• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Lav i Tuborg pozivaju na odgovornu konzumaciju

Lav i Tuborg pozivaju na odgovornu konzumaciju

CityMagazine
21.09.2020. 2 min Aktuelno

NULA NEODGOVORNE KONZUMACIJE ALKOHOLA jedan je od četiri stuba Carlsbergove globalne strategije održivog razvoja Zajedno ka nuli, koju na lokalnom nivou putem svojih brendova Carlsberg Srbija primenjuje već godinama, podižući na taj način svest o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.

Uoči ovogodišnjeg obeležavanja Svetskog dana odgovorne konzumacije piva, 18. septembra, kompanija je u saradnji sa Agencijom za istraživanje tržišta Deep Dive uradila istraživanje na nacionalnom uzorku ispitanika od 18 do 28 godina, posvećeno njihovim navikama kada se radi o konzumaciji alkohola, a upravo će neki od indikatora biti upotrebljeni u osmišljavanju budućih aktivnosti Carlsberga u Srbiji u podizanju svesti o problemu neodgovorne konzumacije.

U skladu sa prilikama u zemlji uzrokovanih pandemijom virusa COVID-19, umesto aktivacija na velikim okupljanjima, ove godine poziv na odgovornu konzumaciju alkohola najveći brendovi kompanije, LAV i Tuborg, uputili su direktno sa limenke.

Tako je vodeći brend kompanije Carlsberg Srbija, LAV, prvi put izmenio slogan na svojoj limenci, pa uz čuveno ILI JESI ILI NISI – LAV sada poručuje ILI PIJEŠ ILI VOZIŠ, naglašavajući važnost izbora između ove dve aktivnosti i njihovu međusobnu isključivost. Cilj poruke je da pri samoj konzumaciji podseti potrošače da ne sedaju za volan. Limenka se se na tržištu pojavila u septembru i biće aktuelna tokom ove i naredne godine.

Sa istim ciljem, u kampanju se uključio i brend Tuborg, prilagodivši ton komunikacije mlađoj populaciji. U julu se pojavila limitirana edicija limenki sa 12 različitih poruka, koje kombinuju, na prvi pogled, nepomirljive aktivnosti, a jedna od njih, poruka I CIRKA STRAVA I TREZNA GLAVA, posvećena je upravo podizanju svesti o odgovornoj konzumaciji. Kako bi se dodatno poruka o odgovornoj konzumaciji približila mladima, partneri Tuborga na muzičkim projektima, popularni izvođači Fox, Surrel i Bojana Vunturišević, apelovali su na svoje fanove da shvate važnost odgovorne konzumacije alkohola.

Istraživanje koje su Carlsberg Srbija i Deep Dive agencija sprovele pokazuje da veliki broj mladih u Srbiji alkohol vidi kao neodvojivi deo zabave, preko 60% smatra ga da pije umereno, a alkohol konzumira prekomerno (5 ili više alkoholnih pića u nizu) makar jednom mesečno.

Najveći broj mladih je probao alkohol već u periodu polaska u srednju školu, dok većina češće počinje da ga konzumira par godina kasnije, između 17. i 20. godine, dok ga trećina konzumira redovno (jednom ili više puta nedeljno).

Zastrašujuć je podatak da je 16% ispitanika selo za volan pod dejstvom alkohola, a 8% bi to uradilo da je sigurno da ih policija neće kontrolisati, dok je čak polovina ispitanika bilo u vozilu kojim je upravljao vozač pod dejstvom alkohola.

Upravo će rezultati i zaključci proizašli iz istraživanja poslužiti kao smernice koje će kompaniji Carlsberg Srbija i njenim brendovima poslužiti za kreiranje kampanja, koje će na znatno učinkovitiji način dopirati do potrošača u promovisanju odgovorne konzumacije i prevencije vožnje pod uticajem alkohola.

Oznake:

alkohollavodgovornostpivotuborg

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Ljudi koji rade od kuće su počeli da slušaju „zvuke kancelarije“
Prethodni

Ljudi koji rade od kuće su počeli da slušaju „zvuke kancelarije“

Nagrade osvajaj, zdravlje čuvaj
Sledeći

Nagrade osvajaj, zdravlje čuvaj

Sledeći
Nagrade osvajaj, zdravlje čuvaj
22.09.2020.

Nagrade osvajaj, zdravlje čuvaj

Prethodni
21.09.2020.

Ljudi koji rade od kuće su počeli da slušaju „zvuke kancelarije“

Ljudi koji rade od kuće su počeli da slušaju „zvuke kancelarije“

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    marčelo
    „Puzzle Shock“ 20 godina kasnije: Kako je nastao album koji je stvorio Marčelov prepoznatljiv glas
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Pre Nikole Koje i Borisa Milivojevića, on je bio Miša iz serijala Žikina dinastija: Pogledajte kako danas izgleda
    CityMagazine
    eva braun
    Kako je nastajala pop muzika u inat užasnom vremenu: 30 godina kultnog albuma grupe Eva Braun
    CityMagazine
    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖