novogodišnja Coca-Cola kampanja stavlja vreme i zahvalnost na svemu što imamo u prvi plan i poručuje nam da se čarolija praznika krije u nama, bez obzira na to gde se nalazimo. Usled ubrzanog tempa života, sve manje vremena provodimo sa dragim osobama, i zato je potrebno da izdvojimo vreme za one koje volimo, jer su zajednički trenuci koje stvaramo ono najdragocenije što imamo. Zato ove godine, izdvojite vreme za svoje najmilije, jer najlepši poklon koji nekome možete da date ste upravo vi“, rekla je Andrea Dragan, direktorka marketinga kompanije Coca-Cola.

Coca-Cola novogodišnjom kampanjom želi da pokrene praznično raspoloženje i pruži ljudima mogućnost da i u ovim izazovnim vremenima osete čaroliju praznika i bezbedno provedu zajedničke trenutke sa dragim osobama, jer novogodišnji praznici nas upravo podsećaju na radost i vreme provedeno u krugu najmilijih.

Tags:

coca coladarivanjenagradna igranova godinapraznici

Povezani članci

Novi Mejkers lab za jednu od najvećih škola na jugu Srbije: učenici u Leskovcu dobijaju prostor za razvoj inovacija i preduzetništva

Preslušali smo sve navijačke pesme rađene za Svetsko prvenstvo i sad nam je jasno što nikad ništa nismo uradili

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Srbija: Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u 2020. godini

Next

Plejlista za kuvanje Entonija Bordejna

Next
11.12.2020.

Plejlista za kuvanje Entonija Bordejna

Previews
10.12.2020.

Srbija: Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u 2020. godini

Najnovije

Stellarcompanion i Ali Güney nastupaju kao domaća podrška bendu HVOB
CityMagazine
Novi roman Filipa Grujića u izdanju Booke
CityMagazine
„Dnevnik Pauline P.“ otvara 19. Kids Fest
CityMagazine
Ovo su najbolje srpske serije u 21. veku: Prvo mesto je sve iznenadilo, a sigurno znate makar jednu repliku
Miloš Dašić
Još jedna pobeda srpske diplomatije: Glavni negativac u hit američkom horor filmu pije „zidarsko“ pivo u Srbiji
Miloš Dašić

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Tribine
  • Stand-up
  • Sport
  • Sajmovi
  • Predstave
  • Pozorište
  • Konferencije
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Festivali
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖